afstemning om tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Køber du tøj til dit / dine børn på genbrug?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.166 visninger
119 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Simon's moar <3

Kom til at tænke på, om der er nogle af jer der køber tøj til ungerne på genbrug?
Har intet i mod tøj fra genbrug, vasker det bare inden brug
Min mor køber der tit så hun har tøj til Simon, når han bliver passet ved dem
Forstår ikke de folk, der KUN køber mærkevaretøj til deres barn/børn.. Personligt, kunne jeg aldrig drømme om, at gi 3-400 kr. for en bluse.!

Begrun gerne jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

maria_wlt

Jeg har stemt "Andet", da jeg ikke har købt noget men NEMT kunne finde på det..

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

maria_wt skriver:

Jeg har stemt "Andet", da jeg ikke har købt noget men NEMT kunne finde på det..

Synes også det er sjælden, at man kan se på tøjet, at det er fra genbrug

Anmeld

24. juni 2011

Ryberg

Jeg kan godt lide genbrug... og har intet imod at købe noget i en genbrugsbutik, jeg har bare været så uheldig på det sidste når jeg har kigget, intet i Lasses størrelse....

og så er der altid MEGET pigetøj... f.eks. genbrugsbutikken i Horsens... slap af.. et kæmpe stativ + reol med pige tøj.. men næsten ikke noget til drenge ....

og meget af det er nyt....

Anmeld

24. juni 2011

hompibompi;-)

Jeg køber en del tøs i genbrug, både til ungerne og mig selv, bliver mange gange chokket over hvad folk "smider" ud, men det er jo til min fordel så får jeg det jo billigt

Jeg elsker at rende rundt og finde katvig/småfolk/ levis/only Osv osv der næsten ikke er brugt eller slet ikke brugt til ingen penge

Og har intet i mod det,

Anmeld

24. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Simon's moar <3 skriver:

Kom til at tænke på, om der er nogle af jer der køber tøj til ungerne på genbrug?
Har intet i mod tøj fra genbrug, vasker det bare inden brug
Min mor køber der tit så hun har tøj til Simon, når han bliver passet ved dem
Forstår ikke de folk, der KUN køber mærkevaretøj til deres barn/børn.. Personligt, kunne jeg aldrig drømme om, at gi 3-400 kr. for en bluse.!

Begrun gerne jeres svar

Har stemt , at det sker ..  

Nu er det ikk helt vildt meget tøj vi køber til vores datter idet at jeg har en kusine på 2, så der er jo meget tøj at overtage der ..

Men det sker da hvis jeg ser en sød bluse eller et par søde bukser

Min kæreste har en kammerat, hvis mor føler at hun er ligesom en bedstemor for Mille, hvilket jeg synes er helt vildt sødt, og hun køber kun tøj i genbrugsbutikker .. Både til hende selv, men oss til Mille  og har overhovedet ikk noget imod det, for det er jo synd at smide nyt tøj ud

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

KittyGirl skriver:

Jeg kan godt lide genbrug... og har intet imod at købe noget i en genbrugsbutik, jeg har bare været så uheldig på det sidste når jeg har kigget, intet i Lasses størrelse....

og så er der altid MEGET pigetøj... f.eks. genbrugsbutikken i Horsens... slap af.. et kæmpe stativ + reol med pige tøj.. men næsten ikke noget til drenge ....

og meget af det er nyt....

Nej, det er heller ikk altid der er noget i Simon's str., men engang i mellem er jeg heldig at finde noget ;D
Har faktisk lige i dag, købt nogle mega fede bukser til ham til 15 kr..

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

hompibompi;-) skriver:

Jeg køber en del tøs i genbrug, både til ungerne og mig selv, bliver mange gange chokket over hvad folk "smider" ud, men det er jo til min fordel så får jeg det jo billigt

Jeg elsker at rende rundt og finde katvig/småfolk/ levis/only Osv osv der næsten ikke er brugt eller slet ikke brugt til ingen penge

Og har intet i mod det,

Hvis jeg køber det lidt dyrer tøj, så er det også i genbrug det sker.. Ellers har jeg arvet noget småfolk..
Ja, det er super rart, at vi andre kan købe billigt tøj, når folk bare smider det ud

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

MillesMor111010 skriver:

Har stemt , at det sker ..  

Nu er det ikk helt vildt meget tøj vi køber til vores datter idet at jeg har en kusine på 2, så der er jo meget tøj at overtage der ..

Men det sker da hvis jeg ser en sød bluse eller et par søde bukser

Min kæreste har en kammerat, hvis mor føler at hun er ligesom en bedstemor for Mille, hvilket jeg synes er helt vildt sødt, og hun køber kun tøj i genbrugsbutikker .. Både til hende selv, men oss til Mille  og har overhovedet ikk noget imod det, for det er jo synd at smide nyt tøj ud

Det er dejligt, at man kan arve fra andre

Anmeld

24. juni 2011

hompibompi;-)

Simon's moar <3 skriver:

Hvis jeg køber det lidt dyrer tøj, så er det også i genbrug det sker.. Ellers har jeg arvet noget småfolk..
Ja, det er super rart, at vi andre kan købe billigt tøj, når folk bare smider det ud

Ja det er det nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.