dorthemus skriver:
Ihhh Mette altså!! Nu har jeg forelsket mig i de shorts med uglerne og den prikkede grønne linning
Hvilken str. er det? Og kan du lave dem i en str. 86/92? Og så tænkte jeg om du ikkke kunne lave et par smækbukser i str. 92 med stoffet på billede 4 (det med træerne)...
Jeg beklager. 

Men jo, det kan jeg da helt sikkert sagtens. De shorts på billedet er solgt, men jeg kan sagtens sy dem i str. 86/92. Jeg har lige bestilt denim stof som forhåbentligt kommer i morgen, og ellers har jeg vist det hele til shorts og bukser. 
Men du skal nok lige tage et par mål af Runa til mig, til smækbukserne. Gerne hvor lange hendes ben er på indersiden og ned til hælen, også hvor lang hun er fra skridtet og op til skuldrene. Jeg bruger nemlig et mønster som er købt kombineret med tilføjelser jeg selv har lavet, så det er bedst hvis jeg har nogle mål at gå efter. På de smækbukser med røde prikker har jeg jo syet dem rundt i kanten på det øverste stykke med rød tråd, som ses forfra, skal de her så være med matchende lyserød til træerne på indersiden, eller hellere en mørk blå som denim stoffet?
Du må også meget gerne lige måle hende om låret over knæet igen, til kanten på shortsene.
Du kan eventuelt bare lige skrive det hele i en besked til mig. Skal stadig nok lige smide et billede af smækbukserne på Emilie i tråden i morgen. 
Anmeld