Hvor tit børster du tænder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Glad Giraf

Kristinav skriver:

Det er så irriterende. Men er glad for at høre, at det stoppede efter du havde født

Glæder mig til at jeg har født, så jeg kan børste tænder ordentligt igen

Har været ved tandlægen, som også siger at det er pga at jeg er gravid..

Åh hvor er jeg glad for at jeg ikke er alene om meget blødende tandkød, det er simpelthen så ulækkert...

Jeg børster dog stadig tænder både morgen og aften, kan ikke falde i søvn med beskidte tænder, men jeg er også opdraget med lidt for mange karius og baktus historier

Men jeg er nok lidt af modsatte støbning, i denne periode hvor det bløder meget, børster jeg ekstra fordi jeg nok et eller andet sted tænker "jo renere = jo sundere, og hvis tandkødet er sundt bløder det vel ikk", ikk at det har hjulpet endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Troldemommi

jeg børster tænder morgen og aften det samme gør jeppe, ellers ville jeg ikke kysse ham :-)

Anmeld

25. maj 2011

Brams

Hver morgen og hver aften

Anmeld

25. maj 2011

Magsen

ååååh, hold da op med at være hellige, det er da først klamt ikke at børste tænder 2 gange om dagen når man kan SE de ikke er blevet børstet  Jeg børster ALDRIG tænder om morgenen, fordi jeg ikke GIDER :b jeg er doven og hader at børste tænder, men gør det HVER aften, hvis jeg er faldet i søvn uden at gøre det, og vågner så står jeg op og børster dem .. 

og jeg har hvidere tænder end de fleste jeg kender :b 

så EN GANG - og så tyggegummi resten af dagen (så burde måske børste dem oftere) 

Jeg tror der er mange der kun gør det en gang om dagen, men ikke tør svare her .. forståelig nok  

Anmeld

25. maj 2011

Aves.

Lollo1987 skriver:

Jeg blev nysgerrig da jeg hørte en udsendelse i radioen, hvor de fortalte at danske kvinders mund hygiejne halter i forhold til mænds, og at mange kun børster tænder en gang om dagen.

Værterne sagde at det var mere reglen end undtagelsen at de gik i seng uden at børste tænder.

Personlig børster jeg altid tænder morgen og aften

Det er jeg vokset op med og det har så bare holdt ved.

Og kæresten gør det da også

Hvad siger i???

For mange gange... og ved godt det ikke er sundt for emaljen....men jeg børster i hvert fald 4 gange om dagen...men holder det til et par hurtige gange og så to længere...men det er vidst fra dengang jeg havde bøjle på..

Anmeld

25. maj 2011

Ina33

Lollo1987 skriver:

Jeg blev nysgerrig da jeg hørte en udsendelse i radioen, hvor de fortalte at danske kvinders mund hygiejne halter i forhold til mænds, og at mange kun børster tænder en gang om dagen.

Værterne sagde at det var mere reglen end undtagelsen at de gik i seng uden at børste tænder.

Personlig børster jeg altid tænder morgen og aften

Det er jeg vokset op med og det har så bare holdt ved.

Og kæresten gør det da også

Hvad siger i???

Pyha jeg børster tænder 4-5 gange i løbet af en dag.

Min tandlæge har været efter mig, det er alt for meget, men jeg kan simpelthen ikke lade være. Jeg hader når man kan mærke at ens tænder er beskidte. Jeg har altid en tandbørste med mig når jeg er nogen steder....

Anmeld

25. maj 2011

Ina33

Maggieh skriver:

ååååh, hold da op med at være hellige, det er da først klamt ikke at børste tænder 2 gange om dagen når man kan SE de ikke er blevet børstet  Jeg børster ALDRIG tænder om morgenen, fordi jeg ikke GIDER :b jeg er doven og hader at børste tænder, men gør det HVER aften, hvis jeg er faldet i søvn uden at gøre det, og vågner så står jeg op og børster dem .. 

så EN GANG - og så tyggegummi resten af dagen (så burde måske børste dem oftere) 

Jeg tror der er mange der kun gør det en gang om dagen, men ikke tør svare her .. forståelig nok  

Børster du ikke tænder om morgenen?  Pyha jeg synes det er helt vildt at du kan lade være....  Er du ikke bange for at få huller og komme til at døje med tænderne?

Anmeld

25. maj 2011

Aves.

Maggieh skriver:

At de er hvide har jo intet med det at gøre...de fleste yngre har hvidere tænder og så er der mere kalk i tænderne ved de gule tænder...altså når man ikke har gule tænder af cigaretter og kaffe osv...

Og så tager det mange år før der kommer et hul, så du kan desværre risikrere at "regningen" skal betales senere...

Anmeld

25. maj 2011

Magsen

Loppe skriver:

Børster du ikke tænder om morgenen?  Pyha jeg synes det er helt vildt at du kan lade være....  Er du ikke bange for at få huller og komme til at døje med tænderne?

nej, og har aldrig gjort det  

mmmh, næ ikke rigtig

Anmeld

25. maj 2011

Magsen

Eva. skriver:

At de er hvide har jo intet med det at gøre...de fleste yngre har hvidere tænder og så er der mere kalk i tænderne ved de gule tænder...altså når man ikke har gule tænder af cigaretter og kaffe osv...

Og så tager det mange år før der kommer et hul, så du kan desværre risikrere at "regningen" skal betales senere...

jaamen, nu snakker jeg jo også OM de yngre  

ja det kan jo godt være .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.