UPDATE på grapekuren - kilo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Lou87

FrøkenHedegaard skriver:

Man skal spise GRAPE, PROTEINER i form af masser af kød også FEDT  Den udelukker alle kulhydrater, sukker og stivelse...

Oki så..

Må man spørge hvordan et dagsprogram så feks ser ud for dig ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Eva. skriver:

HVilken effekt?

Hvor meget andre har tabt sig på den, og holder det - efter kurens slut, SÅ må man da give den en chance

Min søster har tabt 30 kg. og fandt ud af at min onkel har tabt 42 kg. (Ved ikke lige over hvor længe) <---- Det er ene af familie medlemmer, vi må være en kraftig familie

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

FrøkenHedegaard skriver:

Hvor meget andre har tabt sig på den, og holder det - efter kurens slut, SÅ må man da give den en chance

Min søster har tabt 30 kg. og fandt ud af at min onkel har tabt 42 kg. (Ved ikke lige over hvor længe) <---- Det er ene af familie medlemmer, vi må være en kraftig familie

Men om du taber dig på den ene eller anden måde gør jo ingen forskel...personligt tror jeg på det er sundest og bedst med en varieret kost altid...om man holder det efter handler kun om at have styrke og vilje til at leve sundt, for ellers ryger det hele på igen..succesraten skal så ses ud fra et vægttab der holdes i over 5 år, der har langt de fleste...95%, taget på igen...

Anmeld

26. maj 2011

TwinsQ

FrøkenHedegaard skriver:

Hvor meget ha du tabt dig så, hvis jeg må være så fræk at spørge

Jeg er simpelthen så GLAD, når jeg går forbi et vindue nede i byen kan jeg se at jeg bare stråler af selvtillid.. VILDT hvad 3 kg. kan gøre ved en..

Jeg spiste altså osse en flødebolle i mandags, vi var til fødselsdag hos min far!! Og er der noget jeg ELSKER så er det flødeboller - men der skal osse være plads til sådan noget ENGANG imellem..

Der er røget 10 kg i svinget Os selv om man tillader sig selv at synde lidt...

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Lou87 skriver:

Oki så..

Må man spørge hvordan et dagsprogram så feks ser ud for dig ??

Madmæssigt ser min dag sådan her ud: F.eks. IGÅR fik jeg:

Morgenmad: en ½ rød grape, 2 spejlæg og 2 stykker bacon stegt i GODT med smør også et kæmpe glas vand.

Middagsmad: en ½ rød grape, 2 koteletter og en kæmpe gang blandet salat med MASSER af dressing også et glas vand.

Aftensmad: en ½ rød grape, en engelsk bøf med stegte rød løg, asperbergs og gulerødder stegt i MASSER af smør på panden, også en kæmpe glas vand..

Aftensnack: Man må kun spise de 3 gange, men alt light drikkelse må indtages, så jeg drikker cola light om aftenen, når kæresten gumler slik i sig

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

TwinsQ skriver:

Der er røget 10 kg i svinget Os selv om man tillader sig selv at synde lidt...

FEDT FEDT FEDT, TILLYKKE MED DET

Det er helt fantastisk - og JAH, der skal være plads til at snyde lidt engang imellem.. Bare det ikke tager overhånd

Anmeld

26. maj 2011

Isabella_mor

jeg syntes det er flot..

hvor længe varer den kur.. når man taler om kure, plejer det jo at være periodebestemt??

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Eva. skriver:

Men om du taber dig på den ene eller anden måde gør jo ingen forskel...personligt tror jeg på det er sundest og bedst med en varieret kost altid...om man holder det efter handler kun om at have styrke og vilje til at leve sundt, for ellers ryger det hele på igen..succesraten skal så ses ud fra et vægttab der holdes i over 5 år, der har langt de fleste...95%, taget på igen...

De fleste jeg har snaket med, som har været på denne kur - har holdt vægttabet.. Min søster kollega, tabte 52 kg. for 5 år siden, og har tabet 500 g. på siden - det er sku da fedt!

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

FrøkenHedegaard skriver:

De fleste jeg har snaket med, som har været på denne kur - har holdt vægttabet.. Min søster kollega, tabte 52 kg. for 5 år siden, og har tabet 500 g. på siden - det er sku da fedt!

Det ændrer ikke ved at meget få formår at holde vægten og at holde vægten har INTET med måden du taber dig at gøre....

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

FrøkenHedegaard skriver:

Madmæssigt ser min dag sådan her ud: F.eks. IGÅR fik jeg:

Morgenmad: en ½ rød grape, 2 spejlæg og 2 stykker bacon stegt i GODT med smør også et kæmpe glas vand.

Middagsmad: en ½ rød grape, 2 koteletter og en kæmpe gang blandet salat med MASSER af dressing også et glas vand.

Aftensmad: en ½ rød grape, en engelsk bøf med stegte rød løg, asperbergs og gulerødder stegt i MASSER af smør på panden, også en kæmpe glas vand..

Aftensnack: Man må kun spise de 3 gange, men alt light drikkelse må indtages, så jeg drikker cola light om aftenen, når kæresten gumler slik i sig

Ej det lyder da total lækkert
Jeg er total kødelsker.. så det tror jeg da ville være ok for mig, så er det bare li det der grape - det kan jeg ikk li suk..

Men søger bare en eller anden form for motivation, noget jeg kan følge... har siden sidst i marts tabt mig 4,6 kg, men synes godt det må gå lidt hurtigere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.