Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.846 visninger
131 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Magsen

.. Idag er det min tur til at gå igang med at tabe mig, jeg er langt fra tyk men heller ikke stram - som jeg vil være

grunden til at jeg går på ''kur'' er heller ikke kun fordi jeg vil tabe mig, men fordi jeg er virkelig, virkelig usund..

Her får i lige en af mine dage:

Står op, giver Naomi mad. - drikker måske et glas mælk.

leger med Naomi, hun skal ud og sove, jeg sætter mig ned foran comp. finder et stykke chokolade, spiser det og orker ikke rejse mig op igen før Naomi vågner.

Naomi vågner, hun får grød, og bliver lagt på gulvet for at lege ..

..al mulig dovenskab senere.. 

Far kommer hjem, og der har jeg aftensmaden stående klar - så der spiser jeg, og drikker et glas mælk eller vin.

far småspiser resten af aftenen. Mor spiser et eller andet usundt resten af aftenen. Og drikker et eller to glas mælk eller kakao e.l. .. 

:s :s :s 

Dvs. INTET vand (kun noglegange, hvis kæresten tvinger mig) Og jeg kan bare mærke hvad mine usunde vaner gør ved mig, jeg orker intet, jeg gider intet, bliver let irritabel, og selvom jeg intet spiser så tager jeg på - selvf.

Så min ''kur'' går nu udpå - VARRIERET kost, ud at gå, få nogle ting lavet og drikke VAND!!!! 

Jeg tænker ikke så meget på vægten, men mere på hvad man ser.

SÅ bare for en god ordens skyld, så vejer jeg altså idag, 58,5 kg. 1, ½ kg. mere end før graviditet. Så det bliver spændende og se om den ændrer sig. Jeg vil nu lægge et billede udaf min mave nu og så ser vi igen om et stykke tid (DET ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRÆNSEOVERSKRIDENDE FOR MIG DET HER!!! Både at lægge et billede udaf en efter mit hoved lidt for slasket mave, men også at vise min strækmærker frem ): men jeg ved at det er det der skal til, for at tage mig sammen!! )

Når men hvis der er nogen der stadig læser med  Wish me luck 

Hvis du selv er igang eller har været, så fortæl ENDELIG og læg et billede ud af before and after. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

.. Idag er det min tur til at gå igang med at tabe mig, jeg er langt fra tyk men heller ikke stram - som jeg vil være

grunden til at jeg går på ''kur'' er heller ikke kun fordi jeg vil tabe mig, men fordi jeg er virkelig, virkelig usund..

leger med Naomi, hun skal ud og sove, jeg sætter mig ned foran comp. finder et stykke chokolade, spiser det og orker ikke rejse mig op igen før Naomi vågner.

Far kommer hjem, og der har jeg aftensmaden stående klar - så der spiser jeg, og drikker et glas mælk eller vin.

far småspiser resten af aftenen. Mor spiser et eller andet usundt resten af aftenen. Og drikker et eller to glas mælk eller kakao e.l. .. 

Dvs. INTET vand (kun noglegange, hvis kæresten tvinger mig) Og jeg kan bare mærke hvad mine usunde vaner gør ved mig, jeg orker intet, jeg gider intet, bliver let irritabel, og selvom jeg intet spiser så tager jeg på - selvf.

Så min ''kur'' går nu udpå - VARRIERET kost, ud at gå, få nogle ting lavet og drikke VAND!!!! 

SÅ bare for en god ordens skyld, så vejer jeg altså idag, 58,5 kg. 1, ½ kg. mere end før graviditet. Så det bliver spændende og se om den ændrer sig. Jeg vil nu lægge et billede udaf min mave nu og så ser vi igen om et stykke tid (DET ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRÆNSEOVERSKRIDENDE FOR MIG DET HER!!! Både at lægge et billede udaf en efter mit hoved lidt for slasket mave, men også at vise min strækmærker frem ): men jeg ved at det er det der skal til, for at tage mig sammen!! )

Hvis du selv er igang eller har været, så fortæl ENDELIG og læg et billede ud af before and after. 

OK, jeg burde skrive eksamensopgave, men underboen hører Rammstein og kan ikke koncentrere mig

Først og fremmest er du ALT for selvkritisk. Kan godt huske du flere steder herinde har nævnt din mave og sådan, og jeg synes du har en FLOT mave. Og dine strækmærker er så ubetydelige. Jeg har næsten flere end dig som stammer fra dengang jeg var overvægtig Så du skal slet ikke være så selvbevidst!

