Hej piger.
Nu opretter jeg en ny tråd med både shorts og tullebukser til begge køn.
Her er billeder af alt det nyeste stof jeg har hjemme til at sy af, samt til kanter + ribkanter.
Shortsene laves fra str. 74 og bukserne fra str. 50/56. Der er billeder af begge dele på de sidste billeder i tråden. De første 6 billeder er af stof til selve buksen /shortsene, de næste 7 billeder er af fast bomuld som er til kant på shorts, og til sidst to billeder af forskellige rib-farver.
Shorts kan syes både med rib og fast bomulds kant, mens tullebukser kun syes med rib.
De første to par shorts der er vist er med fast bomuldskant mens det næste par er med rib-kanter. Tullebukserne kan syes både med rib i bunden og med elastik, alt efter ønske.
Prisen er for det meste 80 kr., for bukser op til str. 68/74 og for shorts og bukser i str. 74 og op til 80 100 kr., og for 85-98 120 kr.. Det kan blive en smule dyrere (maks 10-20 kr.,) alt efter ønsket model og stof, da noget stof har en noget dyrere købspris.
Ligeledes har jeg kun til et par shorts /bukser i meget af stoffet, så det er først til mølle. 
Mette
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld