Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Kofoed.

chael skriver:

Jamen her kommer en lille præsentation

Hedder Camilla, er 26 år og kommer fra Nordsjælland. Bori rækkehus med min kæreste, gennem 6 år. Og sammen venter vi vores 3. Barn.

Har en datter fra juli 06 og en søn fra februar 09 og venter nu en dreng med termin d. 28 september. Måske ankommet han 14 dage før, hvis jeg igen får leverkløe. Håber det virkelig ikke, men kunne godt frygte det lidt.

Jeg har lige afsluttet en HG, så jeg forhåbentligt efter barsel kan komme ind som lægesekretær elev, eller som kontorassistent elev.

Det var lidt om mig

*Camilla 27+3

Du er ikke på vores terminsliste vel? eller er jeg blevet blind

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

chael

Kofoed33 skriver:

Du er ikke på vores terminsliste vel? eller er jeg blevet blind

Nej det er jeg ikke, har termin 28 september

*Camilla 28+5

Anmeld Citér

11. juli 2011

Ka+Ma=Be

Nej det er jeg ikke, har termin 28 september

*Camilla 28+5

Så tilføjer jeg dig lige Hvor skal du føde henne?

Og velkommen til gruppen

Anmeld Citér

11. juli 2011

chael

Katte87 skriver:

Så tilføjer jeg dig lige Hvor skal du føde henne?

Og velkommen til gruppen

Jow tak Jeg skal føde på Hillerød hospital.

Anmeld Citér

11. juli 2011

Ka+Ma=Be

chael skriver:

Jow tak Jeg skal føde på Hillerød hospital.

Det taster jeg lige ind så!

Anmeld Citér

30. juli 2011

Kofoed.

Opper lige. Har skrevet til Zafir om tråden kan blive låst øverst sammen med termins og fødsels trådene.

Anmeld Citér

30. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Opper lige. Har skrevet til Zafir om tråden kan blive låst øverst sammen med termins og fødsels trådene.

God ide, så kan man lige få et overblik over dem som er herinde!

Anmeld Citér

31. juli 2011

MomInTheMaking

Hej.

Så er det vidst på tide at jeg melder mig på banen herinde.

Jeg hedder Sheila og er 24 år gammel. Jeg bor i en lille by uden for Skive med min kæreste som jeg har kendt i 4 år. (og vores kat, Per. xD) Vi venter vores første barn med termin d. 18 september. En lille pige, som jeg glæder mig rigtig meget til at lære at kende.

Jeg er vidst det man kalder en kreativ person, makker i alt jeg kan få lov og råd til.. (tegne/male, strik/hækle/sytøj i hånden og på maskine, filt, decopage, scrapbooking, ler, cernit/fimo, renovation af møbler.. ALT!!)

Jeg har endnu ikke fået udstyret mig med en af de der uddannelser som folk taler så meget om, da jeg har lidt svært ved at holde mig på skole bænken (for meget krudt i røven.) Jeg nyder livet og kreative projekter frem for skolebænk og rengøring. - Men jeg elsker at lære og udvikle mig, intellektuel, fysisk og kreativt.

Det blev langt..

-Sheila

Anmeld Citér

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Hej.

Jeg hedder Sheila og er 24 år gammel. Jeg bor i en lille by uden for Skive med min kæreste som jeg har kendt i 4 år. (og vores kat, Per. xD) Vi venter vores første barn med termin d. 18 september. En lille pige, som jeg glæder mig rigtig meget til at lære at kende.

Jeg er vidst det man kalder en kreativ person, makker i alt jeg kan få lov og råd til.. (tegne/male, strik/hækle/sytøj i hånden og på maskine, filt, decopage, scrapbooking, ler, cernit/fimo, renovation af møbler.. ALT!!)

Jeg har endnu ikke fået udstyret mig med en af de der uddannelser som folk taler så meget om, da jeg har lidt svært ved at holde mig på skole bænken (for meget krudt i røven.) Jeg nyder livet og kreative projekter frem for skolebænk og rengøring. - Men jeg elsker at lære og udvikle mig, intellektuel, fysisk og kreativt.

Det blev langt..

-Sheila

Rigtig hjertlig velkommen i gruppen!  Fantastisk med nogle kreative mennesker - jeg elsker selv at lave kreative projekter - mangler dog lidt evner og fantasi hehe. Men det kan jo være, at du kunne lære mig noget!

Skal jeg ikke lige tilføje dig til vores terminsliste?  (Hvor skal du føde?)

Anmeld Citér

31. juli 2011

Kofoed.

Mom In The Making skriver:

Hej.

Det blev langt..

-Sheila

Godt termins dato

Velkommen til. Hvad er planerne så nu med uddannelse? Kan joi fornemme vi er meget ens, hvad angår skole

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.