Nåh
jeg må da indrømme at jeg er ked af at I opfatter det sådan...
Det er altså bare slet ikk sådan det skal opfattes
Vi er bare meget tæt knyttet og det skal kun indikere at han glæder sig til at være storebror og stolthed over at skulle være det...
Jeg håber da ikk at I får et forkert indtryk af mig nu??
Jeg tror ikke du skal tage det for personligt - her i Danmark er rigtig mange jo meget blufærdige (inkl. mig selv), og mange synes det er lidt unaturligt med den slags billeder. Jeg fik selv en "hold da op"-følelse da jeg først så billederne, men jo mere jeg ser dem og tænker over det, jo mere synes jeg om dem.
Jeg synes faktisk det er lidt synd at vi danskere ofte opfatter den slags intimitet unaturligt og vi er altså lidt sippede omkring vores kroppe og opfattelse af seksualitet 
Jeg er selv vokset op i en familie hvor man dækkede sig til, låste døren til badeværelset allerede som barn og hvor det var piiiiiinligt hvis ens forældre så én mere eller mindre afklædt eller man så sine forældre mere eller mindre afklædt. Samtidig havde jeg en veninde der kom fra en helt modsat familie; der kunne de godt gå igennem huset bare med håndklæde omkring eller spise morgenmad i undertøj.
Så hatten af fordi I ikke er så "sippede" i jeres familie og fordi I er så tætte som I her

Nåja, og så er billederne jo superflotte og din søn er virkelig en køn dreng 
Anmeld