NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17.515 visninger
165 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Mette.

Hej piger.

Nu opretter jeg en ny tråd med både shorts og tullebukser til begge køn. Her er billeder af alt det nyeste stof jeg har hjemme til at sy af, samt til kanter + ribkanter.

Shortsene laves fra str. 74 og bukserne fra str. 50/56. Der er billeder af begge dele på de sidste billeder i tråden. De første 6 billeder er af stof til selve buksen /shortsene, de næste 7 billeder er af fast bomuld som er til kant på shorts, og til sidst to billeder af forskellige rib-farver. Shorts kan syes både med rib og fast bomulds kant, mens tullebukser kun syes med rib. 

De første to par shorts der er vist er med fast bomuldskant mens det næste par er med rib-kanter. Tullebukserne kan syes både med rib i bunden og med elastik, alt efter ønske.

Prisen er for det meste 80 kr., for bukser op til str. 68/74 og for shorts og bukser i str. 74 og op til 80 100 kr., og for 85-98 120 kr.. Det kan blive en smule dyrere (maks 10-20 kr.,) alt efter ønsket model og stof, da noget stof har en noget dyrere købspris.

Ligeledes har jeg kun til et par shorts /bukser i meget af stoffet, så det er først til mølle.

Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

AnnePedersen

EJ hvor er du styg. HEhe.

Er så glade for de bukser jeg allerede har.

JEg er da bare nødt til at få sådant et par jordbær bukser.

Anmeld

5. juli 2011

Mette.

AnnePedersen skriver:

EJ hvor er du styg. HEhe.

Er så glade for de bukser jeg allerede har.

JEg er da bare nødt til at få sådant et par jordbær bukser.

Jeg beklager. Og hvor er det godt at høre bukserne bliver brugt. Jeg syer dig gerne et par jordbær bukser, du sender mig bare en besked.

Anmeld

5. juli 2011

Billemyre

Jeg skal desværre ikke købe nogen, da jeg jo ikke har børn, men ville bare lige sige, at de der jordbærbukser er helt igennem fantastiske 
Og sikke nogle fede stoffer!!

Anmeld

5. juli 2011

Mette.

Billemyre skriver:

Jeg skal desværre ikke købe nogen, da jeg jo ikke har børn, men ville bare lige sige, at de der jordbærbukser er helt igennem fantastiske 
Og sikke nogle fede stoffer!!

Tusind tak for roserne. Jeg er også vild med jordbærstoffet, det er bare så fint og sødt.

Anmeld

5. juli 2011

Billemyre

Mette. skriver:

Tusind tak for roserne. Jeg er også vild med jordbærstoffet, det er bare så fint og sødt.

Meget meget fint!
Gid, jeg havde en lille pige i min omgangskreds, jeg kunne give sådan et par i gave
Hvad tager du egentlig for et par?

Anmeld

5. juli 2011

Mette.

Billemyre skriver:

Meget meget fint!
Gid, jeg havde en lille pige i min omgangskreds, jeg kunne give sådan et par i gave
Hvad tager du egentlig for et par?

De afhænger af størrelsen, men omkring 100 kr., lidt mindre hvis det er de helt små størrelser og lidt mere fra str. 86 og op. Det er lidt mere end udgifter til materialer, men det er meget begrænset hvad jeg tjener på det, så det kan ikke gøres billigere.

Anmeld

5. juli 2011

bette

kan du lave dem i min størrelse  

Anmeld

5. juli 2011

Mette.

bette skriver:

kan du lave dem i min størrelse  

Haha, man kan garanteret finde et voksen mønster som ligner dem til børn. 

Anmeld

5. juli 2011

Billemyre

Mette. skriver:

De afhænger af størrelsen, men omkring 100 kr., lidt mindre hvis det er de helt små størrelser og lidt mere fra str. 86 og op. Det er lidt mere end udgifter til materialer, men det er meget begrænset hvad jeg tjener på det, så det kan ikke gøres billigere.

Rigtig fin pris 
Lidt skal man da også ha' for at gøre arbejdet, selvom man kan lide det 
Hvis jeg finder en lille en at købe tøj til, vender jeg helt sikkert tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.