NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. august 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Hvad tager du for tunikaerne? Og kan de laves med lange ærmer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Hvad tager du for tunikaerne? Og kan de laves med lange ærmer?

Altså så to par smækbukser? Et i træer og et i denim? Jeg tror jeg blev lidt forvirret nu.  også selvfølgelig ugleshorts med de grønne prikker. 

Der skal jo foer i dem begge på det øverste stykke, det kan være det samme salgs stof som udenpå, men også en anden slags. Jeg har nogle smækbukser liggende i str. 92 som Emilie skal bruge engang når hun bliver så stor, så jeg kan lige bruge dem som målestok i stedet for så, det går jo ikke rigtigt når hun kun bruger str. 80 nu.

Ja, jeg kan også lave tunikaer med lange ærmer, både med det hvide broderi stof men også i samme stof som det andet eller noget helt tredje. Jamen altså, vi finder en god pris på det hele, hvis du skal have så mange ting. Er det også str. 86/92 de skal være i hvis det er? Jeg skal lige have overblik over hvor meget stof der går til den størrelsen. Hvad skal de syes i, hvis det er?

Anmeld

19. august 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Altså så to par smækbukser? Et i træer og et i denim? Jeg tror jeg blev lidt forvirret nu.  også selvfølgelig ugleshorts med de grønne prikker. 

Der skal jo foer i dem begge på det øverste stykke, det kan være det samme salgs stof som udenpå, men også en anden slags. Jeg har nogle smækbukser liggende i str. 92 som Emilie skal bruge engang når hun bliver så stor, så jeg kan lige bruge dem som målestok i stedet for så, det går jo ikke rigtigt når hun kun bruger str. 80 nu.

Ja, jeg kan også lave tunikaer med lange ærmer, både med det hvide broderi stof men også i samme stof som det andet eller noget helt tredje. Jamen altså, vi finder en god pris på det hele, hvis du skal have så mange ting. Er det også str. 86/92 de skal være i hvis det er? Jeg skal lige have overblik over hvor meget stof der går til den størrelsen. Hvad skal de syes i, hvis det er?

Hvad med de sidste shorts jeg spurgte på?

Jep to par smæk og to par shorts..de hele i 86/92

Tunikaerne tænker jeg lidt over mht stof.

Anmeld

19. august 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Inderstoffet i denimsmæk´sne skal være det lyseblå øverst på billede 11 Du bstemmer selv med de andre smækbukser.

Anmeld

19. august 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Hvad med de sidste shorts jeg spurgte på?

Jep to par smæk og to par shorts..de hele i 86/92

Tunikaerne tænker jeg lidt over mht stof.

Hvilke af shortsene mener du udover dem med ugler?  Jeg kan ikke lige lure det. 

Anmeld

19. august 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Nr 2

Anmeld

19. august 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Nr 2

Nå, dem med træerne og de grønne blomster som kant. Jeg kiggede på side 1, så er det derfor det ikke vil passe sammen.

Men det kan jeg hvertfald sagtens lave. Jeg skriver lige en besked til dig i morgen med et billede også, så kan vi lige aftale nærmere om det hele.  

Anmeld

20. august 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Nr 2

Så fik jeg taget billeder. Et forfra og et bagfra, håber du kan se det ordentligt, det er ikke nemt at få den unge dame til at stå stille.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Så fik jeg taget billeder. Et forfra og et bagfra, håber du kan se det ordentligt, det er ikke nemt at få den unge dame til at stå stille.

Øj de er søde Kan du ikke smide mig en pb om hvad min ordre vil koste?

Anmeld

20. august 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Øj de er søde Kan du ikke smide mig en pb om hvad min ordre vil koste?

Jo, men jeg har lige tjekket, og kan se jeg kun har nok af stoffet med træer til shortsene, så skal have bestilt noget.

Man kan også få det med grøn baggrund, så skal bare lige være sikker på det hele skal være i lyserød?

Du kan se det grønne her:  http://printstopolkadots.co.uk/ocart/index.php?route=product/product&product_id=1811

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.