Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Mishca

Vil da også meget gerne præsentere mig

Jeg hedder Anne og er 25 år. Jeg bor på amager sammen med min dejlige kæreste gennem 7 år i en rækkehus og sammen har vi Filip fra juli 08 og venter nu Ella om en måned. 

Jeg arbjeder i HK, men har været sygemeldt pga. plukveer og bækkenløsning og er nu gået på barsel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

tlplykke78

Hejsa.. Jeg melder mig osse lige på banen her..

Jeg hedder Tina og Bor i Engesvang mellem Silkeborg og viborg. 

Har 2 drenge Tobias fra 2001 og Daniel fra 2008 venter endnu en dreng mener de d. 17/9 - Hun kunne ikke sige det helt nøjagtig så er først helt sikker til fødslen!!

Jeg blev uddannet SSA i marts i år, men har ikke kunne finde job inden jeg nu går på barsel i weekenden!! Så håber på der er flere jobs efter endt barsel...

Har været sammen med min kæreste i 5 ½ år.. .Min Største dreng er fra et forrige forhold....

Glæder mig så meget til snart at møde dette lille/store menneske...

Synes jeg kan mærke kroppen begynder at gøre sig klar til levering!! SMiler..

Synes tiden er gået enormt stærkt og kan slet ikke forstå jeg allerede er i 36 uge.... Vildt.. Jeg har født før tid med de 2 andre så forventer faktisk osse ved denne. Men nu må vi jo se...

Knus herfra..

Anmeld Citér

16. august 2011

Kofoed.

tlplykke78 skriver:

Hejsa.. Jeg melder mig osse lige på banen her..

Jeg hedder Tina og Bor i Engesvang mellem Silkeborg og viborg. 

Har 2 drenge Tobias fra 2001 og Daniel fra 2008 venter endnu en dreng mener de d. 17/9 - Hun kunne ikke sige det helt nøjagtig så er først helt sikker til fødslen!!

Jeg blev uddannet SSA i marts i år, men har ikke kunne finde job inden jeg nu går på barsel i weekenden!! Så håber på der er flere jobs efter endt barsel...

Har været sammen med min kæreste i 5 ½ år.. .Min Største dreng er fra et forrige forhold....

Glæder mig så meget til snart at møde dette lille/store menneske...

Synes jeg kan mærke kroppen begynder at gøre sig klar til levering!! SMiler..

Synes tiden er gået enormt stærkt og kan slet ikke forstå jeg allerede er i 36 uge.... Vildt.. Jeg har født før tid med de 2 andre så forventer faktisk osse ved denne. Men nu må vi jo se...

Knus herfra..

Jamen velkommen til

Anmeld Citér

16. august 2011

tlplykke78

Grunden til jeg skriver store menneske er at den sidste vejede 4420 g så er meget spændt på denne her - Skal til jordemoder i næste uge hvor der vuderes hvor stor han er og om jeg skal ind og scannes mhb på om der skal sættes igang før hvis han allerede nu er  lige så stor som Daniel var... MAven er nu lige så stor som da jeg fødte sidst så er lidt spændt på det.. Men de siger at de kan den godt være pga mavmusklerne osv.. Så glæder mig til jordemoder besøg... Smiler..

Anmeld Citér

16. august 2011

tlplykke78

Takker... Hvordan går jeg ind og ændre i profilen ?? KAn jeg ikke helt lige se hvor man gør henad!!!

Anmeld Citér

16. august 2011

Kofoed.

tlplykke78 skriver:

Takker... Hvordan går jeg ind og ændre i profilen ?? KAn jeg ikke helt lige se hvor man gør henad!!!

Oppe i toppen af skræmmen er der et visitkort, der kan du lave om på profil, tilføre partner og børn osv

Anmeld Citér

16. august 2011

happymothertobe

Haii

Jeg melder mig også lige ind i dette fantastiske september fællesskab

Jeg hedder Louise, er 24 år og bor i Horsens med mit livs kærlighed, Kenny. Vi har været sammen i 3 år d. 14 sep. og venter vores første barn, en lille dreng, d. 17 sep.

