.. Idag er det min tur til at gå igang med at tabe mig, jeg er langt fra tyk men heller ikke stram - som jeg vil være
)
grunden til at jeg går på ''kur'' er heller ikke kun fordi jeg vil tabe mig, men fordi jeg er virkelig, virkelig usund..
Her får i lige en af mine dage:
Står op, giver Naomi mad. - drikker måske et glas mælk.
leger med Naomi, hun skal ud og sove, jeg sætter mig ned foran comp. finder et stykke chokolade, spiser det og orker ikke rejse mig op igen før Naomi vågner.
Naomi vågner, hun får grød, og bliver lagt på gulvet for at lege ..
..al mulig dovenskab senere..
Far kommer hjem, og der har jeg aftensmaden stående klar - så der spiser jeg, og drikker et glas mælk eller vin.
far småspiser resten af aftenen. Mor spiser et eller andet usundt resten af aftenen. Og drikker et eller to glas mælk eller kakao e.l. ..
:s :s :s
Dvs. INTET vand (kun noglegange, hvis kæresten tvinger mig) Og jeg kan bare mærke hvad mine usunde vaner gør ved mig, jeg orker intet, jeg gider intet, bliver let irritabel, og selvom jeg intet spiser så tager jeg på - selvf.
Så min ''kur'' går nu udpå - VARRIERET kost, ud at gå, få nogle ting lavet og drikke VAND!!!!
Jeg tænker ikke så meget på vægten, men mere på hvad man ser.
SÅ bare for en god ordens skyld, så vejer jeg altså idag, 58,5 kg. 1, ½ kg. mere end før graviditet. Så det bliver spændende og se om den ændrer sig. Jeg vil nu lægge et billede udaf min mave nu og så ser vi igen om et stykke tid (DET ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRÆNSEOVERSKRIDENDE FOR MIG DET HER!!! Både at lægge et billede udaf en efter mit hoved lidt for slasket mave, men også at vise min strækmærker frem ): men jeg ved at det er det der skal til, for at tage mig sammen!! )
Når men hvis der er nogen der stadig læser med 
Wish me luck 
Hvis du selv er igang eller har været, så fortæl ENDELIG og læg et billede ud af before and after.