Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Frøken J.

Hold kæft hvor er du sej! 30 kg. Folt krop du har fået.

Hvordan bar du dig ad? Var du sådan fanatisk og hvor lang tid brugte du på det?

Tak Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder. Resten var sådan lidt on/off, hvor jeg kom ned på målet lidt op, lidt ned, fordi jeg egentlig havde det fint ved de -20/22 kilo Nu har jeg jo så taget på igen med graviditeten (av altså), men sådan er det jo

Jeg talte kalorier på madlog.dk Det er sådan et fantastisk værktøj, jeg kan ikke anbefale det nok. Det fantastiske er, at så længe du holder dine kalorier, må du spise hvad der passer dig. man lærer self. hurtigt, at det ikke kan betale sig at spise en masse usundt, for så får man ikke meget mad  

Jeg var slet ikke fanatisk, og havde flere syndedage. Og tabte stadig de 20 på 5 måneder Ydermere kan man jo "betale af". Vil du overskride dine kalorier med en pose chips, kan du jo bare motionere det antal kalorier væk, og så går det lige op. Ellers taber du dig bare lidt langsommere den pågældende uge, hvis du holder kalorierne den øvrige uge.

Jeg var svært glad for cola zero i stedet for alt det usunde, selvom aspartam self. ikke er godt. Og så mistede jeg ærlig talt lysten til usund mad Fordi jeg fik meget mere energi på den nye kost. Når jeg tænker tilbage på, at en typisk frokost for mig på arbejde var 3 pølsehorn, en kit kat og en cola (ikke light) kan jeg få det helt skidt. Pyha

(Har lige rettet en slåfejl)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Really? Jeg synes aldrig, jeg kan  spise op... Nu er det ikke rigtig årstiden til varm grød om mogenen, men måske man skulle gå i gang med at lave det igen...

EEEEELSKER også øllebrød! (med flødeskum, hehe)

Jeg tror det kommer sig af, at jeg blev tvunget til at spise det om morgen hver dag i en periode, da jeg boede derhjemme, så jeg kan slet ikke ha' det mere

Anmeld

1. juni 2011

Preghiera

Secrets skriver:

Jeg tror det kommer sig af, at jeg blev tvunget til at spise det om morgen hver dag i en periode, da jeg boede derhjemme, så jeg kan slet ikke ha' det mere

JAh sådan er der rigtig mange, jeg kender, som har det! Men synes nu det er lidt.... hyggeligt med varm mogenmad

I øvrigt: jeg tilslutter mig lige de andre der har givet applaus for dit vægttab!! Har du nogle gode råd eller tips?

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

JAh sådan er der rigtig mange, jeg kender, som har det! Men synes nu det er lidt.... hyggeligt med varm mogenmad

I øvrigt: jeg tilslutter mig lige de andre der har givet applaus for dit vægttab!! Har du nogle gode råd eller tips?

Det er det bestemt også!

Du kan prøve at læse det jeg skrev længere op til en anden bruger om mit vægttab

Woops, og mange tak

Anmeld

1. juni 2011

Jakob'sMor

Secrets skriver:

Tak Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder. Resten var sådan lidt on/off, hvor jeg kom ned på målet lidt op, lidt ned, fordi jeg egentlig havde det fint ved de -20/22 kilo Nu har jeg jo så taget på igen med graviditeten (av altså), men sådan er det jo

Jeg talte kalorier på madlog.dk Det er sådan et fantastisk værktøj, jeg kan ikke anbefale det nok. Det fantastiske er, at så længe du holder dine kalorier, må du spise hvad der passer dig. man lærer self. hurtigt, at det ikke kan betale sig at spise en masse usundt, for så får man ikke meget mad  

Jeg var slet ikke fanatisk, og havde flere syndedage. Og tabte stadig de 20 på 5 måneder Ydermere kan man jo "betale af". Vil du overskride dine kalorier med en pose chips, kan du jo bare motionere det antal kalorier væk, og så går det lige op. Ellers taber du dig bare lidt langsommere den pågældende uge, hvis du holder kalorierne den øvrige uge.

Jeg var svært glad for cola zero i stedet for alt det usunde, selvom aspartam self. ikke er godt. Og så mistede jeg ærlig talt lysten til usund mad Fordi jeg fik meget mere energi på den nye kost. Når jeg tænker tilbage på, at en typisk frokost for mig på arbejde var 3 pølsehorn, en kit kat og en cola (ikke light) kan jeg få det helt skidt. Pyha

Er madlog nemt - står der hvad man skal spise eller hvordan fungere det?

