Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Nåh

jeg må da indrømme at jeg er ked af at I opfatter det sådan...

Det er altså bare slet ikk sådan det skal opfattes

Vi er bare meget tæt knyttet og det skal kun indikere at han glæder sig til at være storebror og stolthed over at skulle være det...

Jeg håber da ikk at I får et forkert indtryk af mig nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

MaliksMor

Anjamichell skriver:

Nåh

Vi er bare meget tæt knyttet og det skal kun indikere at han glæder sig til at være storebror og stolthed over at skulle være det...

Overhovedet ikke :-) der er vi alle jo forskellige. Lige den slags billeder ser "bedre" ud med en mand istedet for søn medmindre i begge havde haft tøj på. Men, igen det jo en smags sag. I er virkelig kønne..

Anmeld

3. juli 2011

BinaMor

Anjamichell skriver:

Nåh

årh søde ven.  hvis jeg så dem i en stue el lign vil jeg ikke tænke videre over det. kun at det var da en køn knægt. det er kun fordi du bad om at få mening, så jeg "analyserede" lidt... og fordi jeg selv er meget blufærdig. kærligheden oser ud af billedet 

det er bare ikke noget jeg selv ville gøre/vælge. men igen jeg er meget blufærdig.

det handler om hvad du føler er rigtigst

for at tage et andet eksempel kan folk havde svært ved at jeg ammer længe for det rammer deres blufærdighedsgrænse. sådan er vi jo forskellige.

Anmeld

3. juli 2011

Muffin_girl

MamaLook skriver:

Jeg kan faktisk rigtig godt lide billederne - dog virker de ret personlige og havde nok været mere "passende" (for andre end den nærmeste familie), hvis du havde haft mindre "frækt" undertøj på... Sorry, men du bad om ærlighed..

Men gode billeder - I ser dejlige ud og udstråler kærlighed og harmoni

Enig

Anmeld

3. juli 2011

Dinna88

Anjamichell skriver:

Nåh

Billederne er jeres, ikke andres. Det er jer der skal se på dem, det er jer der skal værdsætte dem og det er jer de handler om. I synes billederne er som de skal være, og det er det vigtigste. Jeg så bestemt kun en storebror der glæder sig, som jeg skrev, ikke andet. Sådan ser man forskelligt på det. Du bad godt nok om vores meninger, og nu har du fået dem. Men at nogle ikke er enige med dig, skal ikke gøre dig ked af det. I bund og grund betyder vores meninger jo intet 

Anmeld

3. juli 2011

twinny

Wow hvor er de flotte... Er helt vildt med det sidste...

Anmeld

3. juli 2011

MamaLook

Dinna88 skriver:

Billederne er jeres, ikke andres. Det er jer der skal se på dem, det er jer der skal værdsætte dem og det er jer de handler om. I synes billederne er som de skal være, og det er det vigtigste. Jeg så bestemt kun en storebror der glæder sig, som jeg skrev, ikke andet. Sådan ser man forskelligt på det. Du bad godt nok om vores meninger, og nu har du fået dem. Men at nogle ikke er enige med dig, skal ikke gøre dig ked af det. I bund og grund betyder vores meninger jo intet 

Anmeld

3. juli 2011

Preghiera

MariaE skriver:

Ja, de er da super flotte og godt lys og vinkler og det hele. Dem kan du godt være stolt af:-)

Det eneste der lige slår mig er at din søn virker lidt for mande agtig, altså han står i den rolle manden plejer at stå i, sådan med at kysse maven og kigge nærmest hengivende og forelsket på dig:-)

tænkte præcis det samme!

Anmeld

3. juli 2011

Wimmie

Nåh

Jeg tror ikke du skal tage det for personligt - her i Danmark er rigtig mange jo meget blufærdige (inkl. mig selv), og mange synes det er lidt unaturligt med den slags billeder. Jeg fik selv en "hold da op"-følelse da jeg først så billederne, men jo mere jeg ser dem og tænker over det, jo mere synes jeg om dem.

Jeg synes faktisk det er lidt synd at vi danskere ofte opfatter den slags intimitet unaturligt og vi er altså lidt sippede omkring vores kroppe og opfattelse af seksualitet

Jeg er selv vokset op i en familie hvor man dækkede sig til, låste døren til badeværelset allerede som barn og hvor det var piiiiiinligt hvis ens forældre så én mere eller mindre afklædt eller man så sine forældre mere eller mindre afklædt. Samtidig havde jeg en veninde der kom fra en helt modsat familie; der kunne de godt gå igennem huset bare med håndklæde omkring eller spise morgenmad i undertøj.

Så hatten af fordi I ikke er så "sippede" i jeres familie og fordi I er så tætte som I her  

Nåja, og så er billederne jo superflotte og din søn er virkelig en køn dreng

Anmeld

3. juli 2011

MinNoah

Anjamichell skriver:

Nåh

Slet ikke!

Og var heller ikke for at såre dig, men du bad om ærlige meninger... Og som en skriver, så er vores mening jo i bund og grund ligegyldig - det er dine billeder, dig der skal kigge på dem, nyde dem, og dem minde jer om en dejlig tid....

Og billederne ER gode, men ja jeg ville ikke selv få taget sådan nogle uden tøj... Men igen, man er forskellig, og heldigvis for det - der er plads til os alle Og I er begge skønne at se på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.