UPDATE på grapekuren - kilo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.061 visninger
85 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Fru.Mäes <3

... Har modtaget en besked i fra, fra en af brugerne herinde - som er på grapekuren.. Og hun er LYKKELIG  Hvorfor skriver hun selv senere!

Men en update på MIG:

Mandag 16/5: Vægt 78,9 kg.

Torsdag 26/5: Vægt 75,7 kg. - så et vægttab på 3,2 kg. på UNDER 14 dage!! Er happy

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

TwinsQ

SÅDAN

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

FrøkenHedegaard skriver:

... Har modtaget en besked i fra, fra en af brugerne herinde - som er på grapekuren.. Og hun er LYKKELIG  Hvorfor skriver hun selv senere!

Men en update på MIG:

Torsdag 26/5: Vægt 75,7 kg. - så et vægttab på 3,2 kg. på UNDER 14 dage!! Er happy

Krams Rikke

fedt
hva går kuren ud på ?

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

TwinsQ skriver:

SÅDAN

Det er skønt - kan allerede se det på baderingen om maven og ikke mindst i mit hovede

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Lou87 skriver:

fedt
hva går kuren ud på ?

Man skal spise GRAPE, PROTEINER i form af masser af kød også FEDT  Den udelukker alle kulhydrater, sukker og stivelse...

Anmeld

26. maj 2011

TwinsQ

FrøkenHedegaard skriver:

Det er skønt - kan allerede se det på baderingen om maven og ikke mindst i mit hovede

Det er bare en fantastisk følelse!!! Har selv været på den her kur i 6 uger nu, hvor det bare er gået ned af Men havde dog lige en dag igår hvor alt røg ned... Men det skal der os være plads til engang imellem

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

FrøkenHedegaard skriver:

Men en update på MIG:

Krams Rikke

Dejligt...men ingen alle vælger de der kure, så vil jeg lige sige at det vægttab kunne du sagtens have haft ved at spise sundt og endda nok have tabt mere...men dejligt, for dig...

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

TwinsQ skriver:

Det er bare en fantastisk følelse!!! Har selv været på den her kur i 6 uger nu, hvor det bare er gået ned af Men havde dog lige en dag igår hvor alt røg ned... Men det skal der os være plads til engang imellem

Hvor meget ha du tabt dig så, hvis jeg må være så fræk at spørge

Jeg er simpelthen så GLAD, når jeg går forbi et vindue nede i byen kan jeg se at jeg bare stråler af selvtillid.. VILDT hvad 3 kg. kan gøre ved en..

Jeg spiste altså osse en flødebolle i mandags, vi var til fødselsdag hos min far!! Og er der noget jeg ELSKER så er det flødeboller - men der skal osse være plads til sådan noget ENGANG imellem..

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Eva. skriver:

Dejligt...men ingen alle vælger de der kure, så vil jeg lige sige at det vægttab kunne du sagtens have haft ved at spise sundt og endda nok have tabt mere...men dejligt, for dig...

Kunne jeg sikkert, men når man har set effekten af denne kur på andre - SÅ skal man da bare prøve den..

Takker

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

FrøkenHedegaard skriver:

Kunne jeg sikkert, men når man har set effekten af denne kur på andre - SÅ skal man da bare prøve den..

Takker

HVilken effekt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.