afstemning om tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Mor-til-asta-09

Simon's moar <3 skriver:

Ja okey, det er jo næsten det samme

ja det er det jeg kunne aldrig finde på at bruge 3-400 kr på en trøje eller bukser, som du også selv skriver..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Simon's moar <3

Mor-til-asta-09 skriver:

ja det er det jeg kunne aldrig finde på at bruge 3-400 kr på en trøje eller bukser, som du også selv skriver..

Nej, det synes jeg er i overkanten.. Så hellere købe noget billigere, og så kan man købe lidt mere.. Eller forkæle sig selv for resten

Anmeld

24. juni 2011

Mormilla

Simon's moar <3 skriver:

Kom til at tænke på, om der er nogle af jer der køber tøj til ungerne på genbrug?
Har intet i mod tøj fra genbrug, vasker det bare inden brug
Min mor køber der tit så hun har tøj til Simon, når han bliver passet ved dem
Forstår ikke de folk, der KUN køber mærkevaretøj til deres barn/børn.. Personligt, kunne jeg aldrig drømme om, at gi 3-400 kr. for en bluse.!

Begrun gerne jeres svar

Nej det har jeg aldrig gjort. De genbruger der er i mit område har ikke noget som er pænt. Men jeg køber tit tøj i hogm. Hvis jeg køber mærkevare er det på tilbud. Jeg kunne aldrig finde på at bruge 400kr på et stk tøj!

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

Mormilla skriver:

Nej det har jeg aldrig gjort. De genbruger der er i mit område har ikke noget som er pænt. Men jeg køber tit tøj i hogm. Hvis jeg køber mærkevare er det på tilbud. Jeg kunne aldrig finde på at bruge 400kr på et stk tøj!

Kunne du finde på det, hvis der var noget pænt?
Ja, er også pænt vild med H&M, lækkert og billigt tøj

Anmeld

24. juni 2011

karina1980

jeg køber rigtig meget genbrug, jeg synes faktisk ofte at jeg får en hel del af de dyre mærker til en slik,

har flere gange købt tøj hvor mærket stadig sad i fra Pompdeluxe, saint tropez, bik bok, culture, katvig, villa og vero moda

og intet af det koster en dag over 50 kr

Anmeld

24. juni 2011

Mormilla

Simon's moar <3 skriver:

Ja hvis det er pænt! Men jeg ville aldrig kunne finde på at købe noget som er lidt slidt.

Anmeld

24. juni 2011

Mormilla

Simon's moar <3 skriver:

Ja hvis det er pænt! Men jeg ville aldrig kunne finde på at købe noget som er lidt slidt.

Anmeld

24. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Simon's moar <3 skriver:

Lækkert !
Da jeg var gravid, fik jeg også 3 fyldte flyttekasser med drengetøj i str. 0-3 år, arvet fra mine fætre og kusine's børn. Dét er bare niice

og BILLIGT !!

Anmeld

24. juni 2011

Simon's moar <3

MillesMor111010 skriver:

og BILLIGT !!

Nemlig

Anmeld

24. juni 2011

Nynne88

Har købt noget til lillemanden brugt - der ligger mange gode luksus genbruger i København.  Men jeg har ikke været i en rød-og-kors eller lign hvis det er det som du tænker. Ville dog ikke have noget imod tøj derfra, tror jeg .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.