Hmm...
Jeg synes faktisk din kæreste har en pointe...
Det må da være et slag i ansigtet for ham at først få at vide at din mor er bedre egnet til at deltage end hans mor.. og derefter at du ikke mener at han kan klare det...
Lad mig fortælle dig en ting - når manden står i sådan en situation, så kan jeg love dig for at han mander sig op!!!!
Jeg havde leget lidt med tanken om at skulle have en veninde eller min "svigermor" med til fødslen.. Men var kommet frem til at det var en oplevelse for OS to, og ikke alle mulige andre..
Min far ville sikkert gerne have været med hvis han måtte, men det nægtede jeg.. ;-)
Nå men tilbage til pointen - selvom det var et stort chok for ham (lige så vel som mig) at det gik i gang der, så voksede ham sgu 10 cm imens fødslen stod på... Han er meget afhængig af sine smøger og han var KUN ude 1 gang, og det var fordi jeg sendte ham ud for at ryge og for at ringe til hans familie så de vidste hvordan det stod til... Inden det store show gik i gang (lå bare med veer)..
Fødslen varede fra jeg ankom til sygehuset til knægten var ude 6 timer... Inkl. tiden derhjemme inden ambulancen kom så 7,5 time..
Jeg synes ærligt talt at du skal lade manden få chancen for at være der for dig igennem fødslen....
Hvis din mor endelig skal være i nærheden (og det samme med hans), så kunne de vente udenfor - og så hvis behovet var der kunne en af dem træde til...
Det var bare mit input
Anmeld