UPDATE på grapekuren - kilo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

isabellamor skriver:

jeg syntes det er flot..

hvor længe varer den kur.. når man taler om kure, plejer det jo at være periodebestemt??

2,5 månede hvor du er på den hele tiden..

Men vi kører den sådan at vi kører 3 uger, også holder vi en uges pause også 3 uger igen.. Til vi når vores mål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Lou87 skriver:

Ej det lyder da total lækkert
Jeg er total kødelsker.. så det tror jeg da ville være ok for mig, så er det bare li det der grape - det kan jeg ikk li suk..

Men søger bare en eller anden form for motivation, noget jeg kan følge... har siden sidst i marts tabt mig 4,6 kg, men synes godt det må gå lidt hurtigere..

4,6 kg. det er sku da osse flot ..

Min motivation er at jeg skal ned på min ungdomsvægt - som er 65 kg. - så må vi se om jeg når det inden sommerferien, som jeg gerne vil.. Ellers er der ingen badning til MOR her i sommerferien...

Anmeld

26. maj 2011

Isabella_mor

FrøkenHedegaard skriver:

2,5 månede hvor du er på den hele tiden..

Men vi kører den sådan at vi kører 3 uger, også holder vi en uges pause også 3 uger igen.. Til vi når vores mål

hvad så når kuren er slut, fortsætter man bare som før... tænker bare. så tager man jo det hele på igen?? eller lægger du din livsstil om bagefter...? 

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

4,6 kg. det er sku da osse flot ..

Min motivation er at jeg skal ned på min ungdomsvægt - som er 65 kg. - så må vi se om jeg når det inden sommerferien, som jeg gerne vil.. Ellers er der ingen badning til MOR her i sommerferien...

Tak - tabte mig også 10 kg inden jeg blev gravid..
Så nu var målet først li og sku ha tabt de sidste kg så jeg var nede på det samme som inden.. men der er også kun 2-3 kg igen.
Men så ville jeg godt ha yderligere 5 af ca.. så lidt hårdt er det

Hmm nu du skriver rød grapefrugt..( nok dumt spørgsmål, men jeg er SÅ kræsen, få spiser generalt ikk meget grønt og frugt ) men er den anderledes end normalt i smagen ??
Og hva smager de forskellige af så..

Oki det er også godt og ha et mål... men er det et langt mål ? altså mange kg ? for jeg har erfaring med det er en god ting og tage et delmål først...

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

isabellamor skriver:

hvad så når kuren er slut, fortsætter man bare som før... tænker bare. så tager man jo det hele på igen?? eller lægger du din livsstil om bagefter...? 

... Når kuren er slut, vil jeg tænke mere over hvad jeg spiser - jeg er lidt af en slikmund, så det skal der skæres ned på.. Men man skal bare husk at spise grønt, og hvis man som jeg er blevet afhængig af grapefrugten, så kan den osse hjælpe dig..

Nogen siger at hvis man bare spise grape sammen med sin almindelig kost - så kan den tage lidt i kilo for en...

Anmeld

26. maj 2011

Fru.Mäes <3

Lou87 skriver:

Tak - tabte mig også 10 kg inden jeg blev gravid..
Så nu var målet først li og sku ha tabt de sidste kg så jeg var nede på det samme som inden.. men der er også kun 2-3 kg igen.
Men så ville jeg godt ha yderligere 5 af ca.. så lidt hårdt er det

Hmm nu du skriver rød grapefrugt..( nok dumt spørgsmål, men jeg er SÅ kræsen, få spiser generalt ikk meget grønt og frugt ) men er den anderledes end normalt i smagen ??
Og hva smager de forskellige af så..

Oki det er også godt og ha et mål... men er det et langt mål ? altså mange kg ? for jeg har erfaring med det er en god ting og tage et delmål først...

Den røde grape er ikke så sur som den gule, den gule smager af H til efter min smag.. Og juicen, den skal bare ned hvis man har det osse - det er så SURT!!!

Har osse del mål, men mit stor ønske er at komme derned..

Nu skal jeg lige ned på 70 først

Anmeld

26. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

FrøkenHedegaard skriver:

... Har modtaget en besked i fra, fra en af brugerne herinde - som er på grapekuren.. Og hun er LYKKELIG  Hvorfor skriver hun selv senere!

Men en update på MIG:

Mandag 16/5: Vægt 78,9 kg.

Torsdag 26/5: Vægt 75,7 kg. - så et vægttab på 3,2 kg. på UNDER 14 dage!! Er happy

Krams Rikke

Super sejt.

Bare ærgeligt man ikke kan fordrage grape

Anmeld

26. maj 2011

Isabella_mor

FrøkenHedegaard skriver:

... Når kuren er slut, vil jeg tænke mere over hvad jeg spiser - jeg er lidt af en slikmund, så det skal der skæres ned på.. Men man skal bare husk at spise grønt, og hvis man som jeg er blevet afhængig af grapefrugten, så kan den osse hjælpe dig..

Nogen siger at hvis man bare spise grape sammen med sin almindelig kost - så kan den tage lidt i kilo for en...

jeg afskyr grapefrugt. det smager som hvis man har kløet sig i øret og kommer til at slikke på fingeren bagefter... 

hihi... jeg skal dog ikke på kur, jeg har bare overvejet at ændre min livsstil mht madvaner... det er bare fucking svært,for jeg har totalt cravings på slik. og kæreswten er let at overtale.. og han overtaler også mig... 

men jeg skal heller ikke tabe mig. vejer kun 54 kilo.. men jeg skal klart have skåret ned på slik og sodavand.. og så spise mere grønt..

men er det pasta og kartofler og den slags man skal holde sig fra på den der kur??? 

Anmeld

26. maj 2011

Malthes mor

FrøkenHedegaard skriver:

Madmæssigt ser min dag sådan her ud: F.eks. IGÅR fik jeg:

Morgenmad: en ½ rød grape, 2 spejlæg og 2 stykker bacon stegt i GODT med smør også et kæmpe glas vand.

Middagsmad: en ½ rød grape, 2 koteletter og en kæmpe gang blandet salat med MASSER af dressing også et glas vand.

Aftensmad: en ½ rød grape, en engelsk bøf med stegte rød løg, asperbergs og gulerødder stegt i MASSER af smør på panden, også en kæmpe glas vand..

Aftensnack: Man må kun spise de 3 gange, men alt light drikkelse må indtages, så jeg drikker cola light om aftenen, når kæresten gumler slik i sig

Har du overvejet, at der er en hel del koleterol i alt det mad du indtager i løbet af en dag?

Jeg kan godt lide spejlæg, bacon osv, men hver dag?

Og så virker den en hel del ensformig...Er det kostplanen HVER dag?

Anmeld

26. maj 2011

Carina1977

FrøkenHedegaard skriver:

Madmæssigt ser min dag sådan her ud: F.eks. IGÅR fik jeg:

Morgenmad: en ½ rød grape, 2 spejlæg og 2 stykker bacon stegt i GODT med smør også et kæmpe glas vand.

Middagsmad: en ½ rød grape, 2 koteletter og en kæmpe gang blandet salat med MASSER af dressing også et glas vand.

Aftensmad: en ½ rød grape, en engelsk bøf med stegte rød løg, asperbergs og gulerødder stegt i MASSER af smør på panden, også en kæmpe glas vand..

Aftensnack: Man må kun spise de 3 gange, men alt light drikkelse må indtages, så jeg drikker cola light om aftenen, når kæresten gumler slik i sig

Er du slet ikke sulten, når du kun må få 3 måltider? jeg kan ikke leve uden mine mellemmåltider  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.