Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Magsen

Secrets skriver:

Tryk på dit brugernavn i højre hjørne --> Indstillinger --> Kaloriebehov Så kan du indstille!

tak 

Jeg KAN ikke vælge at tabe et kg. om ugen da jeg er ''for tynd'' til det, øv :b hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

tak 

Jeg KAN ikke vælge at tabe et kg. om ugen da jeg er ''for tynd'' til det, øv :b hehe 

Et alt for hurtigt vægttab ift. kropstype er også usundt Tålmodighed søde

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Secrets skriver:

Et alt for hurtigt vægttab ift. kropstype er også usundt Tålmodighed søde

hvad faaen er tålmodighed dog for noget????

ej, ved det godt, jeg er bare sådan at jeg MÅ se resultater og aldrig for hurtigt haha 

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

hvad faaen er tålmodighed dog for noget????

ej, ved det godt, jeg er bare sådan at jeg MÅ se resultater og aldrig for hurtigt haha 

Kender det godt

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Secrets skriver:

Kender det godt

jeg har allerede overskredet med 40 kc.  

Og der ligger stadig en kæmpe cadbury på bordet !!  OMG!! hvor har jeg lyst til at kværne den i mig!!! 

.............Og dig der har tabt 20-25 kg 

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Det er meget godt fordelt, der er ingen der tror på jeg startede med at veje ca. 94 kilo Men jeg har nu også billeder, som er værre

Lavede denne tråd i sin tid:

https://www.baby.dk/debat/90412pi1/foer-rund-nu-sund/billeder-af-mit-vaegttab--stor-billedspam-.aspx

Og jeg tror det med maven er meget normalt når man har fået børn! Synes dog du skal tage billeder, du vil IKKE fortryde det bagefter tvært i mod vil du fortryde hvis du ikke gør det!

Wow sikke en forandring  Hvor er du bare fotogen.....gid det var mig  Du ser rigtig godt ud på de billeder

Jeg har ikke fået taget nogen billeder endnu, men kan være jeg gør det inden jeg skal i seng eller imorgen engang

jeg vejer omkring de 92 kilo lige nu, så jeg mangler lige at få smidt omkring de 22 kilo

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Maggieh skriver:

.. Idag er det min tur til at gå igang med at tabe mig, jeg er langt fra tyk men heller ikke stram - som jeg vil være

grunden til at jeg går på ''kur'' er heller ikke kun fordi jeg vil tabe mig, men fordi jeg er virkelig, virkelig usund..

Her får i lige en af mine dage:

Står op, giver Naomi mad. - drikker måske et glas mælk.

leger med Naomi, hun skal ud og sove, jeg sætter mig ned foran comp. finder et stykke chokolade, spiser det og orker ikke rejse mig op igen før Naomi vågner.

Naomi vågner, hun får grød, og bliver lagt på gulvet for at lege ..

..al mulig dovenskab senere.. 

Far kommer hjem, og der har jeg aftensmaden stående klar - så der spiser jeg, og drikker et glas mælk eller vin.

far småspiser resten af aftenen. Mor spiser et eller andet usundt resten af aftenen. Og drikker et eller to glas mælk eller kakao e.l. .. 

:s :s :s 

Dvs. INTET vand (kun noglegange, hvis kæresten tvinger mig) Og jeg kan bare mærke hvad mine usunde vaner gør ved mig, jeg orker intet, jeg gider intet, bliver let irritabel, og selvom jeg intet spiser så tager jeg på - selvf.

Så min ''kur'' går nu udpå - VARRIERET kost, ud at gå, få nogle ting lavet og drikke VAND!!!! 

Jeg tænker ikke så meget på vægten, men mere på hvad man ser.

SÅ bare for en god ordens skyld, så vejer jeg altså idag, 58,5 kg. 1, ½ kg. mere end før graviditet. Så det bliver spændende og se om den ændrer sig. Jeg vil nu lægge et billede udaf min mave nu og så ser vi igen om et stykke tid (DET ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRÆNSEOVERSKRIDENDE FOR MIG DET HER!!! Både at lægge et billede udaf en efter mit hoved lidt for slasket mave, men også at vise min strækmærker frem ): men jeg ved at det er det der skal til, for at tage mig sammen!! )

Når men hvis der er nogen der stadig læser med  Wish me luck 

Hvis du selv er igang eller har været, så fortæl ENDELIG og læg et billede ud af before and after. 

Når jeg ser de billeder så tænker jeg mere at du skal have lidt muskler og strammes op, end at du skal tabe dig...

Anmeld

2. juni 2011

Magsen

Eva. skriver:

Når jeg ser de billeder så tænker jeg mere at du skal have lidt muskler og strammes op, end at du skal tabe dig...

Det har du også ret i ) men først bliver jeg lige nødt til at tabe en 2-3 kg ..

Anmeld

2. juni 2011

Carina1977

Hmm hvordan tager i billeder uden blitzen generer? Forsøgte at tage et billede af mig, så i kunne se mig fed.....men den blitz ødelægger jo hele udsigten

Anmeld

22. juni 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

.. Idag er det min tur til at gå igang med at tabe mig, jeg er langt fra tyk men heller ikke stram - som jeg vil være

grunden til at jeg går på ''kur'' er heller ikke kun fordi jeg vil tabe mig, men fordi jeg er virkelig, virkelig usund..

Her får i lige en af mine dage:

Står op, giver Naomi mad. - drikker måske et glas mælk.

leger med Naomi, hun skal ud og sove, jeg sætter mig ned foran comp. finder et stykke chokolade, spiser det og orker ikke rejse mig op igen før Naomi vågner.

Naomi vågner, hun får grød, og bliver lagt på gulvet for at lege ..

..al mulig dovenskab senere.. 

Far kommer hjem, og der har jeg aftensmaden stående klar - så der spiser jeg, og drikker et glas mælk eller vin.

far småspiser resten af aftenen. Mor spiser et eller andet usundt resten af aftenen. Og drikker et eller to glas mælk eller kakao e.l. .. 

:s :s :s 

Dvs. INTET vand (kun noglegange, hvis kæresten tvinger mig) Og jeg kan bare mærke hvad mine usunde vaner gør ved mig, jeg orker intet, jeg gider intet, bliver let irritabel, og selvom jeg intet spiser så tager jeg på - selvf.

Så min ''kur'' går nu udpå - VARRIERET kost, ud at gå, få nogle ting lavet og drikke VAND!!!! 

Jeg tænker ikke så meget på vægten, men mere på hvad man ser.

SÅ bare for en god ordens skyld, så vejer jeg altså idag, 58,5 kg. 1, ½ kg. mere end før graviditet. Så det bliver spændende og se om den ændrer sig. Jeg vil nu lægge et billede udaf min mave nu og så ser vi igen om et stykke tid (DET ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRÆNSEOVERSKRIDENDE FOR MIG DET HER!!! Både at lægge et billede udaf en efter mit hoved lidt for slasket mave, men også at vise min strækmærker frem ): men jeg ved at det er det der skal til, for at tage mig sammen!! )

Når men hvis der er nogen der stadig læser med  Wish me luck 

Hvis du selv er igang eller har været, så fortæl ENDELIG og læg et billede ud af before and after. 

Maggieh!!! Havde da næsten glemt vores aftale

Hvordan går det med din livsstil?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.