Men det lyder som en god plan. Det er så vigtigt at få de rigtige næringsstoffer til kroppen, og det med vand er et MUST! Så held og lykke. Bare spørg hvis det er, efter et år med livsstilsændring er jeg godt inde i meget

Du kan lige få et før/efter fra mit vægttab. Tabte 25-30 kilo. Ser måske ikke SÅ voldsomt ud, men vægten var godt fordelt

Anmeld

30. maj 2011

Magsen

Secrets skriver:

OK, jeg burde skrive eksamensopgave, men underboen hører Rammstein og kan ikke koncentrere mig

Først og fremmest er du ALT for selvkritisk. Kan godt huske du flere steder herinde har nævnt din mave og sådan, og jeg synes du har en FLOT mave. Og dine strækmærker er så ubetydelige. Jeg har næsten flere end dig som stammer fra dengang jeg var overvægtig Så du skal slet ikke være så selvbevidst!

Men det lyder som en god plan. Det er så vigtigt at få de rigtige næringsstoffer til kroppen, og det med vand er et MUST! Så held og lykke. Bare spørg hvis det er, efter et år med livsstilsændring er jeg godt inde i meget

Du kan lige få et før/efter fra mit vægttab. Tabte 25-30 kilo. Ser måske ikke SÅ voldsomt ud, men vægten var godt fordelt

Haha, gå dog ned og sig det til ham

Eej, tak søde  Det kan godt være jeg sætter for høje krav til mig selv, men sådan er det nu bare engang. Og jeg ved godt at der er mange der ikke er enige med mig, men jeg har det bare sådan det er MIG der skal være glad for mit udsende, det nytter ikke rigtig noget at andre synes jeg ser godt ud, for jeg tror ikke på dem, før jeg tror på mig selv :s Mine strækmærker plager mig riiiigtig meget, men det er ikke på maven de er værst, men lårene og røven 

Ja jeg ved det!!!! Vand er nemlig det der ''keeps us going'' og jeg drikker det aldrig !!! men jeg kan også virkelig godt mærke at det tærer! 

TAK søde  Du er da velkommen til at komme med en kostplan med normale indgredienser  hehe alle jeg finder har bare de mest underlige indgredienser i :p 

SHIT det har været godt fordelt  du ser overhovedet ikke udaf til at veje så meget for meget på det første billede!!! eeeeeeej hvor blev du fiiiiiin og det bliver du også efter prinsesen er kommet ud  

Anmeld

30. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

WUHU! Jeg er SÅ meget med dig på den her Jeg vejer liiige et par kilo for meget, men jeg er også mere fokuseret på en lille omlægning af kost og (dårlige)vaner! Vægten skal jo nok følge med... det vigtigste for mig er bare at jeg skal ha' mere energi!

Jeg ser lige om jeg kan finde (eller tage et) billede... men suk... det er også grænseoversdkridende for mig! Jeg vejer ca. 60 kg og er 159 cm

Skal forresten ud at løbe i dag Er lige begyndt og det er FUCKING hårdt, men starter med småture på 2-3 km for at komme i gang... og UD!

Anmeld

30. maj 2011

Magsen

Preghiera skriver:

WUHU! Jeg er SÅ meget med dig på den her Jeg vejer liiige et par kilo for meget, men jeg er også mere fokuseret på en lille omlægning af kost og (dårlige)vaner! Vægten skal jo nok følge med... det vigtigste for mig er bare at jeg skal ha' mere energi!

Jeg ser lige om jeg kan finde (eller tage et) billede... men suk... det er også grænseoversdkridende for mig! Jeg vejer ca. 60 kg og er 159 cm

Skal forresten ud at løbe i dag Er lige begyndt og det er FUCKING hårdt, men starter med småture på 2-3 km for at komme i gang... og UD!

sådan, dejligt at der er nogen der ved hvordan jeg har det

tag et mit er dugfriskt hehe. 

Jeg skal ikke ud og løbe jeg KAN ikke, altså ikke engang nogle meter  MEN jeg skal da ud at trille :p 

Anmeld

30. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

sådan, dejligt at der er nogen der ved hvordan jeg har det

tag et mit er dugfriskt hehe. 

Jeg skal ikke ud og løbe jeg KAN ikke, altså ikke engang nogle meter  MEN jeg skal da ud at trille :p 

Ååååååh tænk at du får mig til det her!!! Can't look!

