Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Marisen81

Hej alle.

Jeg hedder Ditte Marie og bor i Århus C med min kæreste Jesper. Vi har været sammen i 5 år, og venter vores første barn d 14 september. Hun skal hedde Karla Vi glæder os utrolig meget begge 2.

Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder her i Århus. Vi bor i lejlighed, men er i gang med at kigge på hus.

fingre for at vores bankmand er flink...

Jeg elsker at strikke og hækle, og har allerede lavet 1000 ting til vores lille pige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

MomInTheMaking

Katte87 skriver:

Rigtig hjertlig velkommen i gruppen!  Fantastisk med nogle kreative mennesker - jeg elsker selv at lave kreative projekter - mangler dog lidt evner og fantasi hehe. Men det kan jo være, at du kunne lære mig noget!

Skal jeg ikke lige tilføje dig til vores terminsliste?  (Hvor skal du føde?)

Mange tak. -  Jeg skal føde i Viborg.

Anmeld Citér

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Mange tak. -  Jeg skal føde i Viborg.

Super, det skriver jeg lige på listen

Anmeld Citér

31. juli 2011

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Godt termins dato

Velkommen til. Hvad er planerne så nu med uddannelse? Kan joi fornemme vi er meget ens, hvad angår skole

Altså jeg har ikke nogen konkret plan for uddannelse, jeg stoppede på grundforløbet "mad til mennesker" inden sommerferien (grundforløbet for kok, ernærings ass. og tjener.) Der var jeg rigtig glad for at gå, men tror ikke det er en vej jeg vil gå videre af, overvejer meget at få taget mig sammen og få taget den HF (VUC pakkeløsning i guess..) så jeg kan komme på pædagogsem engang i fremtiden.

Men min helt store drøm er at spare nok penge sammen til at kunne tagre en terapeut uddannelse, gerne som Gestalt terapeut, da jeg synes det er SUPER spændene.