Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Magsen

Carina1977 skriver:

Man kan bare slet ikke se på dig, at du skulle have haft så stor en overvægt....det må bestemt være rigtig godt fordelt. Jeg tror godt nok jeg er 1½ gange så stor lige nu, som du var dengang.

Må se om jeg kan samle mig mod til at få taget et billed af mig med alle mine deller  og så få smækket herind. Jeg er virkelig stor og har desværre en slatten mave  Jeg ved også at jeg aldrig nogensinde får min faste mave tilbage igen. Men det vigtigste er vel også, at man bliver sund

Frem med billederne !!! 

du KAN få en flad mave igen, der skal nok bare meeeget til, hvis du er så stor som du siger du er  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Carina1977

Maggieh skriver:

Frem med billederne !!! 

du KAN få en flad mave igen, der skal nok bare meeeget til, hvis du er så stor som du siger du er  

Hehe...tro mig, det er jeg

venter lige til iaften, når min søn er gået i seng. Og så kigger jeg på billederne, og gør op med mig selv, om jeg tør smide dem herind

jeg gider jo ikke have skyld for besvimelser, slagtilfælde osv. vel

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Carina1977 skriver:

Hehe...tro mig, det er jeg

venter lige til iaften, når min søn er gået i seng. Og så kigger jeg på billederne, og gør op med mig selv, om jeg tør smide dem herind

jeg gider jo ikke have skyld for besvimelser, slagtilfælde osv. vel

årh hold da op hehe

jeg synes også selv det er VIRKELIG grænseoverskridende, MEN såådan er det :b 

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Maggieh skriver:

årh hold da op hehe

jeg synes også selv det er VIRKELIG grænseoverskridende, MEN såådan er det :b 

Ja det er nemlig meget grænseoverskridende, men engang imellem må man jo overskride sine grænser, ik  

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Carina1977 skriver:

Ja det er nemlig meget grænseoverskridende, men engang imellem må man jo overskride sine grænser, ik  

lige netop, det gjorde jeg 

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Maggieh skriver:

lige netop, det gjorde jeg 

Og du har bare slet ikke noget at være flov over

Synes du har en flot figur. men jeg kender det godt....jeg synes også altid selv at det ser værre ud end andre synes. Men det handler jo om at man selv får det godt med hvordan man ser ud 

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Carina1977 skriver:

Og du har bare slet ikke noget at være flov over

Synes du har en flot figur. men jeg kender det godt....jeg synes også altid selv at det ser værre ud end andre synes. Men det handler jo om at man selv får det godt med hvordan man ser ud 

1000 tak for det men det er jo som du siger, jeg må blive tilfreds selv før jeg kan se det 

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Man kan bare slet ikke se på dig, at du skulle have haft så stor en overvægt....det må bestemt være rigtig godt fordelt. Jeg tror godt nok jeg er 1½ gange så stor lige nu, som du var dengang.

Må se om jeg kan samle mig mod til at få taget et billed af mig med alle mine deller  og så få smækket herind. Jeg er virkelig stor og har desværre en slatten mave  Jeg ved også at jeg aldrig nogensinde får min faste mave tilbage igen. Men det vigtigste er vel også, at man bliver sund

Det er meget godt fordelt, der er ingen der tror på jeg startede med at veje ca. 94 kilo Men jeg har nu også billeder, som er værre

Lavede denne tråd i sin tid:

https://www.baby.dk/debat/90412pi1/foer-rund-nu-sund/billeder-af-mit-vaegttab--stor-billedspam-.aspx

Og jeg tror det med maven er meget normalt når man har fået børn! Synes dog du skal tage billeder, du vil IKKE fortryde det bagefter tvært i mod vil du fortryde hvis du ikke gør det!

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

Nu har jeg oprettet mig på madlog. hvordan vælger jeg hvor hurtigt jeg vil tabe mig ?? eller hvor mange kg. pr. uge?? 

Tryk på dit brugernavn i højre hjørne --> Indstillinger --> Kaloriebehov Så kan du indstille!

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

regalprime skriver:

Og hvor skal man sp lige vide fra hvor meget og hvor lidt man må få??

Tjah, den sikreste måde er at få en diætist til at måle din basis forbrændring, men ellers kan du jo også bruge et værktøj som fx madlog for at få en cirka idé. Men det helt rigtige resultat kræver, at du får udregnet din basisforbrænding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.