Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

peitersen23

HEj

Så vil jeg da også lige fortælle lidt om mig selv

Jeg hedder Heidi og er 20år og bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i ca 5 år, vi bor nede i tønder stille og rolig by . og det er vores først barn  har termi den 15 sep.

Og jeg er uddannet social og sundhedshjælper, men er sygemeldt lige og har været valgt at komme i praktik i en børnhave 2 timer hver dag, for at se lidt andet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det er 7 semestre i alt Så egentlig har jeg kun et halvt år tilbage og skulle have været færdig i januar 2012, nu bliver det så bare januar 2013 i stedet!

Uhh jeg ELSKER fødselsdag! Det er bare den ene dag på året som er helt min! hehe. Hvornår har du fødselsdag?

Hehe, jamen måske er det nemmer og få arbejde i 2013 end 2012

Der er lidt længere tid til. 6. august

Anmeld Citér

15. juni 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

HEj

Jeg hedder Heidi og er 20år og bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i ca 5 år, vi bor nede i tønder stille og rolig by . og det er vores først barn  har termi den 15 sep.

Og jeg er uddannet social og sundhedshjælper, men er sygemeldt lige og har været valgt at komme i praktik i en børnhave 2 timer hver dag, for at se lidt andet

Velkommen til svingerinde

(husk og skriv inde i terminlisten, så min nevø/niece kommer med derinde)..

Anmeld Citér

15. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Hehe, jamen måske er det nemmer og få arbejde i 2013 end 2012

Der er lidt længere tid til. 6. august

Ja, det kan jeg jo kun håbe på hehe.

Årh, det er jo ikke så længe Det er bare skønt at have fødselsdag om sommeren!

Anmeld Citér

15. juni 2011

Ka+Ma=Be

HEj