NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. juli 2011

Mor-til-asta-09

Mette. skriver:

Jamen jeg syer dem i livet så de passer hende, det gør jeg altid. Så du skal bare måle hende for mig, så intet problem.

Ja, prisen er den samme for de grønne og + porto. 

Jeg snakker lige med manden om det iaften, også vender jeg tilbage.. Hvor lang tid går der fra bestilling til levering?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Mette.

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg snakker lige med manden om det iaften, også vender jeg tilbage.. Hvor lang tid går der fra bestilling til levering?

fint, du skriver bare.

Jamen jeg kan sy dem med det samme, så efter du har endelig bestilt går der max to dage til de er klar til afsendning.

Anmeld

18. juli 2011

Mor-til-asta-09

Mette. skriver:

fint, du skriver bare.

Jamen jeg kan sy dem med det samme, så efter du har endelig bestilt går der max to dage til de er klar til afsendning.

jeg vil gerne bestille sådan et par shorts så Hun målet 46 om livet.. men vil gerne hvis du kan lave dem lidt mindre, der var elastik ikk?

Anmeld

18. juli 2011

Mette.

Mor-til-asta-09 skriver:

jeg vil gerne bestille sådan et par shorts så Hun målet 46 om livet.. men vil gerne hvis du kan lave dem lidt mindre, der var elastik ikk?

Skriv mig lige en besked, så har jeg bedre styr på det.

Jo, det er elastik, men jeg kan også lave dem med rib. de grønne ugleshorts i tråden er med rib. Så det er op til dig?

Anmeld

18. juli 2011

Maja88

Maja88 skriver:

jeg kunne godt tænke mig et par i 62/68 i det stof som er ved siden af det stribede... det med dyrene.. ville du ligge et billede hvor der er lilla rib

????

Anmeld

18. juli 2011

Mette.

Maja88 skriver:

jeg kunne godt tænke mig et par i 62/68 i det stof som er ved siden af det stribede... det med dyrene.. ville du ligge et billede hvor der er lilla rib

Undskyld jeg ikke har svaret, jeg havde slet ikke set din besked.  Her er et billede, jeg har tre farver lilla du kan vælge mellem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2011

Maja88

Mette. skriver:

Undskyld jeg ikke har svaret, jeg havde slet ikke set din besked.  Her er et billede, jeg har tre farver lilla du kan vælge mellem.

de ser meget blå ud.. men den første siger manden.

Anmeld

18. juli 2011

Mette.

Maja88 skriver:

de ser meget blå ud.. men den første siger manden.

Ja, jeg kan godt se de ser lidt blå ud, det er blitzen der driller når det er så mørkt ude.

Den miderste er sådan en pæn lilla, som ikke er for lys eller mørk, så den passer fint dertil KAn du ikke skrive mig en besked, så kan vi lige udveksle adresse og konto. 

Anmeld

18. juli 2011

Maja88

Mette. skriver:

Ja, jeg kan godt se de ser lidt blå ud, det er blitzen der driller når det er så mørkt ude.

Den miderste er sådan en pæn lilla, som ikke er for lys eller mørk, så den passer fint dertil KAn du ikke skrive mig en besked, så kan vi lige udveksle adresse og konto. 

hehe jamen så tager vi den du syntes.. hvad skal jeg skrive af stoffer i den PB

Anmeld

23. juli 2011

hende-nanna

Synes det er nogle rigtig fine bukser - sidder og overvejer at bestille nogle par til niecer og nevøer  Men skal nok lige have snakket med min mutti først
Er det kun noget du laver her i sommer eller er det en hobby du har haft i lang tid, og regner med der fortsætter?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.