Hvad synes I piger?? Om mine billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

anjamichell@gmail.com

MariaE skriver:

Ja, de er da super flotte og godt lys og vinkler og det hele. Dem kan du godt være stolt af:-)

Det eneste der lige slår mig er at din søn virker lidt for mande agtig, altså han står i den rolle manden plejer at stå i, sådan med at kysse maven og kigge nærmest hengivende og forelsket på dig:-)

Nåh nej nej nej da!!

Sådan skal det bestemt IKK forståes... Det skal indikere at han glæder sig og kysser lillebror

jeg har også billeder hvor faren er med på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

B&J

Nej hvor er du bare HOT hold op nogle super gode billeder wow altså ja der er ikke så meget af sige en wow

Anmeld

3. juli 2011

MaliksMor

Muffi<3 skriver:

Jeg syntes de virker lidt forkerte   Det virker helt forkert med din store søn der tager på din mave og al den nøgenhed , sorry   Du er smuk og dejlig søn ,,

Stjæler lige din, er meget enig./ desværre

Anmeld

3. juli 2011

Rødhætte

Muffi<3 skriver:

Jeg syntes de virker lidt forkerte   Det virker helt forkert med din store søn der tager på din mave og al den nøgenhed , sorry   Du er smuk og dejlig søn ,,

Må nok sige det samme  Men det sidste billede er helt vildt godt!

Anmeld

3. juli 2011

MinNoah

Muffi<3 skriver:

Er også enig.. og som en anden skriver tager din søn ligesom "manderollen/farrollen" på den slags billeder.... Synes det kunne ha været super fine billeder hvis I havde haft tøj på - ved godt der INTET seksuelt er i det, men det kommer til at virke forkert....

Men det er min mening :-)

Du er smuk gravid og din søn er en flot knægt  Meeen ja lidt for meget nøgenhed ml. mor/søn.

Anmeld

3. juli 2011

BinaMor

Muffi<3 skriver:

enig

men kønne er i

Anmeld

3. juli 2011

maria_wlt

De er super gode Især billed 4 og 5..

Anmeld

3. juli 2011

MamaLook

Jeg kan faktisk rigtig godt lide billederne - dog virker de ret personlige og havde nok været mere "passende" (for andre end den nærmeste familie), hvis du havde haft mindre "frækt" undertøj på... Sorry, men du bad om ærlighed..

Men gode billeder - I ser dejlige ud og udstråler kærlighed og harmoni

Anmeld

3. juli 2011

Mira0911

Anjamichell skriver:

Og I må gerne svare HELT ærligt!!

Det er min søn jeg står med og billederne er taget i sidste uge

Jeg synes billederne er rigtig gode... 

Anmeld

3. juli 2011

AnneBJ

MinNoah skriver:

Er også enig.. og som en anden skriver tager din søn ligesom "manderollen/farrollen" på den slags billeder.... Synes det kunne ha været super fine billeder hvis I havde haft tøj på - ved godt der INTET seksuelt er i det, men det kommer til at virke forkert....

Men det er min mening :-)

Du er smuk gravid og din søn er en flot knægt  Meeen ja lidt for meget nøgenhed ml. mor/søn.

Enig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.