Anmeld

1. juni 2011

regalprime

Secrets skriver:

OK, jeg burde skrive eksamensopgave, men underboen hører Rammstein og kan ikke koncentrere mig

Først og fremmest er du ALT for selvkritisk. Kan godt huske du flere steder herinde har nævnt din mave og sådan, og jeg synes du har en FLOT mave. Og dine strækmærker er så ubetydelige. Jeg har næsten flere end dig som stammer fra dengang jeg var overvægtig Så du skal slet ikke være så selvbevidst!

Men det lyder som en god plan. Det er så vigtigt at få de rigtige næringsstoffer til kroppen, og det med vand er et MUST! Så held og lykke. Bare spørg hvis det er, efter et år med livsstilsændring er jeg godt inde i meget

Du kan lige få et før/efter fra mit vægttab. Tabte 25-30 kilo. Ser måske ikke SÅ voldsomt ud, men vægten var godt fordelt

Hold da op hvor er du bare sej!!!!! Gid jeg da kunne det Bare 15 kg vil jeg være glad, men LIGEMEGET hva jeg laver og spiser ja så tager jeg PÅ og ikk TABER mig

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Jakob'sMor skriver:

Er madlog nemt - står der hvad man skal spise eller hvordan fungere det?

Det er super nemt. Og nej, du styrer selv hvad du spiser

Du indtaster din profil, og får ud fra det et antal kalorier du må spise om dagen (se vedhæftede billeder). Så er det dit job at få spist de kalorier, og du styrer selv hvad du spiser. Du skal bare logge hvad du spiser og hvad det vejer. Det lyder besværligt, men tager ikke 10 min, og der er jo ingen forskel på at smøre en rugbrød imens den ligger på en køkkenvægt ift. at smøre den imens den ligger på bordet

Har vedhæftet et par billeder så du kan se det i funktion...

Kaloriebehovet ændres dag for dag som du taber dig, fordi det også er en funktion af din nuværende vægt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2011

Preghiera

Secrets skriver:

Tadaaa, fik lige læst "historien" Det lyder super fedt og jeg har faktisk også prøvet madlog.dk engang, men jeg blev træt af at indtaste ALT det jeg spiste, også fordi, jeg er så dårlig til at overholde spisetider Jeg "impulsspiser" tit og selvom jeg spiser "det rigtige" så får jeg ikke tastet ind og holdt øje... suk, så det droppede jeg hurtigt.

Så mit problem er lille: jeg vejer måske 3-4 kg for meget, spiser almindelig sundt og varieret (når jeg ikke SJÆLDENT synder med burgere altså) og alligevel KAN jeg ikke slippe for de sidste kilo 

Føler at jeg skal sulte mig selv for at tabe mig

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Tadaaa, fik lige læst "historien" Det lyder super fedt og jeg har faktisk også prøvet madlog.dk engang, men jeg blev træt af at indtaste ALT det jeg spiste, også fordi, jeg er så dårlig til at overholde spisetider Jeg "impulsspiser" tit og selvom jeg spiser "det rigtige" så får jeg ikke tastet ind og holdt øje... suk, så det droppede jeg hurtigt.

Så mit problem er lille: jeg vejer måske 3-4 kg for meget, spiser almindelig sundt og varieret (når jeg ikke SJÆLDENT synder med burgere altså) og alligevel KAN jeg ikke slippe for de sidste kilo 

Føler at jeg skal sulte mig selv for at tabe mig

JEg har aldrig kunne se det besværlige i det Hvis nu jeg skal stikke lidt til dig har jeg den holdning, at synes man det er for besværligt og orker man det ikke, så er det fordi man ikke vil det nok

Når man først er kommet ind i det bruger man måske max 10 minutter om dagen på at logge, og hvor mange mange mange minutter bruger man til sammenligning ikke på baby.dk, facebook osv?  

Men som du nok også ved fra madlog er sundt og varieret ikke lig med kaloriefattigt Så selv om man spiser sundt, kan man jo godt spise for mange kalorier Og så taber man sig ikke..

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

regalprime skriver:

Hold da op hvor er du bare sej!!!!! Gid jeg da kunne det Bare 15 kg vil jeg være glad, men LIGEMEGET hva jeg laver og spiser ja så tager jeg PÅ og ikk TABER mig

Tak

Jamen så spiser du ikke det rigtige ALLE kan tabe sig, hvis de spiser færre kalorier end de forbrænder, med mindre de har en eller anden underlig sygdom som holder på vægten, hvilket er ekstremt sjældent  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.