afstemning om tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

millesofie

jeg køber både genbrugs tøj og mærkevare tøj til ungerne

så de har tit en blanding på hvor blusen har kostet en 10'er og bukserne 300.

jeg køber hvad jeg kan lide og ser ikke på prisen, jeg spare hvor jeg kan og har pga det også råd til forskellige mærkevare ting engang imellem

men jeg køber også genbrug til mig selv (men også mærkevare)

det er sådan vi har det bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

L.J.L

jeg køber stort set kun brugt/genbrugs-tøj, men det skal så være mærkevarer uden huller og pletter

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

MorTilJanuar skriver:

tror det er fordi hvis man blandt andet tænker på hvor ofte det egentlig sker at sådan en lille trold kommer til at tisse igennem så selvom madras bliver vasket så er det bare ikke så hyggeligt 

Nej, det er jo det

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

Simon's moar <3 skriver:

Nej, det kan det vist ikk
Hvis man er heldig, har de også en gang i mellem i Bilka trøjer og sådan til 10, 20 og 30 kr..

Nice...hvis man altså bor i nærheden af en Bilka..men det gør vi ikke her.

Vi må nøjes med Kvickly og Føtex

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

SussieThyssen skriver:

Nice...hvis man altså bor i nærheden af en Bilka..men det gør vi ikke her.

Vi må nøjes med Kvickly og Føtex

Ja okey - men synes også til tider, man kan finde noget billigt i Kvickly

Anmeld

24. juni 2011

nvm

har stem ja det sker en gang imelle..

da jeg er fuldstændig ligeglad hvor tøjet er købt henne, hvis bare jeg synes det er pænt. så kan det være alt fra mødrehjælpen til mærketøj, dog køber jeg kun mærketøj brugt eller på tilbud.. ville aldrig give fuld pris for mærketøj det deres priser er hel hen i vejert.. for tøjet lever slet ikke op til den dyre pris, MOLO, småfolk,katvog og MALA blir meget mere fnulleret end h og m fx. å lige kvaliteten kan mærkerne ikke prale med

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

Simon's moar <3 skriver:

Kom til at tænke på, om der er nogle af jer der køber tøj til ungerne på genbrug?
Har intet i mod tøj fra genbrug, vasker det bare inden brug
Min mor køber der tit så hun har tøj til Simon, når han bliver passet ved dem
Forstår ikke de folk, der KUN køber mærkevaretøj til deres barn/børn.. Personligt, kunne jeg aldrig drømme om, at gi 3-400 kr. for en bluse.!

Begrun gerne jeres svar

Mener du deciderede genbrugsforretning, men også fx hvor man køber det brugt af eksempelvis folk herinde? Det er jo også en slags genbrug, bare uden butik som mellemled Skal lige vide inden jeg svarer 

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

Simon's moar <3 skriver:

Ja okey - men synes også til tider, man kan finde noget billigt i Kvickly

Ja...vi handler stort set kun tøj i Kvickly

Anmeld

24. juni 2011

Magsen

altså nu svarede jeg ALDRIG !! :b men efter at have læst tråden kan jeg se at du åbenbart også mente brugt tøj, i det hele taget? :b 

Altså jeg kunne ALDRIG finde på at købe noget i en genbrugsBUTIK men kan godt købe af folk, meen, hvis jeg skal være hudærlig så bedømmer jeg lige personen først OG tjekker bagrunden af billedet for at tjekke om der ser ordenligt ud  

Jeg kan bare ikke tage tanken ''at en eller anden som jeg ikke aaner hvem er, har en 'historie' med tøjet'' ..

Anmeld

25. juni 2011

Simon's moar <3

Maggieh skriver:

altså nu svarede jeg ALDRIG !! :b men efter at have læst tråden kan jeg se at du åbenbart også mente brugt tøj, i det hele taget? :b 

Altså jeg kunne ALDRIG finde på at købe noget i en genbrugsBUTIK men kan godt købe af folk, meen, hvis jeg skal være hudærlig så bedømmer jeg lige personen først OG tjekker bagrunden af billedet for at tjekke om der ser ordenligt ud  

Jeg kan bare ikke tage tanken ''at en eller anden som jeg ikke aaner hvem er, har en 'historie' med tøjet'' ..

Fair nok

Men jo, det er både fra butikker og f.eks. herinde fra, men mest fra genbrugsbutikker jeg tænker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.