UPDATE på grapekuren - kilo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Bondepigen skriver:

http://mobil.ing.dk/artikel/60559

Her står osse noget om, at man kan tabe sig uden at være på decideret kur... Bare man drikker grapejuice før hvert måltid... Måske jeg skulle prøve det efter fødslen...

Regner allerede med at tabe mig af at føde, for jeg er i 33+2'nu og har stadig ikke taget på under graviditeten.. Men jeg vil da gerne fortsætte med at tabe mig alligevel, da jeg har en del kilo jeg gerne vil af med...

Har jeg osse hørt om, men det er bare ikke ligeså meget som hvis man osse spiser det, der er med i kuren..

MEN fedt at du slet ikke har taget på endnu - jeg synes ikke andet end at jeg LIGE nåede at blive gravid, så hoppede vægten bare afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Lou87 skriver:

Oki kan man drikke juice i stedet for at spise grapen ?? og hvor meget ska man drikke ??

Må prøve og købe en rød grape og se om jeg sku være så heldig og ku li den

Det er da også fint nok - jeg ska li ned på 73 først som var det jeg vejede inden da jeg blev gravid og havde tabt 10 kg og så ville jeg godt li smide ca 5 mere.. vejede 68 dengang jeg gik på handelskole og de var jeg fint tilfreds med jeg er SLET IKK en skinny type og kan heller ikk li og se på  dem som er det.. (ja ved godt nogen ikk KAN tage på, men derfor er det stadig ikk kønt )

Jow jo, du må gerne drikke juicsen istedet for at spise frugten - tænkte jeg osse at var det nemmeste.. MEN MEN, så smagte jeg juicen  

Det hjalp ikke engang at holde sig for næsen, det samger VIRKELIG dårligt!! Men prøv de røde grape fra FAKTA, de er de sødeste jeg har fundet indtil videre

Jeg halverer den så også spiser den med en ske.. NAM NAM

Anmeld

26. maj 2011

lilledittemor

FrøkenHedegaard skriver:

... Har modtaget en besked i fra, fra en af brugerne herinde - som er på grapekuren.. Og hun er LYKKELIG  Hvorfor skriver hun selv senere!

Men en update på MIG:

Mandag 16/5: Vægt 78,9 kg.

Torsdag 26/5: Vægt 75,7 kg. - så et vægttab på 3,2 kg. på UNDER 14 dage!! Er happy

Krams Rikke

Er det en kur som man måske kunne få del i?

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Lulle. skriver:

Så så jeg tråden. Har lovet at give en lille update herfra

Jeg hoppede med på denne kur straks da jeg så Rikke havde skrevet om den i en anden tråd. Jeg begyndte for en lille uges tid siden, hvor min start vægt hed 69 kg. Imorges da jeg var på vægten sagde den sq 66,8 kg  Juhuuuu. Er så glad. Min drømmevægt er 60 kg. Men hvis jeg ved hjælp af denne kur bare kan smide de 5 første, så er det jo en super start.

Har det sådan at når jeg har et mål, så skal jeg helst komme dertil hurtigt, og når jeg så allerede kan se fremskridt så giver det mig bare super meget motivation. Jeg er nu afhængig af min røde grape, den smager jo fantastisk. Og i det hele taget synes jeg bare den er vildt overskueligt, at man både må spise kød, grønt, smør og DRESSING (Det kan jo gøre en hver kedelig salat lækker).

Jeg er i hvert fald GLAD. Tak igen Rikke at du delte ud

UHHH, vi kører derud af Lulle

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Ditte_Marie skriver:

Er det en kur som man måske kunne få del i?

Det er det da, MEN vent med at hoppe på den til du har født og er færdig med at amme.. FOR tror ikke du vil have godt af at være på den når du er gravid eller ammer - for barnet har brug for en masse gode ting og sager...

Vil jeg råde dig til

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

FrøkenHedegaard skriver:

Jow jo, du må gerne drikke juicsen istedet for at spise frugten - tænkte jeg osse at var det nemmeste.. MEN MEN, så smagte jeg juicen  

Det hjalp ikke engang at holde sig for næsen, det samger VIRKELIG dårligt!! Men prøv de røde grape fra FAKTA, de er de sødeste jeg har fundet indtil videre

Jeg halverer den så også spiser den med en ske.. NAM NAM

Hehe oki, jamen jeg må prøve og købe en og se om det er noget for mig

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Lou87 skriver:

Hehe oki, jamen jeg må prøve og købe en og se om det er noget for mig

Seriøst - jeg bliver så glad af at se på dit profil-billede

Jah, det synes jeg du skulle prøve - den er slet ikke så slem

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

FrøkenHedegaard skriver:

Seriøst - jeg bliver så glad af at se på dit profil-billede

Jah, det synes jeg du skulle prøve - den er slet ikke så slem

Hihi - taak Er da glad for hun kan dele smil og glæde ud

Og hihi, dit må man sige at ku dele glæde også griner

Nej det håber jeg ikk - ville være en go kur for mig efter som jeg tit spiser æg og elsker kød ... det er bare så skide irriterende jeg er SÅ kræsen, men håber jeg kan li den røde grape!

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Lou87 skriver:

Hihi - taak Er da glad for hun kan dele smil og glæde ud

Og hihi, dit må man sige at ku dele glæde også griner

Nej det håber jeg ikk - ville være en go kur for mig efter som jeg tit spiser æg og elsker kød ... det er bare så skide irriterende jeg er SÅ kræsen, men håber jeg kan li den røde grape!

Tænkte osse at grapen blev min død, MEN hey - er her stadigvæk - og synes det er en fantastisk frugt...

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

FrøkenHedegaard skriver:

Tænkte osse at grapen blev min død, MEN hey - er her stadigvæk - og synes det er en fantastisk frugt...

Hehe... godt du overlevede grapens magt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.