Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Camillakn

Jeg hedder Camilla, er 20 år og bor i Århus N
Vi venter os en lille dreng D. 23. september som er vores første. Vi har ikke kendt hinanden særlig længe men alting føles bare rigtigt og perfekt så er der jo ikke noget at gøre.

Jeg er fraværsmeldt pga. smerter i skambenet, det er heldigvis ikke endt ud i bækkenløsning endnu og krydser i den grad fingre for at det heller ikke gør. Det var lidt om mig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Septemberspiren

Hej med jer piger.

Ja, jeg må indrømme, at jeg ikke har været så god til at være herinde (kom på terminslisten i feb.), men nu hvor jeg er gået på barsel, så kunne jeg forestille mig, at tiden vil være til det ;-)

Jeg hedder Sanne, er 27 år, og bor i eget hus i Kolding sammen med min dejlige mand. Vi har været sammen i 7 år og blev gift for et år siden og startede projekt baby kort tid efter.

Jeg er bankrådgiver og er derfor vant til, at der er nok at rive i, så skal lige vende mig til det med "at gå hjemme".... Men er da kommet i gang med nogle syprojekter, mv. til den lille, som jeg blandt andet får tiden til at gå med.

Vi venter vores første lille pige d. 16. september og glæder os utroligt meget. Alt er i hvert fald klar - så hun kan bare melde sin ankomst

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.