UPDATE på grapekuren - kilo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

isabellamor skriver:

jeg afskyr grapefrugt. det smager som hvis man har kløet sig i øret og kommer til at slikke på fingeren bagefter... 

hihi... jeg skal dog ikke på kur, jeg har bare overvejet at ændre min livsstil mht madvaner... det er bare fucking svært,for jeg har totalt cravings på slik. og kæreswten er let at overtale.. og han overtaler også mig... 

men jeg skal heller ikke tabe mig. vejer kun 54 kilo.. men jeg skal klart have skåret ned på slik og sodavand.. og så spise mere grønt..

men er det pasta og kartofler og den slags man skal holde sig fra på den der kur??? 

SÅ skal du da vist ikke tabe dig

YES, du må kun spise: Smør, kød, grønssager, grape, bacon og æg på kuren. Alt med kulhydrater og stivelse er forbudt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Carina:-)

Sådan !

Der er ikke noget bedre end når vægten rykker (nedad)

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Carina:-) skriver:

Sådan !

Der er ikke noget bedre end når vægten rykker (nedad)

NEJ, det er der bare ikke - tusind tak

Anmeld

26. maj 2011

Isabella_mor

FrøkenHedegaard skriver:

SÅ skal du da vist ikke tabe dig

YES, du må kun spise: Smør, kød, grønssager, grape, bacon og æg på kuren. Alt med kulhydrater og stivelse er forbudt!!

bacon er jo mega godt.. det er den sejeste kur jeg har hørt om...

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

isabellamor skriver:

bacon er jo mega godt.. det er den sejeste kur jeg har hørt om...

Og SMØRSOVS - det er så fandens godt altså

Anmeld

26. maj 2011

Isabella_mor

FrøkenHedegaard skriver:

Og SMØRSOVS - det er så fandens godt altså

men kan man godt undvære grapefrugten...? kan man evt erstatte det med appelsin?

Anmeld

26. maj 2011

Bondepigen

FrøkenHedegaard skriver:

... Har modtaget en besked i fra, fra en af brugerne herinde - som er på grapekuren.. Og hun er LYKKELIG  Hvorfor skriver hun selv senere!

Men en update på MIG:

Mandag 16/5: Vægt 78,9 kg.

Torsdag 26/5: Vægt 75,7 kg. - så et vægttab på 3,2 kg. på UNDER 14 dage!! Er happy

Krams Rikke

http://mobil.ing.dk/artikel/60559

Her står osse noget om, at man kan tabe sig uden at være på decideret kur... Bare man drikker grapejuice før hvert måltid... Måske jeg skulle prøve det efter fødslen...

Regner allerede med at tabe mig af at føde, for jeg er i 33+2'nu og har stadig ikke taget på under graviditeten.. Men jeg vil da gerne fortsætte med at tabe mig alligevel, da jeg har en del kilo jeg gerne vil af med...

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

FrøkenHedegaard skriver:

Den røde grape er ikke så sur som den gule, den gule smager af H til efter min smag.. Og juicen, den skal bare ned hvis man har det osse - det er så SURT!!!

Har osse del mål, men mit stor ønske er at komme derned..

Nu skal jeg lige ned på 70 først

Oki kan man drikke juice i stedet for at spise grapen ?? og hvor meget ska man drikke ??

Må prøve og købe en rød grape og se om jeg sku være så heldig og ku li den

Det er da også fint nok - jeg ska li ned på 73 først som var det jeg vejede inden da jeg blev gravid og havde tabt 10 kg og så ville jeg godt li smide ca 5 mere.. vejede 68 dengang jeg gik på handelskole og de var jeg fint tilfreds med jeg er SLET IKK en skinny type og kan heller ikk li og se på  dem som er det.. (ja ved godt nogen ikk KAN tage på, men derfor er det stadig ikk kønt )

Anmeld

26. maj 2011

elluL

Så så jeg tråden. Har lovet at give en lille update herfra

Jeg hoppede med på denne kur straks da jeg så Rikke havde skrevet om den i en anden tråd. Jeg begyndte for en lille uges tid siden, hvor min start vægt hed 69 kg. Imorges da jeg var på vægten sagde den sq 66,8 kg  Juhuuuu. Er så glad. Min drømmevægt er 60 kg. Men hvis jeg ved hjælp af denne kur bare kan smide de 5 første, så er det jo en super start.

Har det sådan at når jeg har et mål, så skal jeg helst komme dertil hurtigt, og når jeg så allerede kan se fremskridt så giver det mig bare super meget motivation. Jeg er nu afhængig af min røde grape, den smager jo fantastisk. Og i det hele taget synes jeg bare den er vildt overskueligt, at man både må spise kød, grønt, smør og DRESSING (Det kan jo gøre en hver kedelig salat lækker).

Jeg er i hvert fald GLAD. Tak igen Rikke at du delte ud

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

isabellamor skriver:

men kan man godt undvære grapefrugten...? kan man evt erstatte det med appelsin?

Nej, det kan man ikke, for det er grapen der gør det  Desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.