NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. august 2011

Mette.

quindelist skriver:

Det er jo svært at vælge *smiler* men manden synes det sidste, det med snegle.
Godt hun stadigvæk er lillebitte så vi kan nå at få syet mange fine bukser endnu.

Mht Rib til ugle bukserne så har jeg ingen særlige ønsker -bare det ser pænt ud.

Har du tjek på bestillingen herfra eller skal jeg sende en pb?
Under alle omstændigheder skal du lige sende dit konto nr og en samlet pris inkl porto så jeg kan overføre penge til dig.

Ihh hvor jeg allerede glæder mig.

Då må meget gerne sende mig en samlet bestilling i en pb sammen med din adresse. Vil du gerne have samme rib på begge ugle bukserne? Eller skal de være forskellige? Dem jeg har syet indtil nu har haft rød, det ser hvertfald sødt ud til.

Så sender jeg pris og konto nummer retur til dig. Jeg regner med at kunne nå alle par i løbet af i morgen og mandag, så de er klar så snart pengene er gået ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

quindelist

Mette. skriver:

Då må meget gerne sende mig en samlet bestilling i en pb sammen med din adresse. Vil du gerne have samme rib på begge ugle bukserne? Eller skal de være forskellige? Dem jeg har syet indtil nu har haft rød, det ser hvertfald sødt ud til.

Så sender jeg pris og konto nummer retur til dig. Jeg regner med at kunne nå alle par i løbet af i morgen og mandag, så de er klar så snart pengene er gået ind.

Det lyder bare helt fantastisk.
Jeg sender en Pb lige om lidt.

Der må gerne være samme farve rib på de to par ugler

Anmeld

7. september 2011

Mette.

7. september 2011

HelenaJ

Mette. skriver:

Hej piger.

Nu opretter jeg en ny tråd med både shorts og tullebukser til begge køn. Her er billeder af alt det nyeste stof jeg har hjemme til at sy af, samt til kanter + ribkanter.

Shortsene laves fra str. 74 og bukserne fra str. 50/56. Der er billeder af begge dele på de sidste billeder i tråden. De første 6 billeder er af stof til selve buksen /shortsene, de næste 7 billeder er af fast bomuld som er til kant på shorts, og til sidst to billeder af forskellige rib-farver. Shorts kan syes både med rib og fast bomulds kant, mens tullebukser kun syes med rib. 

De første to par shorts der er vist er med fast bomuldskant mens det næste par er med rib-kanter. Tullebukserne kan syes både med rib i bunden og med elastik, alt efter ønske.

Prisen er for det meste 80 kr., for bukser op til str. 68/74 og for shorts og bukser i str. 74 og op til 80 100 kr., og for 85-98 120 kr.. Det kan blive en smule dyrere (maks 10-20 kr.,) alt efter ønsket model og stof, da noget stof har en noget dyrere købspris.

Ligeledes har jeg kun til et par shorts /bukser i meget af stoffet, så det er først til mølle.

Mette

Jeg vil også gerne købe et par jordbær bukser :-)

Anmeld

7. september 2011

Mette.

HelenaJ skriver:

Jeg vil også gerne købe et par jordbær bukser :-)

Det kan du sagtens. Send mig lige en besked med størrelse, rib farve og din adresse. Så sender jeg konto nr. retur.

Anmeld

19. september 2011

Mette.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.