Wish me luck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Maggieh!!! Havde da næsten glemt vores aftale

Hvordan går det med din livsstil?

også mig  tror sku min hjerne har glemt den med vilje tihi ..

men æh det går IKKE godt, jeg spiser som en sindsyg og har taget tre KILO på men, jeg føler mig sku tynd pt :p ?!?!?

lige et billede .. ((med min nye tattoo ))

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

også mig  tror sku min hjerne har glemt den med vilje tihi ..

men æh det går IKKE godt, jeg spiser som en sindsyg og har taget tre KILO på men, jeg føler mig sku tynd pt :p ?!?!?

lige et billede .. ((med min nye tattoo ))

Hmm... du ser da også ud til at ha' tabt dig Der er jo intet at "tage af" hvis du skulle fortsætte

Suuuuuper fed tattoo!!! Så godt din tråd da du havde den fået lavet.. Suk! Bare det var mig

Jeg løber stadig små 3 km -ture men synes ikke der er en skid fremgang at se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Hmm... du ser da også ud til at ha' tabt dig Der er jo intet at "tage af" hvis du skulle fortsætte

Suuuuuper fed tattoo!!! Så godt din tråd da du havde den fået lavet.. Suk! Bare det var mig

Jeg løber stadig små 3 km -ture men synes ikke der er en skid fremgang at se

taak !! 

woot, jeg kan sku godt se forskel, du er da meega tynd ! det eeeeeneste jeg kan se er lidt bollehåndtag, og det må jo trænes væk, altså ikke med løb ? :p

Anmeld

22. juni 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

taak !! 

woot, jeg kan sku godt se forskel, du er da meega tynd ! det eeeeeneste jeg kan se er lidt bollehåndtag, og det må jo trænes væk, altså ikke med løb ? :p

Årh tak.... synes bare ikke jeg kan.. "Mærke det", du ved  Men kan egentlig godt se det på billederne nu når jeg sammenligner. IH billeder er altså god motivation! 

Tror måske også at jeg prøver lidt mere maveøvelser i stedet for løb- Er træt af den der lille "bakketop" under navlen hehe...

Det bliver også 27 grader i næste uge... Ret god motivation for at gi' den en skalle!

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Årh tak.... synes bare ikke jeg kan.. "Mærke det", du ved  Men kan egentlig godt se det på billederne nu når jeg sammenligner. IH billeder er altså god motivation! 

Tror måske også at jeg prøver lidt mere maveøvelser i stedet for løb- Er træt af den der lille "bakketop" under navlen hehe...

Det bliver også 27 grader i næste uge... Ret god motivation for at gi' den en skalle!

jaa, lige precis !!! 

hehe, det kender jeg alt til, men det sku jo hjælpe :p !!! 

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih lad være med at fortælle mig sådan noget  på Færøerne har vi en 10 grader med - regn.. - blæst - tåge - kedeligt vejr ... lorte, lorte loooooooooooooooooooort !!!! 

Anmeld

22. juni 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

jaa, lige precis !!! 

hehe, det kender jeg alt til, men det sku jo hjælpe :p !!! 

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih lad være med at fortælle mig sådan noget  på Færøerne har vi en 10 grader med - regn.. - blæst - tåge - kedeligt vejr ... lorte, lorte loooooooooooooooooooort !!!! 

Ahem.... upsi Tænkte ikke lige over at du jo er på færøerne

Træls... Men  mon ikke også snart i får sommer og sol? Jeg SKAL bare på stranden (helst uden at føle mig "spløbbet") - kom kun på stranden én gang sidste år

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Ahem.... upsi Tænkte ikke lige over at du jo er på færøerne

Træls... Men  mon ikke også snart i får sommer og sol? Jeg SKAL bare på stranden (helst uden at føle mig "spløbbet") - kom kun på stranden én gang sidste år

nææ det tror jeg egentlig ikke der er altid kedeligt vejr her..  

er det RIGTIGT? nu kan du sku godt gøre det med god samvittighed 

Anmeld

22. juni 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

nææ det tror jeg egentlig ikke der er altid kedeligt vejr her..  

er det RIGTIGT? nu kan du sku godt gøre det med god samvittighed 

Øv Skal i så ikke på ferie i år? Jeg ville faktisk gerne til færøerne hehe.

Taaaak, tror også jeg kommer ud uanset hvad.. har bare ingen bikini - endnu hehe.

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Øv Skal i så ikke på ferie i år? Jeg ville faktisk gerne til færøerne hehe.

Taaaak, tror også jeg kommer ud uanset hvad.. har bare ingen bikini - endnu hehe.

jo vi har lige været i tyrkiet :p 

jeg købte også en med på ferie 

Anmeld

22. juni 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

jo vi har lige været i tyrkiet :p 

jeg købte også en med på ferie 

Årh Tyrkiet Så har jeg det slet ikke dårligt over at vi får lidt sol i DK så Hehe...

Jeg har forresten helt glemt at måle mig (har jo stadig ikke nogen vægt, suk... tror jeg lige jeg får gjort, det hjælper nok på humøret. Æder så meget for tiden! Isør chokolade om aftenen Nok derfor jeg føler mig lidt kvabset, hehe.,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.