UPDATE på grapekuren - kilo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Fru.Mäes <3

Carina1977 skriver:

Det er ikke DEN tid på måneden vel? Jeg oplever altid at jeg tager 1-1½ kilo på et par dage op til min mens

Samme her - det er noget værre noget, den der måndelig ven.. Hvad den kan gøre ved ens krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

tinasmor

Er det ikke ala dokter Atkinskur (altså massere af protein, minus kulhydrater) og så bare sat sammen med lidt grapfrugt?

Må du spise andet frugt eller er det kun grape.

Det er flot du har kunne holde det 6 uger.

Bare det var mig der havde tabt 4 kilo.

Anmeld

30. maj 2011

slettet_7530

Jeg må tilstå at jeg synes det er trist at læse hvordan i ødelægger jeres kroppe med altfor meget smør og mættet fedt fra proteiner, jeg vil råde jer til at få fulgt jeres kolesteroltal samt fedtmængden i jeres kroppe, for det er muligt i taber jer helvedes hurtigt (det er vand til info) men når i så er nået ned hvor i vil være er kroppen og årene fyldt med kolesterol der sidder klistret fast  jeres kroppe indeholder efter mit skøn 25-40 procent mere fedt end den reelt skal indeholde.

Men pøj pøj med det

Anmeld

30. maj 2011

TheLittleOne

FrøkenHedegaard skriver:

... Har modtaget en besked i fra, fra en af brugerne herinde - som er på grapekuren.. Og hun er LYKKELIG  Hvorfor skriver hun selv senere!

Men en update på MIG:

Mandag 16/5: Vægt 78,9 kg.

Torsdag 26/5: Vægt 75,7 kg. - så et vægttab på 3,2 kg. på UNDER 14 dage!! Er happy

Krams Rikke

Stærkt.. Godt gået

Anmeld

30. maj 2011

132319

Albertesmor skriver:

Jeg må tilstå at jeg synes det er trist at læse hvordan i ødelægger jeres kroppe med altfor meget smør og mættet fedt fra proteiner, jeg vil råde jer til at få fulgt jeres kolesteroltal samt fedtmængden i jeres kroppe, for det er muligt i taber jer helvedes hurtigt (det er vand til info) men når i så er nået ned hvor i vil være er kroppen og årene fyldt med kolesterol der sidder klistret fast  jeres kroppe indeholder efter mit skøn 25-40 procent mere fedt end den reelt skal indeholde.

Men pøj pøj med det

Enig! Jeg forstår ikke at man med almindelig sund fornuft kan følge denne kur, det er jo absolut ikke gode ting der bliver spist . Kroppen har brug for kulhydrater i moderate mængder, den har slet ikke godt af så meget fedt og protein!

Anmeld

30. maj 2011

Mormilla

FrøkenHedegaard skriver:

Du bestemmer selv hvad du spiser af kød - fisk, fugel, ko osv.

Skal jeg sende kuren til dig

Ja det må du meget gerne

Anmeld

30. maj 2011

Bondepigen

FrøkenHedegaard skriver:

Vidste jeg ikke - tusind tak for informationen

Det var så lidt, havde ikke lige tænkt på det før der var en anden der nævnte det...

Anmeld

31. maj 2011

Meilby

FrøkenHedegaard skriver:

Hvor meget andre har tabt sig på den, og holder det - efter kurens slut, SÅ må man da give den en chance

Min søster har tabt 30 kg. og fandt ud af at min onkel har tabt 42 kg. (Ved ikke lige over hvor længe) <---- Det er ene af familie medlemmer, vi må være en kraftig familie

Hvad gør du f.eks. når du er i byen eller lignende? Jeg overvejer lidt at prøve kuren, men er jo på barsel og har rigtig mange aftaler "ude i byen" hver uge, men det er jo lidt svært at have mad med alle steder?

Anmeld

31. maj 2011

Fru.Mäes <3

tinasmor skriver:

Er det ikke ala dokter Atkinskur (altså massere af protein, minus kulhydrater) og så bare sat sammen med lidt grapfrugt?

Må du spise andet frugt eller er det kun grape.

Det er flot du har kunne holde det 6 uger.

Bare det var mig der havde tabt 4 kilo.

.. Jeg kender ikke Arkins kuren, men efter hvad du skrev om den - kunne den godt minde om den...

Det er kun grape, du må spise - alt ANDET frugt er bandlyst!!! Det må jeg indrømme er det SVÆRESTE for mig, ikke at må spise frugt!!!!!

Anmeld

31. maj 2011

Fru.Mäes <3

Meilby skriver:

Hvad gør du f.eks. når du er i byen eller lignende? Jeg overvejer lidt at prøve kuren, men er jo på barsel og har rigtig mange aftaler "ude i byen" hver uge, men det er jo lidt svært at have mad med alle steder?

.. Jamen, de dage jeg er ude sammen med veninder og f.eks. spise (Mine veninder ved godt jeg er på kur) - er vi som regel steder hvor man kan blande salat selv, også har jeg en ½ liters flaske med, med grapejuice i - jeg lige drikker imens jeg er på toilettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.