Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

årrh nej, og der var enda ost på 

Hvad skal jeg dog ellers spise til morgenmad?  

Jeps, så er du oppe på næsten halvdelen af dagens kalorieindtag!

Du skal finde noget kalorielet, som mætter. Franskbrød er tomme kalorier som du skal spise meget af for at opnå mæthedsfornemmelse. Jeg har været glad for vaniljeyoghurt fra cheasy med chokocrunch müsli fra Isis Alternativt en portion yoghurt med en banan i skiver på. Et par skiver knækbrød med kødpålæg så du får proteiner. Eller en skive rugbrød med pålæg og så noget frugt til  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Magsen

Secrets skriver:

Du skal finde noget kalorielet, som mætter. Franskbrød er tomme kalorier som du skal spise meget af for at opnå mæthedsfornemmelse. Jeg har været glad for vaniljeyoghurt fra cheasy med chokocrunch müsli fra Isis Alternativt en portion yoghurt med en banan i skiver på. Et par skiver knækbrød med kødpålæg så du får proteiner. Eller en skive rugbrød med pålæg og så noget frugt til  

ih og æv, hvor det kedeligt at være sund 

er det ikke meget usundt??  

købte faktisk rugbrød igår og måtte så aflevere det igen da det en dag GAMMELT - nykøbt  så idag har jeg spist spagetthi i mangel af andet  det går vidst ikke alt for godt for mig det her ..

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Hm ja men det er helt underlidt, for synes du ser MEGET slankere ud end mig på dit mavebillede

Jeg PRØVER virkelig at huske at spise ordenligt men ..... ahem... manden lokkede fandme med burgere i går... "ja tak!" = dårlig samvittighed i dag

Fandme go' stil af mig "hej jeg vil tabe mig så nu æder jeg burgere"  

hahaha

Underligt -- det synes jeg ikke :p

og her lokkede min med toast 

så kan kun sige det samme = "hej jeg vil tabe mig så nu æder jeg toast"  

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

ih og æv, hvor det kedeligt at være sund 

er det ikke meget usundt??  

købte faktisk rugbrød igår og måtte så aflevere det igen da det en dag GAMMELT - nykøbt  så idag har jeg spist spagetthi i mangel af andet  det går vidst ikke alt for godt for mig det her ..

Isis laver produkter, der er særligt egnede for bl.a. folk med sukkersyge. Så der er ingen sukker i, og de har fokus på et højt indhold af fibre Derfor er det sundere en alm. chokomüsli. Du skal self. ikke overøse yoghurten med det, handler om begrænsninger

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Secrets skriver:

Isis laver produkter, der er særligt egnede for bl.a. folk med sukkersyge. Så der er ingen sukker i, og de har fokus på et højt indhold af fibre Derfor er det sundere en alm. chokomüsli. Du skal self. ikke overøse yoghurten med det, handler om begrænsninger

tak søde, yeeey chokomusli til mig 

Anmeld

1. juni 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

Underligt -- det synes jeg ikke :p

og her lokkede min med toast 

så kan kun sige det samme = "hej jeg vil tabe mig så nu æder jeg toast"  

Ååååååårh sagde du lige toasts!? Det er IKKE lang tid siden jeg havde et mega-super-flip med toasts fordi jeg opdagede at min kæreste gudhjælpemig havde sådan en maskine-dimmer

Dem har jeg heldigvis fået vænnet mig selv af med igen... puuuh men det smager fandme godt

Anmeld

1. juni 2011

Preghiera

Secrets skriver:

HAVREGRØØØØØD Det er vidst noget af det bedste man kan spise om morgenen og det mætter!

Anmeld

1. juni 2011

Jakob'sMor

Secrets skriver:

OK, jeg burde skrive eksamensopgave, men underboen hører Rammstein og kan ikke koncentrere mig

Først og fremmest er du ALT for selvkritisk. Kan godt huske du flere steder herinde har nævnt din mave og sådan, og jeg synes du har en FLOT mave. Og dine strækmærker er så ubetydelige. Jeg har næsten flere end dig som stammer fra dengang jeg var overvægtig Så du skal slet ikke være så selvbevidst!

Men det lyder som en god plan. Det er så vigtigt at få de rigtige næringsstoffer til kroppen, og det med vand er et MUST! Så held og lykke. Bare spørg hvis det er, efter et år med livsstilsændring er jeg godt inde i meget

Du kan lige få et før/efter fra mit vægttab. Tabte 25-30 kilo. Ser måske ikke SÅ voldsomt ud, men vægten var godt fordelt

Hold kæft hvor er du sej! 30 kg. Folt krop du har fået.

Hvordan bar du dig ad? Var du sådan fanatisk og hvor lang tid brugte du på det?

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

HAVREGRØØØØØD Det er vidst noget af det bedste man kan spise om morgenen og det mætter!

Det synes jeg til gengæld ikke! Hehe Der skal i hvert fald rimelig meget til hos mig for at det mætter :/

Anmeld

1. juni 2011

Preghiera

Secrets skriver:

Det synes jeg til gengæld ikke! Hehe Der skal i hvert fald rimelig meget til hos mig for at det mætter :/

Really? Jeg synes aldrig, jeg kan  spise op... Nu er det ikke rigtig årstiden til varm grød om mogenen, men måske man skulle gå i gang med at lave det igen...

EEEEELSKER også øllebrød! (med flødeskum, hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.