afstemning om tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Simon's moar <3

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja nemlig.. Og mine børn skal have lov til at være børn, hvor jeg ikke skal gå og bekymre mig om pletter

Jeps, ellers tror jeg at jeg sku ha Simon i sele hele tiden.. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Mor-til-asta-09

Simon's moar <3 skriver:

Jeps, ellers tror jeg at jeg sku ha Simon i sele hele tiden.. Hehe

hehe ja

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

Simon's moar <3 skriver:

Kom til at tænke på, om der er nogle af jer der køber tøj til ungerne på genbrug?
Har intet i mod tøj fra genbrug, vasker det bare inden brug
Min mor køber der tit så hun har tøj til Simon, når han bliver passet ved dem
Forstår ikke de folk, der KUN køber mærkevaretøj til deres barn/børn.. Personligt, kunne jeg aldrig drømme om, at gi 3-400 kr. for en bluse.!

Begrun gerne jeres svar

Har stemt NEJ!

Jeg har dog købt nogle bodyer herinde fra en bruger hvor jeg selv hentede dem og dem er jeg super tilfredse med , men derfra også til en genbrugs butik nej tak det kan jeg altså ikke

Jeg er super glad for Trendsales, men der har det mest været udgået designer tasker jeg har købt.. Meeeen en Donaldson trøje kunne jeg nok også sagtens finde på at købe derinde hvis jeg selv kan hente den

Anmeld

24. juni 2011

Dansker i England

Simon's moar <3 skriver:

Helt enig..
Nu hvor Simon snart bliver 2 år, synes jeg ikk rigtig der er så meget til ham.., men da han var mindre, var der masser af tøj i hans str..

Min datter er ogsaa naesten to. Men jeg gaetter paa, at det er fordi, de naermest slider tojet op nu, hvor de tidligere kun kiggede paa det, og saa var det for smaat

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

Simon's moar <3 skriver:

Kom til at tænke på, om der er nogle af jer der køber tøj til ungerne på genbrug?
Forstår ikke de folk, der KUN køber mærkevaretøj til deres barn/børn.. Personligt, kunne jeg aldrig drømme om, at gi 3-400 kr. for en bluse.!

Begrun gerne jeres svar

Ja..det har jeg ofte gjort..og ikke kun til ungerne medens de var små, men også til både min mand og mig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

SussieThyssen skriver:

Ja..det har jeg ofte gjort..og ikke kun til ungerne medens de var små, men også til både min mand og mig selv.

Kærligst
Sussie

Synes det er skønt, når man kan bruge noget som andre smider ud

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

Dansker i England skriver:

Min datter er ogsaa naesten to. Men jeg gaetter paa, at det er fordi, de naermest slider tojet op nu, hvor de tidligere kun kiggede paa det, og saa var det for smaat

Ja, det har du nok ret i..

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

MorTilJanuar skriver:

Har stemt NEJ!

Jeg har dog købt nogle bodyer herinde fra en bruger hvor jeg selv hentede dem og dem er jeg super tilfredse med , men derfra også til en genbrugs butik nej tak det kan jeg altså ikke

Jeg er super glad for Trendsales, men der har det mest været udgået designer tasker jeg har købt.. Meeeen en Donaldson trøje kunne jeg nok også sagtens finde på at købe derinde hvis jeg selv kan hente den

Hvorfor ikke?
Synes du det er et tabu?
Du skal kun svare, hvis du har lyst

Anmeld

24. juni 2011

Mor til Mike

Simon's moar <3 skriver:

Begrun gerne jeres svar

Jeg kunne ALDRIG nogensinde finde på at købe tøj til min søn i en genbrug, ALDRIG nogensinde! og jeg kunne ikke engang selv finde på at gå ind i en genbrug bare for at "kigge"..  

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

Simon's moar <3 skriver:

Synes det er skønt, når man kan bruge noget som andre smider ud

Tjaaa...hvis pengene ikke er så store, så er det rart at kunne vinde lidt ind ved at købe andres pæne ting på genbrug.

Og ISÆR når ungerne er i voksealderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.