afstemning om tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

Simon's moar <3 skriver:

Hvorfor ikke?
Synes du det er et tabu?
Du skal kun svare, hvis du har lyst

Vil du ha mit ærlige svar så værsgo men jeg gider intet hønsegård og hak i hovedet over det:

Jeg synes det er pisse klamt lige ud sagt...

Jeg skal se de folk jeg køber tingene af og vide at de ikke er særlig brugte ellers så synes jeg ikke om det...

Et antikt møbel eller gammel designer taske det er ikke et problem hvis jeg ser folks hjem og ser dem, ellers synes jeg også det er for klamt

intet med tabu overhoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Simon's moar <3

MorTilJanuar skriver:

Vil du ha mit ærlige svar så værsgo men jeg gider intet hønsegård og hak i hovedet over det:

Jeg synes det er pisse klamt lige ud sagt...

Jeg skal se de folk jeg køber tingene af og vide at de ikke er særlig brugte ellers så synes jeg ikke om det...

Et antikt møbel eller gammel designer taske det er ikke et problem hvis jeg ser folks hjem og ser dem, ellers synes jeg også det er for klamt

intet med tabu overhoved

Ingen hak i hovedet eller hønsegård fra min side - spurgte og fik et ærligt svar
Synes det er fint nok du har det sådan.. Som sagt, så kan vi ikke alle samme være ens..
Kunne du så finde på f.eks. at købe en brugt antik sofa? Den kan der jo være lavet div. ting og sager i..

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

SussieThyssen skriver:

Tjaaa...hvis pengene ikke er så store, så er det rart at kunne vinde lidt ind ved at købe andres pæne ting på genbrug.

Og ISÆR når ungerne er i voksealderen.

Ja, det er nemlig også sådan jeg tænker
Hvorfor bruge 600 kr., på et par bukser, ens barn kan bruge 1 mdr., måske, når man kan købe nogle lige så pæne til 15 kr..

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

Misselbek skriver:

Jeg kunne ALDRIG nogensinde finde på at købe tøj til min søn i en genbrug, ALDRIG nogensinde! og jeg kunne ikke engang selv finde på at gå ind i en genbrug bare for at "kigge"..  

Hvorfor ikke?

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

Simon's moar <3 skriver:

Ingen hak i hovedet eller hønsegård fra min side - spurgte og fik et ærligt svar
Synes det er fint nok du har det sådan.. Som sagt, så kan vi ikke alle samme være ens..
Kunne du så finde på f.eks. at købe en brugt antik sofa? Den kan der jo være lavet div. ting og sager i..

tak tak da

Nope det kunne jeg ikke af den simple grund : De sofaer jeg kan lide koster i forvejen ikke særlig meget og jeg synes det er uhygiejnisk...

vil heller aldrig købe brugt madras til hverken baby eller jeg selv

men vi priotere jo alle forskelligt  

jeg priotere baby og hundene før os selv og det gør min kæreste heldigvis også.. vil hellere leve af pasta med ketchup end at skulle lade hundene spise mindre godt kvalitets foder

Anmeld

24. juni 2011

Mor til Mike

Simon's moar <3 skriver:

Hvorfor ikke?

Af en eller anden underlig grund ser jeg det som "beskidt" og at det er kun et sted man går ind og køber tøj, hvis man er fattig. Jeg ved godt det slet ikke er sådan, men min familie har altid haft meget stærke meninger, og hvis det ikke er det nyeste af det nyeste må man have "problemer", så tror det har printet sig i hjernen på mig.

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det er nemlig også sådan jeg tænker
Hvorfor bruge 600 kr., på et par bukser, ens barn kan bruge 1 mdr., måske, når man kan købe nogle lige så pæne til 15 kr..

Netop.

Nu har jeg godt nok ikke købt på genbrug til Nickolai et stykke tid..det har ikke rigtigt været til at få noget han kunne bruge.
Men i dag var jeg i Kvickly med ham og han fik:

2 par bukser, en T-shirt, et par kondisko og et sæt hygge-nattøj til 350 kr.
Så kan det ikke gøres meget billigere fra helt nyt..og så er det pænt.

Anmeld

24. juni 2011

lisesp83

MorTilJanuar skriver:

tak tak da

Nope det kunne jeg ikke af den simple grund : De sofaer jeg kan lide koster i forvejen ikke særlig meget og jeg synes det er uhygiejnisk...

vil heller aldrig købe brugt madras til hverken baby eller jeg selv

men vi priotere jo alle forskelligt  

jeg priotere baby og hundene før os selv og det gør min kæreste heldigvis også.. vil hellere leve af pasta med ketchup end at skulle lade hundene spise mindre godt kvalitets foder

Dvs man ikke prioterer sit barn først, hvis man køber Genbrugs tøj?

Anmeld

24. juni 2011

lisesp83

Jep, jeg kan godt finde på, at købe pænt genbrugstøj til min datter

Men jeg "arver" fra en veninde, som har en datter, der er et par måneder ældre end min. Så her mangler vi ikke tøj..

Anmeld

24. juni 2011

Isabella_mor

meget af det tøj jeg har til min søn er second hand... enten har jeg købt det på loppemarked, og købt det af brugere herinde.. det er SJÆLDENT jeg køber noget helt fra nyt når det gælder mærketøj.. kun når jeg kan finde det på udsalg.. jeg køber dog ikke KUN mærketøj. jeg køber det ikke PGA at det er mærketøj. men fordi at jeg finder motivet flot eller fordi at jeg kan lide designet.. så ja..

jeg går ikke i genbrugsbutikker og køber tøj. ikke fordi jeg ikke vil, jeg kunne sikkert godt finde på at gå derind og se om der er noget spændende... 

another mans trash is another mans treasure... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.