afstemning om tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

lisesp83 skriver:

Dvs man ikke prioterer sit barn først, hvis man køber Genbrugs tøj?

hvorfor skal du altid ligge dig op af at være så irriterende som man kan blive? Det er altså en anelse irriterende når folk skal provokere hver gang de svare til noget af det man har skrevet...

Og det handler ikke om at priotere sit barn eller ej men om at jeg vil hellere priotere mit barn før mig selv og derfor hellere købe nyt tøj til mit barn end at spise 10 røde bøffer om ugen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

lisesp83

MorTilJanuar skriver:

hvorfor skal du altid ligge dig op af at være så irriterende som man kan blive? Det er altså en anelse irriterende når folk skal provokere hver gang de svare til noget af det man har skrevet...

Og det handler ikke om at priotere sit barn eller ej men om at jeg vil hellere priotere mit barn før mig selv og derfor hellere købe nyt tøj til mit barn end at spise 10 røde bøffer om ugen...

Jeg spørger dig pænt.. Fordi jeg følte, at den blev lagt sådan..

Nu må man slet ikke sige noget eller.

Anmeld

24. juni 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

NEJ kunne aldrig drømme om at købe genbrugs tøj til mine børn...

Og ja vi køber ikke andet end mærketøj til drengene og giver gerne de priser det koster, da jeg og drengene kan lide tøjet og det er bedre kvalitet og sidder bedre på mine drenge... men ja vi har også pengene til det...

Majbritt

har man pengene til det syntes jeg heller ikke det er galt at købe det dyrer tøj.. 

vi er ikke dem der har aller flest penge i verden. men vi skal heller ikke vende hver en krone. så vi er vel et godt sted midt imellem...  

Anmeld

24. juni 2011

Isabella_mor

MorTilJanuar skriver:

Vil du ha mit ærlige svar så værsgo men jeg gider intet hønsegård og hak i hovedet over det:

Jeg synes det er pisse klamt lige ud sagt...

Jeg skal se de folk jeg køber tingene af og vide at de ikke er særlig brugte ellers så synes jeg ikke om det...

Et antikt møbel eller gammel designer taske det er ikke et problem hvis jeg ser folks hjem og ser dem, ellers synes jeg også det er for klamt

intet med tabu overhoved

det kan jeg også godt forstå. det med at man sgu ikke ved hvem der har haft tøjet før en selv når man køber det i en genbrugsbutik. det er måske også derfor jeg foretrækker loppemarkeder osv. der møder man de familier/personer der sælger det... og jeg har mødt nogle rigtig gode sælgere som virkelig har gjort noget ud af det tøj de sælger, pakket det i poser enkeltvis hvor tøjet er lagt sammen og med et lille label med størrelse, og det var virkelig kval syntes jeg... 

så det kan jeg udemærket godt forstå... 

Anmeld

24. juni 2011

Mi

Elsker genbrug  Så fantastisk at se dem gå rundt i et godt loppefund

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. juni 2011

Isabella_mor

MorTilJanuar skriver:

Har stemt NEJ!

Jeg har dog købt nogle bodyer herinde fra en bruger hvor jeg selv hentede dem og dem er jeg super tilfredse med , men derfra også til en genbrugs butik nej tak det kan jeg altså ikke

Jeg er super glad for Trendsales, men der har det mest været udgået designer tasker jeg har købt.. Meeeen en Donaldson trøje kunne jeg nok også sagtens finde på at købe derinde hvis jeg selv kan hente den

er forreste glad for at du er glad for bodyerne/tøjet der som du hentede  

Anmeld

24. juni 2011

twinboys

isabellamor skriver:

har man pengene til det syntes jeg heller ikke det er galt at købe det dyrer tøj.. 

vi er ikke dem der har aller flest penge i verden. men vi skal heller ikke vende hver en krone. så vi er vel et godt sted midt imellem...  

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

isabellamor skriver:

er forreste glad for at du er glad for bodyerne/tøjet der som du hentede  

Meget glad og manse er også super positiv over dem  Så nu kan baby bare komme ud

Anmeld

24. juni 2011

skønneunger

jeg har købt rigtigt meget genbrug til mine børn og gør det stadig jeg syntes dog udvalget bliver ret småt jo ældre de bliver. men mine drenge går i alt, genbrug, billigt, arvetøj, mærketøj (på tilbud)

jeg går ikke rigtig i genbrugs butikker mere men køber en del over trendsales. men til dem der bor i københavn eller tæt på så ligger der en rigtig god butik der hedder klods hans på amagerbrogade, de sælger kun brugte ting til børn så de har rigtig meget

Anmeld

24. juni 2011

lukasmor

Kom til at tænke på, om der er nogle af jer der køber tøj til ungerne på genbrug?
Har intet i mod tøj fra genbrug, vasker det bare inden brug
Min mor køber der tit så hun har tøj til Simon, når han bliver passet ved dem
Forstår ikke de folk, der KUN køber mærkevaretøj til deres barn/børn.. Personligt, kunne jeg aldrig drømme om, at gi 3-400 kr. for en bluse.!

Begrun gerne jeres svar

Jeg har ikke gjort det ENDNU... Kunne sagtens finde på det!!

Jeg kiggede ind i genbrugen en dag hvor der var bukser som også findes i H&M til 10kr. i stedet for 40kr. Fejlede INTET og var stadig at finde i H&M, hvilket vil sige at de umuligt kunne have været brugt særlig længe 

Vi står ikke at mangler penge men ser jeg noget i H&M til 100,- og det samme i genbrugen til under halv pris, jamen så ville jeg da føle mig totalt snydt hvis jeg brugte de 100,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.