afstemning om tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Isabella_mor

MorTilJanuar skriver:

Meget glad og manse er også super positiv over dem  Så nu kan baby bare komme ud

ja du sagde godt da du hentede det at i arbejdede på sagen så tillykke med graviditeten det er dejligt at der ikke gik så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

isabellamor skriver:

ja du sagde godt da du hentede det at i arbejdede på sagen så tillykke med graviditeten det er dejligt at der ikke gik så længe

heheh tusind tak

Ja der gik nærmest kun to sekunder efter det var hentet også vupti så stod vi der med positiv test

Anmeld

24. juni 2011

Isabella_mor

MorTilJanuar skriver:

heheh tusind tak

Ja der gik nærmest kun to sekunder efter det var hentet også vupti så stod vi der med positiv test

det er stort..

Anmeld

24. juni 2011

LotteGabriella

ja det gør jeg en gang imellem Vi har en 'red barnet' nede i gågaden, hvor jeg afleverer meget af Daniellas tøj, og der går jeg nogle og kigger, og har fundet nogle fine ting

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

Lukasmor skriver:

Jeg har ikke gjort det ENDNU... Kunne sagtens finde på det!!

Jeg kiggede ind i genbrugen en dag hvor der var bukser som også findes i H&M til 10kr. i stedet for 40kr. Fejlede INTET og var stadig at finde i H&M, hvilket vil sige at de umuligt kunne have været brugt særlig længe 

Vi står ikke at mangler penge men ser jeg noget i H&M til 100,- og det samme i genbrugen til under halv pris, jamen så ville jeg da føle mig totalt snydt hvis jeg brugte de 100,-

Ja, det kan jeg sagtens følge dig i

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

SussieThyssen skriver:

Netop.

Nu har jeg godt nok ikke købt på genbrug til Nickolai et stykke tid..det har ikke rigtigt været til at få noget han kunne bruge.
Men i dag var jeg i Kvickly med ham og han fik:

2 par bukser, en T-shirt, et par kondisko og et sæt hygge-nattøj til 350 kr.
Så kan det ikke gøres meget billigere fra helt nyt..og så er det pænt.

Nej, det kan det vist ikk
Hvis man er heldig, har de også en gang i mellem i Bilka trøjer og sådan til 10, 20 og 30 kr..

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

Misselbek skriver:

Af en eller anden underlig grund ser jeg det som "beskidt" og at det er kun et sted man går ind og køber tøj, hvis man er fattig. Jeg ved godt det slet ikke er sådan, men min familie har altid haft meget stærke meninger, og hvis det ikke er det nyeste af det nyeste må man have "problemer", så tror det har printet sig i hjernen på mig.

Ja okey, så sidder det vist nærmerst i dig

Anmeld

24. juni 2011

bullerbassen

Har skrevt andet - Ikke fordi jeg ikke ville men fordi i den by hvor vi har en genbrugs forretning er tøjet ikke lige sagen.

Men havde der været tøj i fin stand ville jeg sagtens kunne finde på det

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

MorTilJanuar skriver:

tak tak da

Nope det kunne jeg ikke af den simple grund : De sofaer jeg kan lide koster i forvejen ikke særlig meget og jeg synes det er uhygiejnisk...

vil heller aldrig købe brugt madras til hverken baby eller jeg selv

men vi priotere jo alle forskelligt  

jeg priotere baby og hundene før os selv og det gør min kæreste heldigvis også.. vil hellere leve af pasta med ketchup end at skulle lade hundene spise mindre godt kvalitets foder

Nej, madras og sådan, kunne jeg nu heller ikk selv finde på at købe brugt, medmindre det er fra en jeg kender Aner ikk hvorfor, men sån har jeg det bare

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

Simon's moar <3 skriver:

Nej, madras og sådan, kunne jeg nu heller ikk selv finde på at købe brugt, medmindre det er fra en jeg kender Aner ikk hvorfor, men sån har jeg det bare

tror det er fordi hvis man blandt andet tænker på hvor ofte det egentlig sker at sådan en lille trold kommer til at tisse igennem så selvom madras bliver vasket så er det bare ikke så hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.