Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

morpåthurø

Hej Allesammen.

Jeg hedder Louise er 26 år (bliver 27 år i næste uge) og bor sammen med min fantastiske mand. Vi har været kærester i 11 år og blev gift for 1 år siden. Sammen har vi to lækre drenge; Gustav fra marts 2009 og Viktor fra marts 2007.

Jeg er født og opvokset udenfor København men rykkede rødderne op for 8 år siden og flyttede til Hobro i Nordjylland hvor vi bor i hus med hund og fugle.

Jeg er sygeplejerske,men pt sygemeldt pga. smerter i lænd, hofte og balle. Jeg har dog mulighed for at arbejde i det omfang jeg kan :-)

Vi venter os endnu en guldklump d. 28. september (rigtig gerne lidt før) :-) Og efter MD scanning kunne vi vist ikke tage fejl af at det er endnu en DRENG vi skal have! Jeg skal føde (som de andre gange) i Randers.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

mamiolvi

Hedder marianne, bor med min forlovede kenneth , jeg har tre drenge, Mikkel på 11 år, oliver og Victor på 10 år.. Vi venter en lille simone , jeg har termin den 10 okt, men fik igår brevet for kjersersnit, og det er i slutning af sept...
Jeg er 36 år , arbejder i et leve/bo miljø.. ...

Anmeld Citér

24. juni 2011

Charlotte Ditte Fuglsang Larsen

Hejsa hedder Charlotte Ditte og er 30 år. Har to dejlige tøser Ditte(mit fødselsdagsbarn fra 2005) og Linette fra November 2007. Venter en lille Filip Noah termin 17. september.

Bor alene i en lejlighed i Randers og skal føde(som de andre gange) her i Randers.

Blev sygemeldt med bækkenløsning i uge 17 allerede, og var arbejdsledig inden da.

Faren og jeg er stadig på talefod, og jeg har endnu ikke besluttet om han skal med til fødslen, men det er heller ikke en hastesag endnu...

Anmeld Citér

25. juni 2011

carinagi

Jeg hedder Carina er 31 år har mikkel på 7 år, kommer fra Risskov ved Århus, bor alene endnu men flytter sammen med kæresten her til sommer, vi har været sammen snart 10 måneder men har kendt hinanden i 3½ år som venner. Jeg er uddannet pædagog har været det siden 2007

Jeg er også sygmeldt men det er fordi for 2½ måned siden havde jeg en hjerneblødning, så er lige kommet hjem fra hammel neurocenter, når ikke at komme tilbage inden jeg går på barsel. Er sat til den 6 oktober men skal have planlagt kejsersnit ca 14 dage før.

Anmeld Citér

26. juni 2011

MaybeBaby

Hurraaaa rundesang: Jeg hedder Mette, hvad hedder du?

Jamen sikke skønt det er med alle I tykke damer! Jeg hedder jo så Mette og er 27 år gammel. Jeg bor med kæresten Sten (også 27) i vores hus i en lille by udenfor Ringkøbing, og vi har i morgen været sammen i 5 år.  Han bliver den perfekte far, og har været den perfekte kæreste igennem hele graviditeten

Jeg arbejder i et parfumeri med tilhørende kosmetologklinik, hvor jeg er begge steder Har haft en del bøvl med lænden, men nægtede at blive sygemeldt, da jeg ikke orkede at gå hjemme så lang tid, men nu ser jeg frem til, at jeg torsdag d. 7. juli har sidste arbejdsdag, hvorefter der venter 6 ugers ferie og 4 ugers barsel - tiden kan KUN gå for langsom nu jeg er gået i "bygge-rede-mode"

Vi skal have en lille dreng (Det har de i hvert fald lovet os ) og er sat til d. 18. september, som jo er liiiige snart! Og måske det bliver en lille Tristan  

Anmeld Citér

27. juni 2011

ønskeprinsesse2011

hejsa.

jamen jeg vil da os lige pressentere mig selv så.

jeg hedder Heidi er 27år og er sosu hjælper. bor i trustrup på djursland, sammen med min dejlige kæreste Carsten (27) gennem 3år.

vi venter mit første barn og hans nr 2. han har en datter på 3 fra et tidligere forhold.

hans datter caroline bor hos os fast og ser sin mor hver anden weekend.

vi venter en pige og har termin 15 september.

Anmeld Citér

28. juni 2011

Ka+Ma=Be

ønskeprinsesse2011 skriver:

hejsa.

jamen jeg vil da os lige pressentere mig selv så.

jeg hedder Heidi er 27år og er sosu hjælper. bor i trustrup på djursland, sammen med min dejlige kæreste Carsten (27) gennem 3år.

vi venter mit første barn og hans nr 2. han har en datter på 3 fra et tidligere forhold.

hans datter caroline bor hos os fast og ser sin mor hver anden weekend.

vi venter en pige og har termin 15 september.

Tillykke med blyppen og velkommen til gruppen! Skal jeg ikke lige tilføje dig til vores terminsliste?

Anmeld Citér

29. juni 2011

ønskeprinsesse2011

Katte87 skriver:

Tillykke med blyppen og velkommen til gruppen! Skal jeg ikke lige tilføje dig til vores terminsliste?

jeg er på terminslisten dog med navnet pjuskemor mener jeg. men du må da gerne ændre det

Anmeld Citér

30. juni 2011

Ka+Ma=Be

ønskeprinsesse2011 skriver:

jeg er på terminslisten dog med navnet pjuskemor mener jeg. men du må da gerne ændre det

Ahh, bare i orden Det ændrer jeg lige

Anmeld Citér

2. juli 2011

chael

Jamen her kommer en lille præsentation

Hedder Camilla, er 26 år og kommer fra Nordsjælland. Bori rækkehus med min kæreste, gennem 6 år. Og sammen venter vi vores 3. Barn.

Har en datter fra juli 06 og en søn fra februar 09 og venter nu en dreng med termin d. 28 september. Måske ankommet han 14 dage før, hvis jeg igen får leverkløe. Håber det virkelig ikke, men kunne godt frygte det lidt.

Jeg har lige afsluttet en HG, så jeg forhåbentligt efter barsel kan komme ind som lægesekretær elev, eller som kontorassistent elev.

Det var lidt om mig

*Camilla 27+3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.