UPDATE på grapekuren - kilo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Bondepigen

FrøkenHedegaard skriver:

Har jeg osse hørt om, men det er bare ikke ligeså meget som hvis man osse spiser det, der er med i kuren..

MEN fedt at du slet ikke har taget på endnu - jeg synes ikke andet end at jeg LIGE nåede at blive gravid, så hoppede vægten bare afsted

Ja det er rigtig fedt ikke at have taget på... Med min første tog jeg 10 kg på, som var væk igen lige efter fødslen... Men denne gang har jeg heller ikke haft voldsom trang til det usunde, men ellers spist som jeg plejer... Det er mærkeligt sådan en forskel der er...

Tænkte bare, at man måske godt kunne bruge det at drikke grapejuice før hvert måltid, men ellers spise normalt, når man ammer... Men det må jeg hellere spørge en læge om, det er jo ikke sikkert den bette kan klare grapejuice i systemet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

silden85

her min opdate jeg startede i søndags på grapekuren

Søndag d. 22 maj : 75,5kg

fredag d. 27 maj: 73,1kg

Lørdag d. 28 maj: 74,5

jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg lige pudselig kan ta et kg på, fra den en dag til den anden men jeg har da tabt mig et kg. og min mand har tabt sig 2,4kg på kuren

mit mål er at komme ned under 70 kg  men mit ønske er at komme med på 63

-Silden85

Anmeld

28. maj 2011

Fru.Mäes <3

silden85 skriver:

her min opdate jeg startede i søndags på grapekuren

Søndag d. 22 maj : 75,5kg

fredag d. 27 maj: 73,1kg

Lørdag d. 28 maj: 74,5

jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg lige pudselig kan ta et kg på, fra den en dag til den anden men jeg har da tabt mig et kg. og min mand har tabt sig 2,4kg på kuren

mit mål er at komme ned under 70 kg  men mit ønske er at komme med på 63

-Silden85

EJj, hvor underligt - at du har taget på!!

Du har ikke glemt at spise et eller andet, eller spist noget du ikke måtte? For kan DÆLME ikke se hvorfor du skulle have taget på..

MEN fedt, at der er røget lidt af - og ikke mindst tillykke til manden

Anmeld

28. maj 2011

Englebisse

Eva. skriver:

Men om du taber dig på den ene eller anden måde gør jo ingen forskel...personligt tror jeg på det er sundest og bedst med en varieret kost altid...om man holder det efter handler kun om at have styrke og vilje til at leve sundt, for ellers ryger det hele på igen..succesraten skal så ses ud fra et vægttab der holdes i over 5 år, der har langt de fleste...95%, taget på igen...

Giver dig fuldstændig ret i det du siger der. Når folk er på de hurtige kure og løsninger ryger alle kiloerne på igen og hvis ikke lidt mere. Det bedste man kan gøre er at spise varieret og sundt. så vil man somregel holde kuren.

Anmeld

28. maj 2011

silden85

FrøkenHedegaard skriver:

EJj, hvor underligt - at du har taget på!!

Du har ikke glemt at spise et eller andet, eller spist noget du ikke måtte? For kan DÆLME ikke se hvorfor du skulle have taget på..

MEN fedt, at der er røget lidt af - og ikke mindst tillykke til manden

jeg drak en cola igår, og det var det eneste, men det er rimlig meget hvis man taget et kg på, af bare at drikke en dåse cola

Anmeld

28. maj 2011

Carina:-)

silden85 skriver:

jeg drak en cola igår, og det var det eneste, men det er rimlig meget hvis man taget et kg på, af bare at drikke en dåse cola

Væskeophobning.

Min vægt svinger også fra dag til dag-Derfor godt at veje sig på sammetidspunkt en gang om ugen

Anmeld

28. maj 2011

liwsmor

FrøkenHedegaard skriver:

Madmæssigt ser min dag sådan her ud: F.eks. IGÅR fik jeg:

Morgenmad: en ½ rød grape, 2 spejlæg og 2 stykker bacon stegt i GODT med smør også et kæmpe glas vand.

Middagsmad: en ½ rød grape, 2 koteletter og en kæmpe gang blandet salat med MASSER af dressing også et glas vand.

Aftensmad: en ½ rød grape, en engelsk bøf med stegte rød løg, asperbergs og gulerødder stegt i MASSER af smør på panden, også en kæmpe glas vand..

Aftensnack: Man må kun spise de 3 gange, men alt light drikkelse må indtages, så jeg drikker cola light om aftenen, når kæresten gumler slik i sig

sejt .. ved du om man kan finde den på nettet? for det ville vi nok gerne på herhjemme

Anmeld

28. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Nu ved i godt, at grape påvirker medicin.... hvis man får nogen former for medicin kan grape gå ind og nedsætte virkningen af det...

Og jeg har tilmed hørt, at spiser man alm sund kost og tilsætter en grape til hvert måltid, så taber man sig ligeså hurtig, da grape går ind og påvirker forbrændingen....

Anmeld

30. maj 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Jeg er også hoppe med på denne, det er første gang jeg prøver at være på kur men det går da meget godt, heldigvis kan jeg rigtig godt lige grapefrugt. Jeg startede fredag morgen på kuren.

Min vægt torsdag aften: 80,0 kg
Min vægt søndag aften: 78,5 kg

Så håber da at det bliver ved med at gå den vej

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

30. maj 2011

Bondepigen

Mathias Villads skriver:

Nu ved i godt, at grape påvirker medicin.... hvis man får nogen former for medicin kan grape gå ind og nedsætte virkningen af det...

Det er rigtigt!

MEGET vigtig info!

Nogle sygdomme, som gives medicin mod, kan det ligefrem være livsfarligt.... Så man må hellere vende det med lægen inden, hvis man får medicin...

Jeg kan huske at have hørt at det bl.a. drejer sig om nyresygdomme... Men det er ikke det eneste, bare lige den jeg kunne huske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.