NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. juli 2011

Mette.

Maja88 skriver:

jamen det regnbuefarvede stribet--- lidt molo farver

Ah, så forstår jeg. Problemet er at det med regnbuer i farver på er fast bomuld, og kanten på bukser skal være rib, så der har jeg desværre kun ensfarvet. 

Der er ikke så mange muligheder i rib, udover to farvet strib, men jeg har ikke nogen som passer til af dem. Men en hel lilla har jeg, som er super sød til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Mette.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juli 2011

Mor-til-asta-09

Mette. skriver:

Hej piger.

Nu opretter jeg en ny tråd med både shorts og tullebukser til begge køn. Her er billeder af alt det nyeste stof jeg har hjemme til at sy af, samt til kanter + ribkanter.

Shortsene laves fra str. 74 og bukserne fra str. 50/56. Der er billeder af begge dele på de sidste billeder i tråden. De første 6 billeder er af stof til selve buksen /shortsene, de næste 7 billeder er af fast bomuld som er til kant på shorts, og til sidst to billeder af forskellige rib-farver. Shorts kan syes både med rib og fast bomulds kant, mens tullebukser kun syes med rib. 

De første to par shorts der er vist er med fast bomuldskant mens det næste par er med rib-kanter. Tullebukserne kan syes både med rib i bunden og med elastik, alt efter ønske.

Prisen er for det meste 80 kr., for bukser op til str. 68/74 og for shorts og bukser i str. 74 og op til 80 100 kr., og for 85-98 120 kr.. Det kan blive en smule dyrere (maks 10-20 kr.,) alt efter ønsket model og stof, da noget stof har en noget dyrere købspris.

Ligeledes har jeg kun til et par shorts /bukser i meget af stoffet, så det er først til mølle.

Mette

Kan ikke helt finde ud af de priser du skriver, så nu spørger jeg

De shorts du har som nr. 1, hvad vil de koster i str. 86/92??

Knus

Anmeld

17. juli 2011

Mette.

Mor-til-asta-09 skriver:

Kan ikke helt finde ud af de priser du skriver, så nu spørger jeg

De shorts du har som nr. 1, hvad vil de koster i str. 86/92??

Knus

De røde/lyserøde ugler, ikke?

Str. 86 100 kr., og str. 92 120 kr., så 110, hvis jeg skal lave en mellemting.

Anmeld

17. juli 2011

Mor-til-asta-09

Mette. skriver:

De røde/lyserøde ugler, ikke?

Str. 86 100 kr., og str. 92 120 kr., så 110, hvis jeg skal lave en mellemting.

manden skiftede lige mening.. er det samme pris for de grønne med ugler?? Og er det plus porto?

Anmeld

17. juli 2011

Mor-til-asta-09

Mor-til-asta-09 skriver:

manden skiftede lige mening.. er det samme pris for de grønne med ugler?? Og er det plus porto?

og hvis du laver str. 86, hvor store er de så i livet?? for min datter er ikke så stor nemlig...

Anmeld

17. juli 2011

camillakrath

Jeg kunne godt tænke mig et par i str. 62. I det stof med løver

Har du mulighed for det?

Anmeld

17. juli 2011

Mette.

camillakrath skriver:

Jeg kunne godt tænke mig et par i str. 62. I det stof med løver

Har du mulighed for det?

Det kan du tro jeg har. Send mig gerne en besked, så aftaler vi lige nærmere.

Anmeld

17. juli 2011

Maja88

jeg kunne godt tænke mig et par i 62/68 i det stof som er ved siden af det stribede... det med dyrene.. ville du ligge et billede hvor der er lilla rib

Anmeld

17. juli 2011

Mette.

Mor-til-asta-09 skriver:

og hvis du laver str. 86, hvor store er de så i livet?? for min datter er ikke så stor nemlig...

Jamen jeg syer dem i livet så de passer hende, det gør jeg altid. Så du skal bare måle hende for mig, så intet problem.

Ja, prisen er den samme for de grønne og + porto. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.