Bare det var mig .. :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Aprilmor11

Maja84 skriver:

åh kender følelsen

Godt at jeg ikke er den eneste Det er lidt vildt at man kan savne at ligge med veer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå du er. Og du er en af de virkelige heldige. :O

Altså han ser næsten ikke sin søn .. Han gider ikke at komme .. åbenbart

Meget <3

Han lyder da som et r*vhul

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Meget <3

Han lyder da som et r*vhul

Jo tak, venner, druk og sport er en del sjovere!

Anmeld

16. juli 2011

LenaJohansen

Aprilmor11 skriver:

Jeg har lige født for 2,5 måned siden og kan slet ikke vente .. Er så misundelige alligevel .. Ingen misfoståelser for elsker min søn mere end noget andet , men savner bare maven, graviditeten og fødslen .. Og ville meget gerne have en mere snart

savner os min mave

Anmeld

16. juli 2011

Aprilmor11

LenaJohansen skriver:

savner os min mave

Det er lidt sjovt .. Jeg kigger på mine billeder af maven hver eneste dag ..  Og så mærker jeg , men den vokser bare ikke :p

Anmeld

16. juli 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Du er bestemt ikke alene!

Vi skal også først have nr. 3 om 1½ år...eller det vil sige, jeg skulle meget gerne blive gravid sidst i april/starten af maj 2012.

Men havde det ikke været pga. studiet, var jeg allerede mere end klar til sidste bebsi

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Du er bestemt ikke alene!

Vi skal også først have nr. 3 om 1½ år...eller det vil sige, jeg skulle meget gerne blive gravid sidst i april/starten af maj 2012.

Men havde det ikke været pga. studiet, var jeg allerede mere end klar til sidste bebsi

Hvor er det positivt, og hvor kan man blive skruk :O
Hehe .. ja tingene skal lige gøres færdige Det er bare ulideligt, når man gerne vil :O

Anmeld

16. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jo tak, venner, druk og sport er en del sjovere!

Hvor gammel er han?

Anmeld

16. juli 2011

_-Kathrine-_

Aprilmor11 skriver:

Jeg har lige født for 2,5 måned siden og kan slet ikke vente .. Er så misundelige alligevel .. Ingen misfoståelser for elsker min søn mere end noget andet , men savner bare maven, graviditeten og fødslen .. Og ville meget gerne have en mere snart

Det er nøjagtig sådan jeg også har det... Jeg er ved at drive manden til vanvid herhjemme...! Jeg vil såååå gerne... Havde en frygtelig graviditet-men en drømmefødsel

Når jeg ser en gravid mave blir jeg bare SÅ misundelig 

Er blevet lovet at vi skal prøve igen til december næste år - kan bare ikke vente!!!

Er bare glad for jeg ikke er den eneste!!

Kathrine

Anmeld

16. juli 2011

Aprilmor11

_-Kathrine-_ skriver:

Det er nøjagtig sådan jeg også har det... Jeg er ved at drive manden til vanvid herhjemme...! Jeg vil såååå gerne... Havde en frygtelig graviditet-men en drømmefødsel

Når jeg ser en gravid mave blir jeg bare SÅ misundelig 

Er blevet lovet at vi skal prøve igen til december næste år - kan bare ikke vente!!!

Er bare glad for jeg ikke er den eneste!!

Kathrine

Åhh, kender det alt for godt .. Og har 3 veninder som er gravid .. Er så glaed på deres vegne men puha det er hårdt at se Misundelse er en hård ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.