Bare det var mig .. :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.981 visninger
71 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

Ih hvor jeg dog misunder andre gravide oh dog skal jeg ikke have barn før om tidligst halvandet år .. puha .. Er jeg den eneste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Ih hvor jeg dog misunder andre gravide oh dog skal jeg ikke have barn før om tidligst halvandet år .. puha .. Er jeg den eneste?

Jeg har lige født for 2,5 måned siden og kan slet ikke vente .. Er så misundelige alligevel .. Ingen misfoståelser for elsker min søn mere end noget andet , men savner bare maven, graviditeten og fødslen .. Og ville meget gerne have en mere snart

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Jeg har lige født for 2,5 måned siden og kan slet ikke vente .. Er så misundelige alligevel .. Ingen misfoståelser for elsker min søn mere end noget andet , men savner bare maven, graviditeten og fødslen .. Og ville meget gerne have en mere snart

Det samme her .. jeg elsked alle de følelser :O Nu er mit barn seks måneder. Og jeg savner bare fødslen ubeskriveligt, så mange følelser på en gang, og det er bare så fantastsk!!! Og graviditet puha, jeg vil også!!

Anmeld

16. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Tja jeg må jo nok indrømme jeg er skruk på allerhøjeste plan, selvom jeg har en skøn og dejlig søn på 5½ mdr

Anmeld

16. juli 2011

Kløver

Aprilmor11 skriver:

åh kender følelsen

Anmeld

16. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Min mave er begyndt at stritte den sidste uge, og jeg låner den gerne ud når jeg begynder i skole 

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tja jeg må jo nok indrømme jeg er skruk på allerhøjeste plan, selvom jeg har en skøn og dejlig søn på 5½ mdr

Det jo vildt at man har det sådan .. :O

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Min mave er begyndt at stritte den sidste uge, og jeg låner den gerne ud når jeg begynder i skole 

Jeg vil gerne stå først i køen

Anmeld

16. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg vil gerne stå først i køen

Jeg har lovet maven ud til Albertsmor først, men så skal du være velkommen Skal starte i skole nu her, så ville gerne "slippe" for den den første måned

Men den lille er beyndt at sparke en smugle, hvis det gør det mere atraktivt

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg har lovet maven ud til Albertsmor først, men så skal du være velkommen Skal starte i skole nu her, så ville gerne "slippe" for den den første måned

Men den lille er beyndt at sparke en smugle, hvis det gør det mere atraktivt

Iorden
Jeg misunder dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.