Præsentations runde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

peitersen23

HEj

Så vil jeg da også lige fortælle lidt om mig selv

Jeg hedder Heidi og er 20år og bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i ca 5 år, vi bor nede i tønder stille og rolig by . og det er vores først barn  har termi den 15 sep.

Og jeg er uddannet social og sundhedshjælper, men er sygemeldt lige og har været valgt at komme i praktik i en børnhave 2 timer hver dag, for at se lidt andet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det er 7 semestre i alt Så egentlig har jeg kun et halvt år tilbage og skulle have været færdig i januar 2012, nu bliver det så bare januar 2013 i stedet!

Uhh jeg ELSKER fødselsdag! Det er bare den ene dag på året som er helt min! hehe. Hvornår har du fødselsdag?

Hehe, jamen måske er det nemmer og få arbejde i 2013 end 2012

Der er lidt længere tid til. 6. august

Anmeld Citér

15. juni 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

HEj

Jeg hedder Heidi og er 20år og bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i ca 5 år, vi bor nede i tønder stille og rolig by . og det er vores først barn  har termi den 15 sep.

Og jeg er uddannet social og sundhedshjælper, men er sygemeldt lige og har været valgt at komme i praktik i en børnhave 2 timer hver dag, for at se lidt andet

Velkommen til svingerinde

(husk og skriv inde i terminlisten, så min nevø/niece kommer med derinde)..

Anmeld Citér

15. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Hehe, jamen måske er det nemmer og få arbejde i 2013 end 2012

Der er lidt længere tid til. 6. august

Ja, det kan jeg jo kun håbe på hehe.

Årh, det er jo ikke så længe Det er bare skønt at have fødselsdag om sommeren!

Anmeld Citér

15. juni 2011

Ka+Ma=Be

HEj

Velkommen til gruppen Tænkte lige, om ikke jeg skal tilføje dig til vores terminsliste? Det er bare et overblik over, hvem der har termin hvornår og hvor de skal føde.

Ved du hvad køn i skal have? Eller ønsker i ikke at vide det?

Anmeld Citér

15. juni 2011

TrineMine86

Hej alle i september kvinder '

Jeg vil da også fortælle om mig selv. Jeg hedder Trine, er 24 år, bor i hus i Viborg sammen med min kæreste Thomas, vi har været kærester i snart 5.5 år, flyttede sammen for 4 år siden og for 3 år siden købte vi vores nuværende hus

Jeg er uddannet sygeplejerske i morgen, forhåbentlig  og går herefter fra indtil jeg skal gå på barsel

Vi har også en lille hund, Tiago som er 2.5 år gammel, en rigtig skøn en

Vi venter en dreng d. 23 sep. og vi glæder os helt vildt

Knus

Anmeld Citér

15. juni 2011

peitersen23

Katte87 skriver:

Velkommen til gruppen Tænkte lige, om ikke jeg skal tilføje dig til vores terminsliste? Det er bare et overblik over, hvem der har termin hvornår og hvor de skal føde.

Ved du hvad køn i skal have? Eller ønsker i ikke at vide det?

Det må du gerne

jeg sat til den 15 sep og nej ved ikke hvad det bliver, da det er sød baby der baby der ikke vil have dens mor og far skal vide det

Anmeld Citér

15. juni 2011

***S***

Hej September damer!

Jeg hedder Stine, er 26 år gammel og bor sammen med min skønne kæreste i vores nybygget/selvbygget hus i Holbæk!  Vi har været sammen i 10 år og venter vores første barn som er en overraskelse!

Jeg er uddannet butikassistent og arbejder i en skøn butik i Roskilde!

Ser frem til ferie og barsel som starter d. 30 juli.  

Glæder mig til at følge jer alle herinde!

Anmeld Citér

15. juni 2011

Ka+Ma=Be

peitersen23 skriver:

Det må du gerne

jeg sat til den 15 sep og nej ved ikke hvad det bliver, da det er sød baby der baby der ikke vil have dens mor og far skal vide det

Så er du også blevet tilføjet til listen!

Anmeld Citér

15. juni 2011

peitersen23

Katte87 skriver:

Så er du også blevet tilføjet til listen!

takker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.