afstemning om tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Simon's moar <3

Mormilla skriver:

Ja hvis det er pænt! Men jeg ville aldrig kunne finde på at købe noget som er lidt slidt.

Okey
Nej, det gør jeg heller ikk selv, det skal være pænt og rent før jeg gider købe det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

december-babyen

Jeg har stemt engang imellem

Jeg køber nogle gange på trendsale og herinde primært til babyen men har købt et par få genstande til min søn der også var brugte. Ellers går jeg meget op i at han skal have det nyeste og fede mærker som som der er lige nu til drenge i hans aldersgruppe

Anmeld

24. juni 2011

twinboys

Simon's moar <3 skriver:

Kom til at tænke på, om der er nogle af jer der køber tøj til ungerne på genbrug?
Har intet i mod tøj fra genbrug, vasker det bare inden brug
Min mor køber der tit så hun har tøj til Simon, når han bliver passet ved dem
Forstår ikke de folk, der KUN køber mærkevaretøj til deres barn/børn.. Personligt, kunne jeg aldrig drømme om, at gi 3-400 kr. for en bluse.!

Begrun gerne jeres svar

NEJ kunne aldrig drømme om at købe genbrugs tøj til mine børn...

Og ja vi køber ikke andet end mærketøj til drengene og giver gerne de priser det koster, da jeg og drengene kan lide tøjet og det er bedre kvalitet og sidder bedre på mine drenge... men ja vi har også pengene til det...

Majbritt

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

twinboys skriver:

NEJ kunne aldrig drømme om at købe genbrugs tøj til mine børn...

Og ja vi køber ikke andet end mærketøj til drengene og giver gerne de priser det koster, da jeg og drengene kan lide tøjet og det er bedre kvalitet og sidder bedre på mine drenge... men ja vi har også pengene til det...

Majbritt

Hvorfor gør I ikke det? Hvis jeg må være så fræk at spørge
Fair nok, hvis I har pengene til det, så skal man jo heller ikk tænke over, om man nu har råd til lige præcis dét tøj..

Anmeld

24. juni 2011

twinboys

Simon's moar <3 skriver:

Hmm, kunne godt tænke mig at høre, hvem der har stemt "Nej, og kunne aldrig drømme om det!" og hvorfor??!

Det har jeg skrevet...

Anmeld

24. juni 2011

MamaLook

Simon's moar <3 skriver:

Kom til at tænke på, om der er nogle af jer der køber tøj til ungerne på genbrug?
Har intet i mod tøj fra genbrug, vasker det bare inden brug
Min mor køber der tit så hun har tøj til Simon, når han bliver passet ved dem
Forstår ikke de folk, der KUN køber mærkevaretøj til deres barn/børn.. Personligt, kunne jeg aldrig drømme om, at gi 3-400 kr. for en bluse.!

Begrun gerne jeres svar

Ja, det kunne jeg sagtens finde på - og har da også gjort det;

Jeg har købt tøj af brugere her på baby.dk - det er vel også genbrugstøj

Og jeg har også fået brugt tøj fra familie og venner. Igen: Genbrug

Ydermere har jeg kigget i genbrugsforretninger, men der har jeg endnu ikke fundet noget (gen)brugbart

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

december-babyen skriver:

Jeg har stemt engang imellem

Jeg køber nogle gange på trendsale og herinde primært til babyen men har købt et par få genstande til min søn der også var brugte. Ellers går jeg meget op i at han skal have det nyeste og fede mærker som som der er lige nu til drenge i hans aldersgruppe

Det er jo også fint nok, hvis man har pengene til det

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

MamaLook skriver:

Ja, det kunne jeg sagtens finde på - og har da også gjort det;

Jeg har købt tøj af brugere her på baby.dk - det er vel også genbrugstøj

Og jeg har også fået brugt tøj fra familie og venner. Igen: Genbrug

Ydermere har jeg kigget i genbrugsforretninger, men der har jeg endnu ikke fundet noget (gen)brugbart

Ja, tøj købt f.eks. herinde, er også genbrugstøj

Anmeld

24. juni 2011

twinboys

Simon's moar <3 skriver:

Hvorfor gør I ikke det? Hvis jeg må være så fræk at spørge
Fair nok, hvis I har pengene til det, så skal man jo heller ikk tænke over, om man nu har råd til lige præcis dét tøj..

Jeg har aldrig fået eller købt brugt tøj og kunne aldrig finde på det... Jeg sælger drengenes tøj når de ikke kan passe det mere og har gode trofaste kunder til det...

Er bare ikke mig, ville heller ikke selv gå med en bluse andre har haft på...

Og ja vi har pengene til det og vi ejer ikke et stykke H&M tøj eller supermarkedtøj...

Majbritt

Anmeld

24. juni 2011

Leonora25

Jeg har også stemt "andet" da jeg endnu ikke har gjort det, men godt kunne finde på det! Jeg har hørt fra en veninde at man tit kan finde noget hvor der stadig er prismærke på, eller noget som slet ikke er brugt- så har da også tænkt mig at kigge lidt på brugtmarkedet  Ligesom jeg også gerne arver tøj fra veninder familie. Bruger jo kun det jeg synes er pænt og lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.