Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Marisen81

Hej alle.

Jeg hedder Ditte Marie og bor i Århus C med min kæreste Jesper. Vi har været sammen i 5 år, og venter vores første barn d 14 september. Hun skal hedde Karla Vi glæder os utrolig meget begge 2.

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder her i Århus. Vi bor i lejlighed, men er i gang med at kigge på hus.

fingre for at vores bankmand er flink...

Jeg elsker at strikke og hækle, og har allerede lavet 1000 ting til vores lille pige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

MomInTheMaking

Katte87 skriver:

Rigtig hjertlig velkommen i gruppen!  Fantastisk med nogle kreative mennesker - jeg elsker selv at lave kreative projekter - mangler dog lidt evner og fantasi hehe. Men det kan jo være, at du kunne lære mig noget!

Skal jeg ikke lige tilføje dig til vores terminsliste?  (Hvor skal du føde?)

Mange tak. -  Jeg skal føde i Viborg.

Anmeld Citér

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Mange tak. -  Jeg skal føde i Viborg.

Super, det skriver jeg lige på listen

Anmeld Citér

31. juli 2011

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Godt termins dato

Velkommen til. Hvad er planerne så nu med uddannelse? Kan joi fornemme vi er meget ens, hvad angår skole

Altså jeg har ikke nogen konkret plan for uddannelse, jeg stoppede på grundforløbet "mad til mennesker" inden sommerferien (grundforløbet for kok, ernærings ass. og tjener.) Der var jeg rigtig glad for at gå, men tror ikke det er en vej jeg vil gå videre af, overvejer meget at få taget mig sammen og få taget den HF (VUC pakkeløsning i guess..) så jeg kan komme på pædagogsem engang i fremtiden.

Men min helt store drøm er at spare nok penge sammen til at kunne tagre en terapeut uddannelse, gerne som Gestalt terapeut, da jeg synes det er SUPER spændene.

OG så vil jeg gerne gøre lidt i salg af mine kreative sysler hvis jeg kan få lov.. og der er nogen der vil købe.

Men som det aller første vil jeg bare gerne gøre mit bedste for at være en anerkendende, rolig og stabil mor til min lille nus <3

^^ - Hvad med dig? hvad har du tænkt dig?

-Sheila

Anmeld Citér

31. juli 2011

Kofoed.

Altså jeg har ikke nogen konkret plan for uddannelse, jeg stoppede på grundforløbet "mad til mennesker" inden sommerferien (grundforløbet for kok, ernærings ass. og tjener.) Der var jeg rigtig glad for at gå, men tror ikke det er en vej jeg vil gå videre af, overvejer meget at få taget mig sammen og få taget den HF (VUC pakkeløsning i guess..) så jeg kan komme på pædagogsem engang i fremtiden.

Men min helt store drøm er at spare nok penge sammen til at kunne tagre en terapeut uddannelse, gerne som Gestalt terapeut, da jeg synes det er SUPER spændene.

OG så vil jeg gerne gøre lidt i salg af mine kreative sysler hvis jeg kan få lov.. og der er nogen der vil købe.

Men som det aller første vil jeg bare gerne gøre mit bedste for at være en anerkendende, rolig og stabil mor til min lille nus <3

^^ - Hvad med dig? hvad har du tænkt dig?

-Sheila

Jeg har allerede været igang med meget, HTX, HF (vuc udgaven ) og HG af to omgange, det længste jeg er kommet er HG.

Men jeg overvejer rigtig meget en sosu, har bare et dårligt hoftet, hvilket gør, at det ikke er sikkert jeg kan holde til det særlig længe. Har ingen rigtig drømmeuddannelse, netop på grund af hoften. Kan risikere, hvis den operation jeg skal igennem til næste år ikke virker, at jeg bliver førtidspensioneret allerede som 30 årig. Så lysten er heller ikke så stor, hvad angår lange uddannelser.

Dog er planen, at jeg tager HGV (hg for voksne) efter barselen og så må vi se på, om operationen gik godt eller skidt.

Anmeld Citér

1. august 2011

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Jeg har allerede været igang med meget, HTX, HF (vuc udgaven ) og HG af to omgange, det længste jeg er kommet er HG.

Men jeg overvejer rigtig meget en sosu, har bare et dårligt hoftet, hvilket gør, at det ikke er sikkert jeg kan holde til det særlig længe. Har ingen rigtig drømmeuddannelse, netop på grund af hoften. Kan risikere, hvis den operation jeg skal igennem til næste år ikke virker, at jeg bliver førtidspensioneret allerede som 30 årig. Så lysten er heller ikke så stor, hvad angår lange uddannelser.

Dog er planen, at jeg tager HGV (hg for voksne) efter barselen og så må vi se på, om operationen gik godt eller skidt.

åhh ja, jeg kender det alt for godt..: ) jeg har diverse (ikke gennemførte) grundforløb bag mig, men det er nu ikke så skidt.. har jo lært noget af alle de steder jeg har været.. så skidt med at jeg ikke har fået det gyldne papir endnu, jeg ved hvad jeg kan..

Det er da noget værre skidt med den hofte, jeg  for dig og for at den bliver "så god som ny". - Så du kan komme igang med det du gerne vil.^^

-Sheila

Anmeld Citér

1. august 2011

Kofoed.

åhh ja, jeg kender det alt for godt..: ) jeg har diverse (ikke gennemførte) grundforløb bag mig, men det er nu ikke så skidt.. har jo lært noget af alle de steder jeg har været.. så skidt med at jeg ikke har fået det gyldne papir endnu, jeg ved hvad jeg kan..

Det er da noget værre skidt med den hofte, jeg  for dig og for at den bliver "så god som ny". - Så du kan komme igang med det du gerne vil.^^

-Sheila

Papiret skal nok komme når vi igang er helt sikre på, hvad vi vil.

Mange tak, det gør jeg også

Anmeld Citér

1. august 2011

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Papiret skal nok komme når vi igang er helt sikre på, hvad vi vil.

Mange tak, det gør jeg også

jah mon ikke..^^ - Ellers så går det nok også uden, nu er jeg bare spændt se om jeg bliver helt skør i knolden af at gå på barsel i et år.. haha..

og tak.

Anmeld Citér

1. august 2011

Kofoed.

jah mon ikke..^^ - Ellers så går det nok også uden, nu er jeg bare spændt se om jeg bliver helt skør i knolden af at gå på barsel i et år.. haha..

og tak.

Tror de første par måneder bliver travle, men derefter, pas. Det bliver spændende.

Anmeld Citér

1. august 2011

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Tror de første par måneder bliver travle, men derefter, pas. Det bliver spændende.

Ja, du har nok ret..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.