Vi glæder os utrolig meget, og da der ikke er sååå længe til han kommer til verden, er vi også klar med det meste. Vi bor i en lille studielejlighed på 50 kvm, så jeg håber på at finde noget nyt at bo i efter at prinsen er kommet til verden

Jeg er lige blevet færdig med grundforløbet på HG-voksen inden for butik med speciale, så har gået hjemme siden 17 juni og synes det er ret så kedeligt efterhånden. Det er begrænset hvor meget man kan rydde op, gøre rent og sorterer ting... hehe

Har (7-9-13) ikke haft de store gener i graviditeten, bortset fra meget kvalme i starten og nu er der kommet stærkere plukveer, ligamentssmerter og noget svimmelhed på banen, men alt sammen til at leve med

Håber på at lære nogle søde mennesker at kende herinde

Anmeld Citér

16. august 2011

Ka+Ma=Be

happymothertobe skriver:

Haii

Jeg melder mig også lige ind i dette fantastiske september fællesskab

Jeg hedder Louise, er 24 år og bor i Horsens med mit livs kærlighed, Kenny. Vi har været sammen i 3 år d. 14 sep. og venter vores første barn, en lille dreng, d. 17 sep.

Vi glæder os utrolig meget, og da der ikke er sååå længe til han kommer til verden, er vi også klar med det meste. Vi bor i en lille studielejlighed på 50 kvm, så jeg håber på at finde noget nyt at bo i efter at prinsen er kommet til verden

Jeg er lige blevet færdig med grundforløbet på HG-voksen inden for butik med speciale, så har gået hjemme siden 17 juni og synes det er ret så kedeligt efterhånden. Det er begrænset hvor meget man kan rydde op, gøre rent og sorterer ting... hehe

Har (7-9-13) ikke haft de store gener i graviditeten, bortset fra meget kvalme i starten og nu er der kommet stærkere plukveer, ligamentssmerter og noget svimmelhed på banen, men alt sammen til at leve med

Håber på at lære nogle søde mennesker at kende herinde

Jeg har også været på barsel siden d. 17. juni Det kan godt blive nogle laaange dage ind imellem Hvordan får du dagene til at gå?

Men så er det godt at vi kan sidde her inde og sladre 

Anmeld Citér

16. august 2011

happymothertobe

Katte87 skriver:

Jeg har også været på barsel siden d. 17. juni Det kan godt blive nogle laaange dage ind imellem Hvordan får du dagene til at gå?

Men så er det godt at vi kan sidde her inde og sladre 

Ja for søren, det kan virkelig være nogle laaaange dage!!

Heldigvis har min kæreste haft ferie næsten lige så lang tid, så vi har da kunne lave nogle forskellige ting sammen... Men når han har været på arbejde 2 uger, og jeg bare har været hjemme, har jeg kedet mig noget så grusomt...

Men jeg har fået ryddet op i alt både tøj, papir, skoleting, unødvendige ting og sager, fået det pakket væk i nye kasser rykket rundt i lejligheden, så der er plads til den lille guldklump.  Og så har jeg brugt rigtig mange penge på baby ting... hehe,  især når jeg har været alene   og ja brugt en masse tid herinde

Hvad med dig, hvordan har du fået dagene til at gå??

Anmeld Citér

16. august 2011

Ka+Ma=Be

happymothertobe skriver:

Ja for søren, det kan virkelig være nogle laaaange dage!!

Heldigvis har min kæreste haft ferie næsten lige så lang tid, så vi har da kunne lave nogle forskellige ting sammen... Men når han har været på arbejde 2 uger, og jeg bare har været hjemme, har jeg kedet mig noget så grusomt...

Men jeg har fået ryddet op i alt både tøj, papir, skoleting, unødvendige ting og sager, fået det pakket væk i nye kasser rykket rundt i lejligheden, så der er plads til den lille guldklump.  Og så har jeg brugt rigtig mange penge på baby ting... hehe,  især når jeg har været alene   og ja brugt en masse tid herinde

Hvad med dig, hvordan har du fået dagene til at gå??

Åh ja, det der med at bruge penge kender jeg alt til!  hehe. Har bestilt alt for mange ting på nettet

Dejligt at han i det mindste har haft ferie! Her har kæresten stadig ikke haft ferie Lidt øv, men til gengæld har han 4 uger, når blyppen kommer! Håber det bliver snart - staklen trænger til at have lidt "fri" hehe

Jeg er så heldig at have nogle andre gravide veninder som kan underholde mig lidt Og så har alle fra mit studie også stadig ferie. Så dem har jeg hevet meget fat i  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.