Men here goes - dugfriske billeder:

Men en anden ting.... PRØV at løbe... helt seriøst. (Du har sikkert hør det før bla bla bla) Men tro mig.. jeg er SLET ikke i form (OG jeg ryger ) Så hvis jeg kan, ikan du også! Starter i det små... og holder pauser undervejs

Anmeld

30. maj 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Ååååååh tænk at du får mig til det her!!! Can't look!

Men here goes - dugfriske billeder:

Men en anden ting.... PRØV at løbe... helt seriøst. (Du har sikkert hør det før bla bla bla) Men tro mig.. jeg er SLET ikke i form (OG jeg ryger ) Så hvis jeg kan, ikan du også! Starter i det små... og holder pauser undervejs

EJ, hvad snakker du om, det er da en flot mave :p !!! 

NØJAGTIG det samme her  Hmm, ja måske jeg prøver, men nu startet jeg ihvertfald med at gå, det eneste jeg har lavet den seneste tid er at sidde og glo 

Anmeld

30. maj 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

EJ, hvad snakker du om, det er da en flot mave :p !!! 

NØJAGTIG det samme her  Hmm, ja måske jeg prøver, men nu startet jeg ihvertfald med at gå, det eneste jeg har lavet den seneste tid er at sidde og glo 

Ved hvordan du har det... jeg er studerende og har i nogle måneder nu ikke lavet andet (SERIØST!) end at sidde og skrive opgave derhjemme. Mange dage er jeg ikke engang kommet i tøjet, hehe.

Men NU er det slut... Har små start-ønsker:

• Ikke mere usund aftensmad (NUL take-away!)
  • SKAL løbe en lille tur 2-3 gange om ugen
  • Drikke vand til måltiderne (er afhængig af Pepsi Max)
  • Ikke chokolade eller andet sødt om aftenen... Prøver med vindruer og blommer
  • De dage jeg ikke løber, nupper jeg nogle maveøvelser på stuegulvet

Vi kan jo holde hinanden i ørerne hvis det er ?

Anmeld

30. maj 2011

Mor Christa

Heej.

Jeg synes du har en super flot mave Synes slet ikke du skal være så ked af den! Men jeg kan godt forstå hvad du mener.. Jeg har også lidt for mange kilo.. Eller.. mit mål er at tabe omkring 5 kilo.. Det er bare SÅÅÅ svært at droppe den usunde livsstil! jeg lever virkelig også usundt.

Min dag er cirka: Står op, giver victor mad..
leger med Victor.. Drikker måske en cola...... Victor sover. jeg sidder i sofaen med computeren og tv'et og spiser måske et stykke toastbrød med ost .. Victor vågner, får frokost og leger. Sover igen. Sofatid igen. Kæresten kommer hjem og vi laver mad.. Jeg drikker juice til.. og så er jeg doven IGEn..

ÅRH det er godt nok træls at sidde og skrive det :/ .. Man ved jo godt den er gal, men man kan bare ikke tage sig sammen !!!!!

Hvad er din plan? hvad har du tæntk dig at gøre?? Vil MEGET gerne have hjælp også nemlig. Måske blive inspireret af andre

Anmeld

30. maj 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Ved hvordan du har det... jeg er studerende og har i nogle måneder nu ikke lavet andet (SERIØST!) end at sidde og skrive opgave derhjemme. Mange dage er jeg ikke engang kommet i tøjet, hehe.

Men NU er det slut... Har små start-ønsker:

• Ikke mere usund aftensmad (NUL take-away!)
  • SKAL løbe en lille tur 2-3 gange om ugen
  • Drikke vand til måltiderne (er afhængig af Pepsi Max)
  • Ikke chokolade eller andet sødt om aftenen... Prøver med vindruer og blommer
  • De dage jeg ikke løber, nupper jeg nogle maveøvelser på stuegulvet

Vi kan jo holde hinanden i ørerne hvis det er ?

det lyder da meget fornuftigt!!!! 

Her spiser vi ALDRIG take-away!!! Men alt muligt andet usundt :i og nu er jeg jo også en af kagebagerne .. men jeg gider egentlig overhovedet ikke at lave kager mere, så det bliver så nemt med det!! 

her er det ikke sodavand men saftevand eller mælk (underligt at man kan drikke for meget mælk ik?) SÅ DET BLIVE VAAAAND !! 

Og DEN er jeg med på, gå eller maveøvelser  

Og ikke chokolade om aftenen, DEN bliver de sværeste  og ikke noget chips og dip!! Ej jeg skal heller ikke på overdreven kur, dvs. jeg godt må tage et stykke hvis der er andre der har noget :p heh

ja, det gør vi da?? :b 

vi burde egentlig tage mål, mave omkreds :b?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.