Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Deka11

Hej med jer, piger.

Så må jeg vist også lige få præsenteret mig.

Jeg hedder Kathrine, og er 30 år. Jeg bor sammen med min kæreste, Dennis, i eget hus, lidt nord for Aalborg. Til september har vi været sammen i 8 år. Vi venter vores første barn, en lille pige. Har termin den 9. september.

Jeg er fleksjobber, og er ansat på kontor i Aalborg kommune. Har desværre været sygemeldt siden midt i april, på grund af en træls bækkenløsning.

Synes det er dejligt at kunne følge lidt med herinde, og se hvem I forskellige er. Det er skønt, at man lige kan gå herind, og finde svar på de spørgsmål, man skulle få i forbindelse med graviditeten.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

twinny

Hey tøser... Hopper lige med på vognen..

Jeg hedder Sabrina og er 22 år gammel.... Jeg bor sammen med min kæreste Nicolai på snart 25 år.... Vi venter tvillinge drenge. Som de første... omkring d 26 sep. Håber ikk de kommer før..  Jeg har været sammen med min kæreste i snart to år. Og bor i Lyngby.

Jeg går på HF og har en eksamen tilbage også er jeg sgu færdig... (jeg kan ikk få hænderne ned)

Jeg går i klasse med min kæreste.

Anmeld Citér

16. juni 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

Hey tøser... Hopper lige med på vognen..

Jeg hedder Sabrina og er 22 år gammel.... Jeg bor sammen med min kæreste Nicolai på snart 25 år.... Vi venter tvillinge drenge. Som de første... omkring d 26 sep. Håber ikk de kommer før..  Jeg har været sammen med min kæreste i snart to år. Og bor i Lyngby.

Jeg går på HF og har en eksamen tilbage også er jeg sgu færdig... (jeg kan ikk få hænderne ned)

Jeg går i klasse med min kæreste.

Havde egentlig godt tænkt, at du måtte høre til septembergruppen! Skal jeg ikke tilføje dig til terminslisten?

Anmeld Citér

16. juni 2011

MarieLouise

Hej Piger

Jeg hedder Marie-Louise og er 21 år. Jeg bliver 22 den 21 december. Jeg bor i Esbjerg i vores nybyggede hus som jeg ELSKER

Jeg har været sammen med min kæreste Nicki i 3 år og vi venter vores første barn, en skøn lille pige den 10 september

Til daglig læser jeg til fysioterapeut og er ved at afslutte 3 semester. Jeg går på barsel fra 1 juli og så starter jeg i skole igen til februar

Anmeld Citér

16. juni 2011

twinny

Katte87 skriver:

Havde egentlig godt tænkt, at du måtte høre til septembergruppen! Skal jeg ikke tilføje dig til terminslisten?

Jo det må¨du meget gerne...

Anmeld Citér

16. juni 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Hej Piger

Jeg hedder Marie-Louise og er 21 år. Jeg bliver 22 den 21 december. Jeg bor i Esbjerg i vores nybyggede hus som jeg ELSKER

Jeg har været sammen med min kæreste Nicki i 3 år og vi venter vores første barn, en skøn lille pige den 10 september

Til daglig læser jeg til fysioterapeut og er ved at afslutte 3 semester. Jeg går på barsel fra 1 juli og så starter jeg i skole igen til februar

Nææh, jeg vidste slet ikke at du læste til fys! Så er vi jo fremtidige kollegaer!

Anmeld Citér

16. juni 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Nææh, jeg vidste slet ikke at du læste til fys! Så er vi jo fremtidige kollegaer!

Ja det er vi skam

Anmeld Citér

17. juni 2011

maryjane

Puha er meget dårligt til at præsentere mig selv, kan blive noget så genert når det kommer til den slags bah Men nogle få ord kan vel ikke skade.

Startede PB i nov. 2009, testede derefter positivt 25 Maj 2010. Desværre endte det i en spontan abort i 10 uge, som også gav udslag i noget så spændende som underlivsbetændelse og knap så behagelige læger (og oplevelser) på Kolding Sygehus. Derefter tog vi den noget med ro, og pludselig var der en positiv test Januar 2011. Ikke lige det vi havde regnet med.

Købte en kønsskanning i uge 17, på min fødselsdag og der ligger en dejlig pige derinde med store fødder haha.

Til MD skanningen lød det også til skanningsdamen mente det var en pige, så det går vi stadig ud fra. Dog ikke den sjoveste skanning når man er overvægtig, og resultaterne ikke er helt så sikre.

Nå men, vi glæder os. Har termin 16 Sept. og skal føde på Kolding Sygehus, er noget spændt og bliver mere nervøs som tiden går kan jeg mærke. Er 25 år, og går pt. sygemeldt. Bor sammen med kæresten på 28, og vores sorte kat.

Puha, det blev vidst noget af en lang og rodet tekst.

Anmeld Citér

19. juni 2011

HeidiØ

Jeg hedder (sjovt nok) Heidi, er 24 og bor i Hedehusene ved Roskilde med min kæreste Thomas! Jeg kommer oprindeligt fra Holstebro i jylland, så vi er faktisk ved at kigge hus derovre, bare lidt længere syd på (Silkeborg, Skanderborg, Horsens osv)

Jeg er uddannet salgsassistent med speciale i møbler fra ILVA ishøj. Lige nu går jeg sygemeldt pga. plukkeveer og ligamentsmerter, æv!

Vi venter os en lille dreng d. 10. september, og vi glæder os simpelthen så meget. Vi har været sammen i 2 år og 2 mdr  Skal føde i Roskilde!

Anmeld Citér

20. juni 2011

Jemion

Jeg hedder Helene er 22 år og er forlovedet med en fantastisk mand på 26 år vi bor sammen på nordsjælland i en 3 værelses lejlighed og venter vores første barn d. 2 september, Som er en lille dreng der skal hedde Noah-Elias

Jeg er normalt driftsoperatør på skifteholds arbejde men i forbindelse med graviditeten har jeg fået et skåne job på et kontor

Manden er teknisk tegner i et lille firma

Vi har været sammen i 8 år til august. Manden fik konstateret testis cancer i august 2010 og blev erklæret rask september 2010 hvorefter vi smed p-pillerne og d. 28 december 2010 stod jeg med en positiv test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.