Hold kæft hvor er du sej! 30 kg. Folt krop du har fået.
Hvordan bar du dig ad? Var du sådan fanatisk og hvor lang tid brugte du på det?
Tak
Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder. Resten var sådan lidt on/off, hvor jeg kom ned på målet lidt op, lidt ned, fordi jeg egentlig havde det fint ved de -20/22 kilo
Nu har jeg jo så taget på igen med graviditeten (av altså), men sådan er det jo 
Jeg talte kalorier på madlog.dk
Det er sådan et fantastisk værktøj, jeg kan ikke anbefale det nok. Det fantastiske er, at så længe du holder dine kalorier, må du spise hvad der passer dig. man lærer self. hurtigt, at det ikke kan betale sig at spise en masse usundt, for så får man ikke meget mad
Jeg var slet ikke fanatisk, og havde flere syndedage. Og tabte stadig de 20 på 5 måneder
Ydermere kan man jo "betale af". Vil du overskride dine kalorier med en pose chips, kan du jo bare motionere det antal kalorier væk, og så går det lige op. Ellers taber du dig bare lidt langsommere den pågældende uge, hvis du holder kalorierne den øvrige uge.
Jeg var svært glad for cola zero i stedet for alt det usunde, selvom aspartam self. ikke er godt. Og så mistede jeg ærlig talt lysten til usund mad
Fordi jeg fik meget mere energi på den nye kost. Når jeg tænker tilbage på, at en typisk frokost for mig på arbejde var 3 pølsehorn, en kit kat og en cola (ikke light) kan jeg få det helt skidt. Pyha 
(Har lige rettet en slåfejl)
Anmeld