Bare det var mig .. :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hmm... Var han 16 var det måske en undskyldning, men som 23'årig... Nej! 

Den samme tanke her. Da vi var sammen gik han næsten aldrig i byen og virked fornuftig, men jo længere jeg nåed ind i graviditeten, jo mere "ligeglad" blev han. Jeg havde termin tæt på nytår, og alligevel valgte han at tage på kæmpedruk med gutterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Den samme tanke her. Da vi var sammen gik han næsten aldrig i byen og virked fornuftig, men jo længere jeg nåed ind i graviditeten, jo mere "ligeglad" blev han. Jeg havde termin tæt på nytår, og alligevel valgte han at tage på kæmpedruk med gutterne

Kom han med til fødslen? 

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Kom han med til fødslen? 

Ja gjorde han. Gik over tid. Men han sad og sov i en  stol, sms'ed hele tiden,  og min far og farmor kom ind på fødestuen mens jeg havde veer, så gik han ned og spiste med dem, og parkered bilen et nyt sted

Anmeld

17. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja gjorde han. Gik over tid. Men han sad og sov i en  stol, sms'ed hele tiden,  og min far og farmor kom ind på fødestuen mens jeg havde veer, så gik han ned og spiste med dem, og parkered bilen et nyt sted

Føj... Tror sgu ikke jeg ville have nogen med til fødslen bare fordi at de var faderen, når han opfører sig sådan 

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Føj... Tror sgu ikke jeg ville have nogen med til fødslen bare fordi at de var faderen, når han opfører sig sådan 

Nej, havde heldigvis min moar med, og hende søgte jeg meget mere til end ham. Synes han var en idiot, og han gavned overhovedt ikke. Og når han endelig sagde noget var det "kom nu skat du kan godt klare det" Og så skældte jeg ham ud, var ikke ham der lå der!!!

Anmeld

17. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nej, havde heldigvis min moar med, og hende søgte jeg meget mere til end ham. Synes han var en idiot, og han gavned overhovedt ikke. Og når han endelig sagde noget var det "kom nu skat du kan godt klare det" Og så skældte jeg ham ud, var ikke ham der lå der!!!

Haha xD Har du set den reklame hvor en mand står med den der "spraydåse" som siger biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib, ansigtmaling (dannebro) og handsker, når hans første bliver født? Kom lige til at se dig og faderen der, for der råber de også præcis det samme 

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Haha xD Har du set den reklame hvor en mand står med den der "spraydåse" som siger biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib, ansigtmaling (dannebro) og handsker, når hans første bliver født? Kom lige til at se dig og faderen der, for der råber de også præcis det samme 

Haha hvor er det godt kan godt huske de raklame.

Anmeld

17. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Haha hvor er det godt kan godt huske de raklame.

Så, nu ligger du mentalt for mig som en skrigende kvinde

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Så, nu ligger du mentalt for mig som en skrigende kvinde

Haha .. helt iorden
Erj skreg lidt meget under fødlsen, og fik besked på at holde vejret når jeg pressed, for brugte for mange kræfter på at skrive

Anmeld

17. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Haha .. helt iorden
Erj skreg lidt meget under fødlsen, og fik besked på at holde vejret når jeg pressed, for brugte for mange kræfter på at skrive

Haha xD tror det er typisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.