NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. juli 2011

Maja88

Mette. skriver:

Det kan jeg sagtens lave til dig. I størrelse 62/68 så?

Jeg har selv syet et par med lilla rib, men du kan jo sætte nærmest enhver farve på, så du kan næsten bare sige hvilken du kan lide? Der er så mange nuancer i stoffet, så det meste vil passe til

må jeg se et billede???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Mette.

Maja88 skriver:

må jeg se et billede???

Jeg kan ikke finde de bukser jeg har syet til hende med lilla, det er ved at være lang tid siden og hun kan ikke passe dem længere.

Men har du en ide til hvilken farve du kunne tænke dig som rib? Så kan jeg tage et billede af stoffet med rib stoffet, så du kunne se det sammen.

Anmeld

13. juli 2011

malunte

Så fine ting du syr

Har ikke lige været igennem hele tråden, men har du mere jordbærstof som bukserne på billedet, så jeg kunne købe et par bukser i str.98?

Anmeld

13. juli 2011

Mette.

malunte skriver:

Så fine ting du syr

Har ikke lige været igennem hele tråden, men har du mere jordbærstof som bukserne på billedet, så jeg kunne købe et par bukser i str.98?

Tak for roserne. 

Ja, jeg har mere jordbær stof, og kan sagtens sy et par i str. 98, du kan bare skrive mig en besked, så finder vi lige ud af det.

Anmeld

13. juli 2011

Maja88

Mette. skriver:

Jeg kan ikke finde de bukser jeg har syet til hende med lilla, det er ved at være lang tid siden og hun kan ikke passe dem længere.

Men har du en ide til hvilken farve du kunne tænke dig som rib? Så kan jeg tage et billede af stoffet med rib stoffet, så du kunne se det sammen.

jamen lilla eller det stribede

Anmeld

14. juli 2011

Mette.

Maja88 skriver:

jamen lilla eller det stribede

Jeg er ikke sikker på jeg ved hvilken stribet du mener? Men skal jeg prøve at tage et billede med stoffet også en lilla rib farve? Så kan du se hvad du synes

Anmeld

14. juli 2011

Mor Christa

ville lige dele de fine bukser, som Victor har fået med posten i dag :0) .. De er super søde.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2011

Mette.

MissChrista skriver:

ville lige dele de fine bukser, som Victor har fået med posten i dag :0) .. De er super søde.

Hvor er han bare fin i dem.  og sikke en lækker dreng du har! 

Anmeld

14. juli 2011

Mor Christa

Mette. skriver:

Hvor er han bare fin i dem.  og sikke en lækker dreng du har! 

hehe ja de er så fine !!! Vi er meget glade for dem..
Hehe mange tak -  jeg synes nu også han er lækker

Anmeld

15. juli 2011

Maja88

Mette. skriver:

Jeg er ikke sikker på jeg ved hvilken stribet du mener? Men skal jeg prøve at tage et billede med stoffet også en lilla rib farve? Så kan du se hvad du synes

jamen det regnbuefarvede stribet--- lidt molo farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.