Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Frøken J.

regalprime skriver:

Tvivler bare mere og mere, for det er ligemeget hva jeg som sagt gør, så stiger vægten. Også selvom jeg spiser som der skrives.

Jeg siger ikke det her for at være streng, men for at få dig til at tro på, at du GODT kan tabe dig Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at tage på, hvis man spiser mindre end kroppen forbrænder, med mindre man har en eller anden sygdom Sagen er den, at "det de skriver" man skal spise er meget generelt. Det er forskelligt hvordan vores kroppe fungerer. Når man siger, at et normalindtag er 2000 kalorier om dagen er det også bare et gennemsnit, som kommer an på mange ting. Jeg tager på, hvis jeg spiser 2000 kalorier om dagen, så mit basisniveau hedder omkring 1800 om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Jakob'sMor

Netop Så sørgede jeg fx for ikke at spise for meget resten af dagen, så jeg havde godt med kalorier til overs Og i og med man efterhånden lærer de forskellige madvarer at kende, kan man godt sjusse sig frem til i hovedet hvor meget man formentlig kan spise af hvad

Jeg dyrkede faktisk ikke motion nej, men vil klart anbefale det. Gjorde det først hen mod slutningen, men ikke regelmæssigt  

Super smart - det lyder overskueligt - det skal jo bare lige blive en vane Tak tak  skal man spise helt op med kalorier hver dag?

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Jakob'sMor skriver:

Super smart - det lyder overskueligt - det skal jo bare lige blive en vane Tak tak

Selv tak! Det er bare at komme i gang, det er så fantastisk at se vægten falde

Anmeld

1. juni 2011

Jakob'sMor

Secrets skriver:

Selv tak! Det er bare at komme i gang, det er så fantastisk at se vægten falde

Rettede lige noget i det anden indlæg - ved ikke om du nåede at se det. Men skal man spise op i kalorier hver dag?

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Jakob'sMor skriver:

Rettede lige noget i det anden indlæg - ved ikke om du nåede at se det. Men skal man spise op i kalorier hver dag?

Det behøver man ikke Det anbefales dog at man spiser minimum 1100-1200 kalorier om dagen for at opretholde et rimeligt energiniveau. Kommer man under 1000 om dagen er man sat til at tabe for meget for hurtigt ift. sin vægt

Anmeld

1. juni 2011

Jakob'sMor

Secrets skriver:

Det behøver man ikke Det anbefales dog at man spiser minimum 1100-1200 kalorier om dagen for at opretholde et rimeligt energiniveau. Kommer man under 1000 om dagen er man sat til at tabe for meget for hurtigt ift. sin vægt

Okay, tak.

Måske det kommer flere spørgsmål når jeg kommer i gang - håber det er okay hvis jeg måske lige smider dig en pb

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Jakob'sMor skriver:

Okay, tak.

Måske det kommer flere spørgsmål når jeg kommer i gang - håber det er okay hvis jeg måske lige smider dig en pb

Det gør du bare, det er helt i orden  

Anmeld

1. juni 2011

regalprime

Secrets skriver:

Jeg siger ikke det her for at være streng, men for at få dig til at tro på, at du GODT kan tabe dig Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at tage på, hvis man spiser mindre end kroppen forbrænder, med mindre man har en eller anden sygdom Sagen er den, at "det de skriver" man skal spise er meget generelt. Det er forskelligt hvordan vores kroppe fungerer. Når man siger, at et normalindtag er 2000 kalorier om dagen er det også bare et gennemsnit, som kommer an på mange ting. Jeg tager på, hvis jeg spiser 2000 kalorier om dagen, så mit basisniveau hedder omkring 1800 om dagen

Og hvor skal man sp lige vide fra hvor meget og hvor lidt man må få??

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Secrets skriver:

Nu har jeg oprettet mig på madlog. hvordan vælger jeg hvor hurtigt jeg vil tabe mig ?? eller hvor mange kg. pr. uge?? 

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Secrets skriver:

OK, jeg burde skrive eksamensopgave, men underboen hører Rammstein og kan ikke koncentrere mig

Først og fremmest er du ALT for selvkritisk. Kan godt huske du flere steder herinde har nævnt din mave og sådan, og jeg synes du har en FLOT mave. Og dine strækmærker er så ubetydelige. Jeg har næsten flere end dig som stammer fra dengang jeg var overvægtig Så du skal slet ikke være så selvbevidst!

Men det lyder som en god plan. Det er så vigtigt at få de rigtige næringsstoffer til kroppen, og det med vand er et MUST! Så held og lykke. Bare spørg hvis det er, efter et år med livsstilsændring er jeg godt inde i meget

Du kan lige få et før/efter fra mit vægttab. Tabte 25-30 kilo. Ser måske ikke SÅ voldsomt ud, men vægten var godt fordelt

Man kan bare slet ikke se på dig, at du skulle have haft så stor en overvægt....det må bestemt være rigtig godt fordelt. Jeg tror godt nok jeg er 1½ gange så stor lige nu, som du var dengang.

Må se om jeg kan samle mig mod til at få taget et billed af mig med alle mine deller  og så få smækket herind. Jeg er virkelig stor og har desværre en slatten mave  Jeg ved også at jeg aldrig nogensinde får min faste mave tilbage igen. Men det vigtigste er vel også, at man bliver sund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.