Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Preghiera

Secrets skriver:

JEg har aldrig kunne se det besværlige i det Hvis nu jeg skal stikke lidt til dig har jeg den holdning, at synes man det er for besværligt og orker man det ikke, så er det fordi man ikke vil det nok

Når man først er kommet ind i det bruger man måske max 10 minutter om dagen på at logge, og hvor mange mange mange minutter bruger man til sammenligning ikke på baby.dk, facebook osv?  

Men som du nok også ved fra madlog er sundt og varieret ikke lig med kaloriefattigt Så selv om man spiser sundt, kan man jo godt spise for mange kalorier Og så taber man sig ikke..

Øv hvor har du irriterende meget ret! Hehe. Jo det er rigtigt, hvis ikke jeg ser resultater MED DET SAMME sååå gider jeg sgu ikke rigtig Men dagen efter er jeg jo klar til at stå og ynke foran spejlet igen... suk!

Tror måske det ER fordi jeg jo ikke trumler rundt med 50kg for meget... det er liiige de der deller man godt KAN leve med, men helst ikke vil. You know?

Men NU prøver vi igen! Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Jakob'sMor

Secrets skriver:

Det er super nemt. Og nej, du styrer selv hvad du spiser

Du indtaster din profil, og får ud fra det et antal kalorier du må spise om dagen (se vedhæftede billeder). Så er det dit job at få spist de kalorier, og du styrer selv hvad du spiser. Du skal bare logge hvad du spiser og hvad det vejer. Det lyder besværligt, men tager ikke 10 min, og der er jo ingen forskel på at smøre en rugbrød imens den ligger på en køkkenvægt ift. at smøre den imens den ligger på bordet

Har vedhæftet et par billeder så du kan se det i funktion...

Kaloriebehovet ændres dag for dag som du taber dig, fordi det også er en funktion af din nuværende vægt

Okay - tak. Det er vel også bare lige at komme ind i det, så man hurtigt lærer hvad en rugbrød/bolle vejer.

Så man må gerne spise slik og sådan nogle usunde ting, bare man taster dem ind og ikke få mere end de kalorier der står.

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Øv hvor har du irriterende meget ret! Hehe. Jo det er rigtigt, hvis ikke jeg ser resultater MED DET SAMME sååå gider jeg sgu ikke rigtig Men dagen efter er jeg jo klar til at stå og ynke foran spejlet igen... suk!

Tror måske det ER fordi jeg jo ikke trumler rundt med 50kg for meget... det er liiige de der deller man godt KAN leve med, men helst ikke vil. You know?

Men NU prøver vi igen! Hehe

Oh I know, det tog mig mega lang tid at tage mig sammen!

Og jeg blev SÅ gal når folk sagde, at det bare var dårlige undskyldninger mine årsager til ikke at tabe mig. Jeg blev mega sur og kom med alle mulige bortforklaringer, men til sidst indså jeg, at de havde ret 

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Jakob'sMor skriver:

Okay - tak. Det er vel også bare lige at komme ind i det, så man hurtigt lærer hvad en rugbrød/bolle vejer.

Så man må gerne spise slik og sådan nogle usunde ting, bare man taster dem ind og ikke få mere end de kalorier der står.

Det må du hjertens gerne Du må for så vidt leve af mcdonalds og burger king, så længe du ikke overskride kalorierne. Det er så ikke særlig sundt, hehe. Men princippet, ja

Anmeld

1. juni 2011

Jakob'sMor

Secrets skriver:

Det må du hjertens gerne Du må for så vidt leve af mcdonalds og burger king, så længe du ikke overskride kalorierne. Det er så ikke særlig sundt, hehe. Men princippet, ja

Smart smart. Måske skulle jeg give det en chance

Hvad gjorde du når du var i byen altså forældre/venner. Havde du en vægt med du lige smed op på bordet eller

Anmeld

1. juni 2011

Preghiera

Secrets skriver:

Oh I know, det tog mig mega lang tid at tage mig sammen!

Og jeg blev SÅ gal når folk sagde, at det bare var dårlige undskyldninger mine årsager til ikke at tabe mig. Jeg blev mega sur og kom med alle mulige bortforklaringer, men til sidst indså jeg, at de havde ret 

Ja lige præcis! -  hader når man opdager at problemet bare er en selv! SUUUUUUK!

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Jakob'sMor skriver:

Smart smart. Måske skulle jeg give det en chance

Hvad gjorde du når du var i byen altså forældre/venner. Havde du en vægt med du lige smed op på bordet eller

Nej, jeg holdt enten "fri" de dage, og sørgede for at spise godt af det sunde og ikke for store portioner

Anmeld

1. juni 2011

Jakob'sMor

Secrets skriver:

Nej, jeg holdt enten "fri" de dage, og sørgede for at spise godt af det sunde og ikke for store portioner

Fri som i at du ikke tastede noget ind i madlog? Måske spørger jeg dumt

Dyrkede du motion?

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Jakob'sMor skriver:

Fri som i at du ikke tastede noget ind i madlog? Måske spørger jeg dumt

Dyrkede du motion?

Netop Så sørgede jeg fx for ikke at spise for meget resten af dagen, så jeg havde godt med kalorier til overs Og i og med man efterhånden lærer de forskellige madvarer at kende, kan man godt sjusse sig frem til i hovedet hvor meget man formentlig kan spise af hvad

Jeg dyrkede faktisk ikke motion nej, men vil klart anbefale det. Gjorde det først hen mod slutningen, men ikke regelmæssigt  

Anmeld

1. juni 2011

regalprime

Secrets skriver:

Tak

Jamen så spiser du ikke det rigtige ALLE kan tabe sig, hvis de spiser færre kalorier end de forbrænder, med mindre de har en eller anden underlig sygdom som holder på vægten, hvilket er ekstremt sjældent  

Tvivler bare mere og mere, for det er ligemeget hva jeg som sagt gør, så stiger vægten. Også selvom jeg spiser som der skrives.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.