Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

morpåthurø

Hej Allesammen.

Jeg hedder Louise er 26 år (bliver 27 år i næste uge) og bor sammen med min fantastiske mand. Vi har været kærester i 11 år og blev gift for 1 år siden. Sammen har vi to lækre drenge; Gustav fra marts 2009 og Viktor fra marts 2007.

Jeg er født og opvokset udenfor København men rykkede rødderne op for 8 år siden og flyttede til Hobro i Nordjylland hvor vi bor i hus med hund og fugle.

Jeg er sygeplejerske,men pt sygemeldt pga. smerter i lænd, hofte og balle. Jeg har dog mulighed for at arbejde i det omfang jeg kan :-)

Vi venter os endnu en guldklump d. 28. september (rigtig gerne lidt før) :-) Og efter MD scanning kunne vi vist ikke tage fejl af at det er endnu en DRENG vi skal have! Jeg skal føde (som de andre gange) i Randers.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

mamiolvi

Hedder marianne, bor med min forlovede kenneth , jeg har tre drenge, Mikkel på 11 år, oliver og Victor på 10 år.. Vi venter en lille simone , jeg har termin den 10 okt, men fik igår brevet for kjersersnit, og det er i slutning af sept...
Jeg er 36 år , arbejder i et leve/bo miljø.. ...

Anmeld Citér

24. juni 2011

Charlotte Ditte Fuglsang Larsen

Hejsa hedder Charlotte Ditte og er 30 år. Har to dejlige tøser Ditte(mit fødselsdagsbarn fra 2005) og Linette fra November 2007. Venter en lille Filip Noah termin 17. september.

Bor alene i en lejlighed i Randers og skal føde(som de andre gange) her i Randers.

Blev sygemeldt med bækkenløsning i uge 17 allerede, og var arbejdsledig inden da.

Faren og jeg er stadig på talefod, og jeg har endnu ikke besluttet om han skal med til fødslen, men det er heller ikke en hastesag endnu...

Anmeld Citér

25. juni 2011

carinagi