NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. juli 2011

Mette.

Karo skriver:

Hvor meget skal du have for et par ugle shorts (den lyserøde/lilla model) i str 86 ?

100 kr pr. par, for både shorts og bukser. Jeg har ikke mere af det uglestoffet hjemme, men jeg kan bestille det og have det i løbet af et par dage, så sig til, så bestiller jeg med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Mette.

Fru'Rugaard skriver:

De 2 par shorts der er på andet sidste billed
Også tror jeg at jeg springer over bukserne

Det røde uglestof kan jeg lave et par af med det samme, men jeg har desværre ikke mere af det stof med husene.  det er fra USA, så jeg kan ikke sådan lige få mere af det hjem.

er der noget andet du kunne tænke dig i stedet eller kun det ene par med ugler så?

Anmeld

11. juli 2011

Mette.

Maja88 skriver:

hejsa...¨

manden vil hellere have lange bukser.. men hvad ville du sætte sammen med det stof med de der flodheste på... der hvor det stribede ligger ved siden af????

vil gerne have rib foroven og i benene.

Det kan jeg sagtens lave til dig. I størrelse 62/68 så?

Jeg har selv syet et par med lilla rib, men du kan jo sætte nærmest enhver farve på, så du kan næsten bare sige hvilken du kan lide? Der er så mange nuancer i stoffet, så det meste vil passe til

Anmeld

11. juli 2011

Fru'Rugaard

Mette. skriver:

Det røde uglestof kan jeg lave et par af med det samme, men jeg har desværre ikke mere af det stof med husene.  det er fra USA, så jeg kan ikke sådan lige få mere af det hjem.

er der noget andet du kunne tænke dig i stedet eller kun det ene par med ugler så?

Kan du lave et par med det der jordbærstof? eller er det kun til bukserne?

Anmeld

11. juli 2011

Mette.

Fru'Rugaard skriver:

Kan du lave et par med det der jordbærstof? eller er det kun til bukserne?

Jeg kan sagtens lave et par med jordbær til dig  i stedet for. Vil du ikke være sød at skrive mig en pb med din bestilling og hvilke kanter du gerne vil have på shortsene, så har jeg bedre styr på det hele.

Så sender jeg dig også lige konto nummer og jeg kan få din adresse.  

Anmeld

11. juli 2011

Fru'Rugaard

Mette. skriver:

Jeg kan sagtens lave et par med jordbær til dig  i stedet for. Vil du ikke være sød at skrive mig en pb med din bestilling og hvilke kanter du gerne vil have på shortsene, så har jeg bedre styr på det hele.

Så sender jeg dig også lige konto nummer og jeg kan få din adresse.  

Kan jeg lige skrive mailen til dig i eftermiddag? for det kan godt være at det er min mors konto de skal strækkes fra

Anmeld

11. juli 2011

Mette.

Fru'Rugaard skriver:

Kan jeg lige skrive mailen til dig i eftermiddag? for det kan godt være at det er min mors konto de skal strækkes fra

Jo, det er bare helt fint. Du skriver bare når det passer.

Anmeld

11. juli 2011

Karo

Mette. skriver:

100 kr pr. par, for både shorts og bukser. Jeg har ikke mere af det uglestoffet hjemme, men jeg kan bestille det og have det i løbet af et par dage, så sig til, så bestiller jeg med det samme.

Jamen jeg vil meget gerne købt bukserne så i ugle stoffet (det lilla) i str. 86

Anmeld

11. juli 2011

Mette.

Karo skriver:

Jamen jeg vil meget gerne købt bukserne så i ugle stoffet (det lilla) i str. 86

Perfekt, det syer jeg til dig. Vil du være sød at sende mig en pb med bestillingen, så har jeg bedre styr på det.

Størrelserne 80/86 (1 år) og 86/92 (2 år), skal jeg lave en mellemting mellem de to, så de bliver omkring str. 86, eller hvad tror du passer hende bedst?

Anmeld

11. juli 2011

Anette&Sophia

Mette. skriver:

Tak for roserne. 

Altså ikke lige dem her, men jeg kan med garanti finde et voksen mønster på shorts og sy efter hvis du er interesseret. 

hæhæ. så må jeg nok hellere bestille nogen til prinsessen istedet :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.