Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.044 visninger
71 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Kofoed.

Synes vi skal have en lille præsentations runde, så hvem er i?

Hvem er jeg?
Jamen jeg er 20 år fylder 21 lige inden tøserne kommer ud. Så mange allerede ved eller kan se i terminslisten, så bliver den ene tvilling dødfødt.
Jeg bor sammen med kæreste (og kat), vi har været sammen i 3 år et par uger før termin og boet sammen næsten ligeså længe. Det er vores første Vi bor i Lunderskov, 12 km vest for Kolding.
Jeg er sygemeldt, har jeg været siden 1 april, så kan er lidt kedeligt til tider. Jeg gik på HG som kontormus, da jeg har dårlig hofte og ikke kan holde til det store fysiske.

Lige let over det hele, så er det jeres tur

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Ka+Ma=Be

Uhh sådan en god ide du lige fik der! Nu er vi jo heller ikke så mange, så det burde være til at overskue!

Jamen jeg hedder Katja og er 23 år (og har fødselsdag om 12 dage )

Jeg bor i Valby, København, sammen med min dejlige kæreste gennem 5 år og sammen venter vi vores første barn, som bliver en dreng

Til dagligt læser jeg til ergoterapeut og er lige nu ved at færdiggøre 6. semester (hvis jeg kunne tage mig sammen til at skrive eksamensopgave  ..) Jeg går dog på barsel, når jeg afleverer opgaven her på fredag d. 17

Og så er vi glade for alle mulige dyr Lige nu har vi en kongepython og et afrikansk dværgpindsvin

Hvis der er mere, så er i velkomne til at spørge

Anmeld Citér

14. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Uhh sådan en god ide du lige fik der! Nu er vi jo heller ikke så mange, så det burde være til at overskue!

Jamen jeg hedder Katja og er 23 år (og har fødselsdag om 12 dage )

Jeg bor i Valby, København, sammen med min dejlige kæreste gennem 5 år og sammen venter vi vores første barn, som bliver en dreng

Til dagligt læser jeg til ergoterapeut og er lige nu ved at færdiggøre 6. semester (hvis jeg kunne tage mig sammen til at skrive eksamensopgave  ..) Jeg går dog på barsel, når jeg afleverer opgaven her på fredag d. 17

Og så er vi glade for alle mulige dyr Lige nu har vi en kongepython og et afrikansk dværgpindsvin

Hvis der er mere, så er i velkomne til at spørge

Mange tak

Hvor mange semestere er der ialt? Uhh endnu en snarkommende fødselar

Anmeld Citér

14. juni 2011

Mettefpigen

Det var da en god ide

Jeg hedder Mette er 22 år, og skal føde til september  Bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 3 1/2 år  Er uddannet tjener, men går sygemeldt nu da jobbet var alt for hårdt til mig og bebsen....

Var der mere???? Hmm hjernen er ikk så god mere  Haha i må spørge hvis der er noget... Hihi...

Anmeld Citér

14. juni 2011

SaNiNa

Hej hej

Jeg Hedder Sanne og har Nicklas fra juni 09 så vi venter jo så nr to.

Har termin d. 19 september vi kender ikke kønnet men det håber vi på vi gør d. 29 i denne månede.

Jeg skal have lavet en fødselsplan for hvordan min fødsel skal forløbe og ikke forløbe og hvad alternativer der og forbehold.

Det er jeg utrolig glad for at været blevet tilbud da den sidste fødsel sidder meget meget dybt i mig endnu.

Jeg bor i Odense med min mand vores søn på 2 og vores to katte i en lejlighed hvor farmor og farfar bor neden under.

Vi har været sammen i 7½ år voret gift i knap 2 år og jeg er 25 år.

Tja ved ikke om I vil vide mere ellers må I jo spøger.

Anmeld Citér

14. juni 2011

Nynne88

Jeg hedder Nynne og er 22 år når at fylde 23 inden bassen kommer. Jeg er sat til d. 4 september og venter en dreng 
Jeg bor sammen med min kæreste i København og vi har været sammen i små tre år.

Vi glæder os meget til at blive forældre for første gang  

Anmeld Citér

14. juni 2011

Maalene

Jeg hedder (overraskende nok) Malene og bor lidt udenfor Horsens i et dejligt hus med min skønne kæreste gennem lige knap 3 år

Er 22, bliver 23 om en måned - og vi venter os en lille pige

Er uddannet revisor, og lige nu glæder jeg mig bare til sommerferie, da vi har rygende travlt på arbejdet

Dejligt, at høre lidt om jer allesammen - skønt at have nogen og snakke med i denne fantastiske tid

Anmeld Citér

14. juni 2011

Mira0911

Hej piger... 

Vil da med glæde også præsentere mig!  Jeg hedder Dorthe Mira, 26 år (27 15.september) Vi har Julie Mira fra Februar 2009..  Venter en lillesøster med termin 19. september.. Hvor er det spændende det hele... 

Kommer oprindeligt fra Skive egnen, men flyttede til Silkeborg egnen da jeg var 2 år... Grundet en tvangsfjernelse... 

Udover det, tror jeg ikke jeg har det vilde at fortælle... 

Jo graviditeten denne gang er det samme som da jeg ventede Julie.. kvalme og opkast om dagen i forskellige grader hver dag... Rigtig øv bøv... Men det hele værd i sidste ende... 

Hvis I vil vide mere, er I velkommen til spørge... 

Anmeld Citér

15. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Mange tak

Hvor mange semestere er der ialt? Uhh endnu en snarkommende fødselar

Det er 7 semestre i alt Så egentlig har jeg kun et halvt år tilbage og skulle have været færdig i januar 2012, nu bliver det så bare januar 2013 i stedet!

Uhh jeg ELSKER fødselsdag! Det er bare den ene dag på året som er helt min! hehe. Hvornår har du fødselsdag?

Anmeld Citér

15. juni 2011

RiUL

Hej piger 

Super god idé, så ved man også lidt om hvem der gemmer sig i denne gruppe

Jeg hedder Rikke og jeg er 24 år, jeg bor sammen med min kæreste gennem 1,5 år, og vi bor på Amager. Her har vi boet i et år i ejerlejlighed, vi kommer begge fra Falster

Jeg er uddannet butiksassistent, men efter en sygemelding, blev jeg fyret, så nu er jeg bare på dagpenge

Vi venter vores første barn, en dreng, den 3. september Og skal føde på Hvidovre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.