UPDATE på grapekuren - kilo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Mormilla

FrøkenHedegaard skriver:

Madmæssigt ser min dag sådan her ud: F.eks. IGÅR fik jeg:

Morgenmad: en ½ rød grape, 2 spejlæg og 2 stykker bacon stegt i GODT med smør også et kæmpe glas vand.

Middagsmad: en ½ rød grape, 2 koteletter og en kæmpe gang blandet salat med MASSER af dressing også et glas vand.

Aftensmad: en ½ rød grape, en engelsk bøf med stegte rød løg, asperbergs og gulerødder stegt i MASSER af smør på panden, også en kæmpe glas vand..

Aftensnack: Man må kun spise de 3 gange, men alt light drikkelse må indtages, så jeg drikker cola light om aftenen, når kæresten gumler slik i sig

Hvor er det flot at du haqr tabt dig!!! Jeg skal selv til og i gang med at smide 30kg  Men jeg tror da at jeg vil prøve denne kur og så danse lidt zumba her hjemme. Det er den bedste kur jeg har hørt om. Synes det lyder meget lækkert!!! Må man godt spise kylling i stedet for koteletter??? Fordi jeg er ikke så meget til gris men jeg elskjer kylling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Fru.Mäes <3

silden85 skriver:

jeg drak en cola igår, og det var det eneste, men det er rimlig meget hvis man taget et kg på, af bare at drikke en dåse cola

ARHH, tor hellere ikke at han cola kan gøre det!!

Som der er en anden der skrive, måske væskeophobning - for ellers kan jeg sku ikke forklar hvad det kan være!!!

Anmeld

30. maj 2011

Fru.Mäes <3

liwsmor skriver:

sejt .. ved du om man kan finde den på nettet? for det ville vi nok gerne på herhjemme

Jah, der er et link på indlægget på en af siderne - men kan ikke huske det.. Men kan sende den til sig, hvis det er

Anmeld

30. maj 2011

Fru.Mäes <3

Chrizta skriver:

Jeg er også hoppe med på denne, det er første gang jeg prøver at være på kur men det går da meget godt, heldigvis kan jeg rigtig godt lige grapefrugt. Jeg startede fredag morgen på kuren.

Min vægt torsdag aften: 80,0 kg
Min vægt søndag aften: 78,5 kg

Så håber da at det bliver ved med at gå den vej

FEDT FEDT FEDT

Anmeld

30. maj 2011

liwsmor

FrøkenHedegaard skriver:

Jah, der er et link på indlægget på en af siderne - men kan ikke huske det.. Men kan sende den til sig, hvis det er

det må du gerne ?

Anmeld

30. maj 2011

Fru.Mäes <3

Bondepigen skriver:

Det er rigtigt!

MEGET vigtig info!

Nogle sygdomme, som gives medicin mod, kan det ligefrem være livsfarligt.... Så man må hellere vende det med lægen inden, hvis man får medicin...

Jeg kan huske at have hørt at det bl.a. drejer sig om nyresygdomme... Men det er ikke det eneste, bare lige den jeg kunne huske...

Vidste jeg ikke - tusind tak for informationen

Anmeld

30. maj 2011

Fru.Mäes <3

Mormilla skriver:

Hvor er det flot at du haqr tabt dig!!! Jeg skal selv til og i gang med at smide 30kg  Men jeg tror da at jeg vil prøve denne kur og så danse lidt zumba her hjemme. Det er den bedste kur jeg har hørt om. Synes det lyder meget lækkert!!! Må man godt spise kylling i stedet for koteletter??? Fordi jeg er ikke så meget til gris men jeg elskjer kylling

Du bestemmer selv hvad du spiser af kød - fisk, fugel, ko osv.

Skal jeg sende kuren til dig

Anmeld

30. maj 2011

Carina1977

silden85 skriver:

her min opdate jeg startede i søndags på grapekuren

Søndag d. 22 maj : 75,5kg

fredag d. 27 maj: 73,1kg

Lørdag d. 28 maj: 74,5

jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg lige pudselig kan ta et kg på, fra den en dag til den anden men jeg har da tabt mig et kg. og min mand har tabt sig 2,4kg på kuren

mit mål er at komme ned under 70 kg  men mit ønske er at komme med på 63

-Silden85

Det er ikke DEN tid på måneden vel? Jeg oplever altid at jeg tager 1-1½ kilo på et par dage op til min mens

Anmeld

30. maj 2011

Rebecca55

FrøkenHedegaard skriver:

... Har modtaget en besked i fra, fra en af brugerne herinde - som er på grapekuren.. Og hun er LYKKELIG  Hvorfor skriver hun selv senere!

Men en update på MIG:

Mandag 16/5: Vægt 78,9 kg.

Torsdag 26/5: Vægt 75,7 kg. - så et vægttab på 3,2 kg. på UNDER 14 dage!! Er happy

Krams Rikke

Total cool... Måske man skulle hoppe på den når graviditets fedtet skal af....

Anmeld

30. maj 2011

Fru.Mäes <3

Endnu ern UPDATE herfra

Nu har jeg været på kuren i 14 dage og jeg GLÆDEDE mig til at hoppe vægten i morges!!! MEN MEN, igår aftes skulle Felix og Farmand lige lege lidt ude foran spejlet ude på badeværelset..

Også lille NYSGERRIGE Felix skulle lig røre ved vores fyrfadslyseholder, som står på en lille hylde over VÆGTEN!!

Tror I så ikke at den falder ned, smadrer vores VÆGT i flere hundrede stykker - heldigvis skete der intet med Farmanden og Felix - så det er jo altid noget! MEN NOGET VÆRRE øv, at min vægt er gået i stykker..

MEN jeg kan mærke at jeg har tabt mig siden i sidste uge, så det er dejligt - men ville gerne have set nogle tal istedet for...

Lidt KEDELIG update - men den er her da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.