afstemning om tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

MamaLook

Simon's moar <3 skriver:

Ja, tøj købt f.eks. herinde, er også genbrugstøj

Medmindre det kun er vasket  eller, selvfølgelig, ubrugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Dansker i England

Jeg kigger ofte i genbrugs butikken efter toj til lillepigen, og hvis jeg finder noget, kober jeg det da - men jeg syntes, der var mere at vaelge mellem, da hun brugte en mindre storrelse.

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

MamaLook skriver:

Medmindre det kun er vasket  eller, selvfølgelig, ubrugt

Ja okey, det er self rigtig nok

Anmeld

24. juni 2011

Mor-til-asta-09

Simon's moar <3 skriver:

Nej, det synes jeg er i overkanten.. Så hellere købe noget billigere, og så kan man købe lidt mere.. Eller forkæle sig selv for resten

Ja lige præcis.. er simpelthen for nærig, plus at hvis man køber brugt, så kan de sgu svine som de vil ( næsten )

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

twinboys skriver:

Jeg har aldrig fået eller købt brugt tøj og kunne aldrig finde på det... Jeg sælger drengenes tøj når de ikke kan passe det mere og har gode trofaste kunder til det...

Er bare ikke mig, ville heller ikke selv gå med en bluse andre har haft på...

Og ja vi har pengene til det og vi ejer ikke et stykke H&M tøj eller supermarkedtøj...

Majbritt

Okey, tak for svar
Har nemlig tit tænkt på det, og synes det er fair nok, hvis det er sådan I har det.. Vi kan jo ikke alle sammen være ens

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja lige præcis.. er simpelthen for nærig, plus at hvis man køber brugt, så kan de sgu svine som de vil ( næsten )

Nemlig
Og ville godt nok ærge mig, hvis jeg havde givet 400 kr., for en trøje, og Simon så fik noget på der ikk ku gå af igen

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

Dansker i England skriver:

Jeg kigger ofte i genbrugs butikken efter toj til lillepigen, og hvis jeg finder noget, kober jeg det da - men jeg syntes, der var mere at vaelge mellem, da hun brugte en mindre storrelse.

Helt enig..
Nu hvor Simon snart bliver 2 år, synes jeg ikk rigtig der er så meget til ham.., men da han var mindre, var der masser af tøj i hans str..

Anmeld

24. juni 2011

Mor-til-asta-09

Simon's moar <3 skriver:

Nemlig
Og ville godt nok ærge mig, hvis jeg havde givet 400 kr., for en trøje, og Simon så fik noget på der ikk ku gå af igen

Ja nemlig.. Og mine børn skal have lov til at være børn, hvor jeg ikke skal gå og bekymre mig om pletter

Anmeld

24. juni 2011

twinboys

Simon's moar <3 skriver:

Okey, tak for svar
Har nemlig tit tænkt på det, og synes det er fair nok, hvis det er sådan I har det.. Vi kan jo ikke alle sammen være ens

Nææææææhhh der skal være plads til os alle

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

twinboys skriver:

Nææææææhhh der skal være plads til os alle

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.