Bare det var mig .. :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

_-Kathrine-_

Aprilmor11 skriver:

Åhh, kender det alt for godt .. Og har 3 veninder som er gravid .. Er så glaed på deres vegne men puha det er hårdt at se Misundelse er en hård ting

Ja, hvor sgu jeg bare skamme mig nogengange, for når en veninde/bekendt offentliggør sin graviditet eller fødsel, blir jeg selvfølgelig glad på deres vegne, men også skide pigesur!!

Det er lidt flovt faktisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Kløver

Aprilmor11 skriver:

Godt at jeg ikke er den eneste Det er lidt vildt at man kan savne at ligge med veer

lige den del savner jeg så ikke, havde meget hård fødsel, så det bliver nok PKS næste gang, men alt det andet, vil jerg gerne opleve igen

Anmeld

16. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Det jo vildt at man har det sådan .. :O

Ja meget, havde inden jeg fik min søn sagt, min 2 år til vi starter på nr 2, men skal love for at det har ændret sig efter vi har fået ham

Anmeld

16. juli 2011

Aprilmor11

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, hvor sgu jeg bare skamme mig nogengange, for når en veninde/bekendt offentliggør sin graviditet eller fødsel, blir jeg selvfølgelig glad på deres vegne, men også skide pigesur!!

Det er lidt flovt faktisk..

Også mig .. Ville bare ønske at det var mig .. Men jeg skal først ud og finde en mand som ville give mig flere børn .. Og vi skal lige være sammen i noget tid inden, så min tålmodighed er sluppet op .. Syns at det er lidt hårdt at de venter sig .. Men også rigtig fedt

Anmeld

16. juli 2011

merle2010

osse mig min datter er 14 mdr og jeg vil osse have baby.. baby baby baby... jeg er såååå skruk...

Anmeld

16. juli 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Ih hvor jeg dog misunder andre gravide oh dog skal jeg ikke have barn før om tidligst halvandet år .. puha .. Er jeg den eneste?

NEJ!! Jeg er også helt tosset efter en lille spire i maven Men vi har også prøvet MEGET længe

Anmeld

16. juli 2011

Aprilmor11

Maja84 skriver:

lige den del savner jeg så ikke, havde meget hård fødsel, så det bliver nok PKS næste gang, men alt det andet, vil jerg gerne opleve igen

I forhold til mange andre havde jeg en nem fødsel, men syns at den var hård, men efter han var kommet ud, sagde jeg at jeg nok skulle gøre det igen snart .. Så jeg savner det hele ..

Anmeld

16. juli 2011

Kløver

Aprilmor11 skriver:

I forhold til mange andre havde jeg en nem fødsel, men syns at den var hård, men efter han var kommet ud, sagde jeg at jeg nok skulle gøre det igen snart .. Så jeg savner det hele ..

Dejligt for dig, jeg må indrømme jeg ikke tager chancen igen, specielt da de indne sagde jeg skulle have KS pga mit bækken, og lavede det om flere gange. Fik svangerskabsforgiftning, så blev sat i gang, og endte med AKS efter 38½ time, så nej det gør jeg absolut ikke igen

Men alt det andet, helt sikkert

Vi må håbe vi snart bliver velsignet med en lille spire mere

Anmeld

16. juli 2011

_-Kathrine-_

Aprilmor11 skriver:

Også mig .. Ville bare ønske at det var mig .. Men jeg skal først ud og finde en mand som ville give mig flere børn .. Og vi skal lige være sammen i noget tid inden, så min tålmodighed er sluppet op .. Syns at det er lidt hårdt at de venter sig .. Men også rigtig fedt

Ja, det kan jeg godt se, men han skal nok dukke op  Og så skal vi ha babyyyyyer  I massevis

Anmeld

16. juli 2011

_-Kathrine-_

merle2010 skriver:

osse mig min datter er 14 mdr og jeg vil osse have baby.. baby baby baby... jeg er såååå skruk...

Ogs mig ogs mig ogs mig  Min søn er dog kun 3 mdr, men har "fået lov" til at vi starter til december næste år - men synes der er laaaaaaaang tid til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.