Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Simon's moar <3 skriver: Ja, tøj købt f.eks. herinde, er også genbrugstøj
Ja, tøj købt f.eks. herinde, er også genbrugstøj
Medmindre det kun er vasket eller, selvfølgelig, ubrugt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kigger ofte i genbrugs butikken efter toj til lillepigen, og hvis jeg finder noget, kober jeg det da - men jeg syntes, der var mere at vaelge mellem, da hun brugte en mindre storrelse.
MamaLook skriver: Medmindre det kun er vasket eller, selvfølgelig, ubrugt
Ja okey, det er self rigtig nok
Simon's moar <3 skriver: Nej, det synes jeg er i overkanten.. Så hellere købe noget billigere, og så kan man købe lidt mere.. Eller forkæle sig selv for resten
Nej, det synes jeg er i overkanten.. Så hellere købe noget billigere, og så kan man købe lidt mere.. Eller forkæle sig selv for resten
Ja lige præcis.. er simpelthen for nærig, plus at hvis man køber brugt, så kan de sgu svine som de vil ( næsten )
twinboys skriver: Jeg har aldrig fået eller købt brugt tøj og kunne aldrig finde på det... Jeg sælger drengenes tøj når de ikke kan passe det mere og har gode trofaste kunder til det... Er bare ikke mig, ville heller ikke selv gå med en bluse andre har haft på... Og ja vi har pengene til det og vi ejer ikke et stykke H&M tøj eller supermarkedtøj... Majbritt
Jeg har aldrig fået eller købt brugt tøj og kunne aldrig finde på det... Jeg sælger drengenes tøj når de ikke kan passe det mere og har gode trofaste kunder til det...
Er bare ikke mig, ville heller ikke selv gå med en bluse andre har haft på...
Og ja vi har pengene til det og vi ejer ikke et stykke H&M tøj eller supermarkedtøj...
Majbritt
Okey, tak for svar Har nemlig tit tænkt på det, og synes det er fair nok, hvis det er sådan I har det.. Vi kan jo ikke alle sammen være ens
Mor-til-asta-09 skriver: Ja lige præcis.. er simpelthen for nærig, plus at hvis man køber brugt, så kan de sgu svine som de vil ( næsten )
Nemlig Og ville godt nok ærge mig, hvis jeg havde givet 400 kr., for en trøje, og Simon så fik noget på der ikk ku gå af igen
Dansker i England skriver: Jeg kigger ofte i genbrugs butikken efter toj til lillepigen, og hvis jeg finder noget, kober jeg det da - men jeg syntes, der var mere at vaelge mellem, da hun brugte en mindre storrelse.
Helt enig.. Nu hvor Simon snart bliver 2 år, synes jeg ikk rigtig der er så meget til ham.., men da han var mindre, var der masser af tøj i hans str..
Simon's moar <3 skriver: Nemlig Og ville godt nok ærge mig, hvis jeg havde givet 400 kr., for en trøje, og Simon så fik noget på der ikk ku gå af igen
Ja nemlig.. Og mine børn skal have lov til at være børn, hvor jeg ikke skal gå og bekymre mig om pletter
Simon's moar <3 skriver: Okey, tak for svar Har nemlig tit tænkt på det, og synes det er fair nok, hvis det er sådan I har det.. Vi kan jo ikke alle sammen være ens
Nææææææhhh der skal være plads til os alle
twinboys skriver: Nææææææhhh der skal være plads til os alle
Nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128