Den havde jeg ikke set komme :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

FruHolm <3

Shibby skriver:

Det er også anderledes grundet jeres bånd  Er glad for at høre at du havde en god oplevelse

ja, men vi havde faktisk et dårligt bånd til hinanden før, følte ikke hun kunne lide mig og at hun altid snærrede af mig, men ville ikk derind alene, så spurgte hende om hun ville tage med og være der for mig, og det ville hun hjertens gerne <3

det var fantastisk

tak er også glad for oplevelsen blev så god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

3rollinger

MoriSverige skriver:

Der er så mange der siger de gerne vil have deres mor med til fødslen. Ærlig talt, så forstår jeg det ikke (jo hvis man ellers ville have været alene om det). Jeg har et meget tæt forhold til min mor, men jeg kunne ikke drømme om at tage hende med ind på fødestuen når min kæreste er med. Det er vores oplevelse og kun vores. Måske hun kan få lov til at vente uden for, men det er jeg nu heller ikke så sikker på jeg ville lade hende gøre. Men det må tiden vise, Silas er født i Sverige, så der var ingen andre end os selv på sygehuset, så vi må se hvad vi vælger når nummer to en gang kommer.

Personligt mener jeg der er to til at bestemme hvem der skal være med til fødslen. Det er jo også en stor oplevelse for din kæreste.
Men sådan er jeg bare

Hvis du gerne vil have hende i nærheden, synes jeg du skal lade hende vente udenfor døren. Og så lade din kæreste bevise at han også kan være der for dig når du har rigtig ondt. 

Kan kun vaere helt enig!

Anmeld

17. juni 2011

Shibby

MinBabyOscar <3 skriver:

ja, men vi havde faktisk et dårligt bånd til hinanden før, følte ikke hun kunne lide mig og at hun altid snærrede af mig, men ville ikk derind alene, så spurgte hende om hun ville tage med og være der for mig, og det ville hun hjertens gerne <3

det var fantastisk

tak er også glad for oplevelsen blev så god

Men i har haft lidt kemi,ellers havde du ikke spurgt hende Syntes det fantastisk at du fik et godt forløb

Anmeld

17. juni 2011

FruHolm <3

Shibby skriver:

Men i har haft lidt kemi,ellers havde du ikke spurgt hende Syntes det fantastisk at du fik et godt forløb

Ja  heldigvis hele svigerfamilien siger jeg minder utrolig meget om hende da hun var i min alder  så det har nok haft noget at sige

Anmeld

17. juni 2011

Ina33

MoriSverige skriver:

Der er så mange der siger de gerne vil have deres mor med til fødslen. Ærlig talt, så forstår jeg det ikke (jo hvis man ellers ville have været alene om det). Jeg har et meget tæt forhold til min mor, men jeg kunne ikke drømme om at tage hende med ind på fødestuen når min kæreste er med. Det er vores oplevelse og kun vores. Måske hun kan få lov til at vente uden for, men det er jeg nu heller ikke så sikker på jeg ville lade hende gøre. Men det må tiden vise, Silas er født i Sverige, så der var ingen andre end os selv på sygehuset, så vi må se hvad vi vælger når nummer to en gang kommer.

Personligt mener jeg der er to til at bestemme hvem der skal være med til fødslen. Det er jo også en stor oplevelse for din kæreste.
Men sådan er jeg bare

Hvis du gerne vil have hende i nærheden, synes jeg du skal lade hende vente udenfor døren. Og så lade din kæreste bevise at han også kan være der for dig når du har rigtig ondt. 

Jeg er helt enig med dig...

Selvom det er kvinden der føder barnet, så har manden vel også noget at skulle have sagt?

Anmeld

17. juni 2011

JacobsMoar

Jeg forstår godt din kæreste.. Han føler sig fravalgt, ubrugelig og mindre værd end din mor.. 

Prøv at vend den om, hvis det var ham der skulle føde dit barn, og hans mor gerne måtte være med, men ikke din.. Så ville jeg sku også føle mig ubrugelig.. 

Her var det min kæreste der gerne ville have min mor med, jeg ville sku ikke, og vi endte med kun at være os.. Jeg savnede hende ikke på noget tidspunkt, min kæreste var helt uundværlig, overraskede mig meget og min mor kunne på ingen måde have gjort det bedre..

Du har aldrig prøvet at have ondt på samme måde som når du har veer (går ud fra at det er din 1. ?!), jeg reagerede helt anderledes på veerne end jeg ellers gør på smerter... 

Hvad med at have den aftale med din mor at i ringer efter hende, hvis du får brug for hende? 

Anmeld

17. juni 2011

eElak

Shibby skriver:

Hendes mor er mere egnet grundet det bånd mor og datter har  Nu er det sjovt nok kvinden der skal føde,-hun vil gerne føle sig tryg,hun vælger de to personer er tættest på. Sin mor og sin kæreste. Det er et intimt øjeblik. Hvis hun var tæt på svigermoren sådan båndmæssigt havde det været en anden sag  

Det var jeg sådan set klar over... 

Men nu tænker jeg sgu også på kærestens synspunkt.. Selvom det er hende som gør alt arbejdet, og det er en stor dag for hende, jamen så er det også en stor dag for ham... Selvom han ikke gør det fysiske arbejde, så er det jo mentalt et kæmpe arbejde... 

Jeg siger jo netop at begge mødre kunne sidde udenfor og vente og så at hun lader ham få den oplevelse med den kommende moder til hans barn... 

Men det var kikset af ham at bringe det op på den måde som det blev gjort - med mindre hun selv bragte det op til den rundvisning og han ikke vidste at hendes mor skulle med.. 

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Tusind tusind tak for alle jeres svar - det har været super dejligt med alle jeres input - det havde jeg brug for!

Tager en snak med ham en gang til og fortæller ham, at jeg synes han har ret i, at vi er sammen om det her, og at vores mødre kan få lov at vente på gangen/opholdsrummet.

Jeg SKAL vise ham den tillid, for selvfølgelig kan han klare det!!! (frygter bare altid det værste, så kan godt lide at have en back-up)

I har været fantastiske! STORT herfra

Anmeld

17. juni 2011

Shibby

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja  heldigvis hele svigerfamilien siger jeg minder utrolig meget om hende da hun var i min alder  så det har nok haft noget at sige

Det var godt nok heldigt  Måske også det der gør at i har det sammen som i har i dag Alt er bedre når der er noget genkendeligt af en eller anden positiv art 

Anmeld

17. juni 2011

Shibby

KaLee skriver:

Det var jeg sådan set klar over... 

Men nu tænker jeg sgu også på kærestens synspunkt.. Selvom det er hende som gør alt arbejdet, og det er en stor dag for hende, jamen så er det også en stor dag for ham... Selvom han ikke gør det fysiske arbejde, så er det jo mentalt et kæmpe arbejde... 

Jeg siger jo netop at begge mødre kunne sidde udenfor og vente og så at hun lader ham få den oplevelse med den kommende moder til hans barn... 

Men det var kikset af ham at bringe det op på den måde som det blev gjort - med mindre hun selv bragte det op til den rundvisning og han ikke vidste at hendes mor skulle med.. 

Enig

Håber han tager det pænt når TS foreslår det nye foreslag hvad fødslen angår senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.